Die commentator van BV darts heeft helaas geen TV-stem om te volgen, maar hij kent en volgt duidelijk veel meer de sport dan al die andere VTM commentatoren samen. Lanssens en Rummens kennen er echt niets van. Jan Suykens vind ik het meeste aangenaam om te volgen.
Matthias De Vlieger om hem eens een naam te geven in plaats van "die commentator van BV darts" :biglaugh:
 
Pff ja Clarys kent wat van darts maar meer dan gewoon zeggen naar wat ze gaan gooien komt daar toch ook niet uit vind ik.
Als ik mag kiezen heb ik toch liever Huybrechts en Suykens ofzo.
 
Die kan ook niks van intonatie in zijn stem leggen, altijd op dezelfde zaagtoon. Als ze dan die compilaties van Sky tonen, die commentaar is toch 100 keer meer exciting? "DOUUUUUUUUUUUUBLE TWEEEEEEEEEEEEEELVE" en dan bij ons "en daar is de twelve dart fieniesh, mooi"

Ben nu ook niet bepaald fan maar uitfluiten of uitjouwen of whatever zou ik echt nooit doen.
Vind je dat echt zo "mooi" dan? Ik volg het Darts maar heeel sporadisch, dus ik ken de "scene" niet zo goed, maar dit doet me nogal aan de typisch Amerikaanse sporten denken waarbij ze voor elk punt quasi hysterisch worden, klinkt echt allemaal heel gemaakt, dat hoeft toch ook niet (of toch voor mij niet)?
Het andere uiterste is mss ook wel niet oké, maar goed :p
 
Vind je dat echt zo "mooi" dan? Ik volg het Darts maar heeel sporadisch, dus ik ken de "scene" niet zo goed, maar dit doet me nogal aan de typisch Amerikaanse sporten denken waarbij ze voor elk punt quasi hysterisch worden, klinkt echt allemaal heel gemaakt, dat hoeft toch ook niet (of toch voor mij niet)?
Het andere uiterste is mss ook wel niet oké, maar goed :p
Ik vind dat echt heerlijk :p
Zeker bij zo'n momenten. Bij voetbal erger ik mij daar ook dood aan hoe saai onze commentaar is.
Dit is bvb mijn favoriete voetbalmoment aller tijden
en dat is echt grotendeels ook door de commentaar van Martin Tyler :p
 
Bij Sky overdrijven ze toch ook veel, vind ik niet nodig als ik rustig in mijn zetel naar Darts zit te kijken. En MVG zijn 17 perfect darts is echt wel een legendarisch moment, daar past het vooral wel bij :p.

Maar zo'n Lanssens en co, dat is gewoon dikwijls te saai. Vooral omdat hij er niets van kent of weet.
Matthias De Vlieger om hem eens een naam te geven in plaats van "die commentator van BV darts"
:biglaugh:
Had van die kerel nog nooit gehoord, tot als hij eens een paar tornooien er onlangs als commentator zat. Zijn kennis over het darts viel wel onmiddelijk op t.o.v. de anderen.
 
Bij Sky overdrijven ze toch ook veel, vind ik niet nodig als ik rustig in mijn tv naar Darts zit te kijken. En MVG zijn 17 perfect darts is echt wel een legendarisch moment, daar past het vooral wel bij :p.

Maar zo'n Lanssens en co, dat is gewoon dikwijls te saai. Vooral omdat hij er niets van kent of weet.
Voelt ook allemaal zo gemaakt en ik denk vaak van... wtf zegt die nu?
 
Voelt ook allemaal zo gemaakt en ik denk vaak van... wtf zegt die nu?
Inderdaad. En Rummens is eigenlijk nog een stuk erger. Die mist gewoon finishes of goeie plays omdat hij over iets random wil zitten praten met zijn co-commentator. Maar die betrekken ze precies toch al een stuk minder.

Achja, ik ben al blij dat we Darts 'gratis' kunnen bekijken. Ik ga nu niet speciaal betalen voor PDC TV als het op onze zenders is.
 
Ik ben al blij dan van Hoorinck voorlopig niet meer gebruikt word 🤣.

Qua commentaar vind ik deze van RTL7 de beste. Voor dat het op VTM uitgezonden werd was het vooral een NL stream waar ik het volgde. SkySports hun commentaarteam is de laatste jaren wat achteruit gegaan vind ik.
 
Ik ben al blij dan van Hoorinck voorlopig niet meer gebruikt word 🤣.

Qua commentaar vind ik deze van RTL7 de beste. Voor dat het op VTM uitgezonden werd was het vooral een NL stream waar ik het volgde. SkySports hun commentaarteam is de laatste jaren wat achteruit gegaan vind ik.
Ik vond Van Hoorick best nog wel aangenaam eigenlijk. Misschien iets teveel anekdotes tho.

Wie tippen jullie trouwens als winnaar?
Ik hoop op Wade of Anderson maar die kans is klein. Ik denk dat de winnaar van Price/Clayton in de kwartfinale ook de titel pakt.
 
Ik tip iemand van de grote 4 om te winnen, zie bijna niemand anders het halen, slopend toernooi dees. Al zie ik Clayton nu wel bezwijken door de druk, is nu echt de topfavoriet.. Wade zou wel leuk zijn, maar het WK is zijn ding niet, nog nooit de finale gehaald..

Hopelijk haalt Dimitri minstens de kwartfinale, zodat hij geen geld verliest voor de OOM. Want buiten de finale Matchplay was het voor de OOM gene vette dit jaar. Premier League word moeilijk om te halen, al is ie gelukkig wel een favorietje van Sky.. Maar ja als Sherrock via het WK een tourkaart haalt zal er ook al een plaatsje weg zijn..
 
Ik vond Van Hoorick best nog wel aangenaam eigenlijk. Misschien iets teveel anekdotes tho.

Wie tippen jullie trouwens als winnaar?
Ik hoop op Wade of Anderson maar die kans is klein. Ik denk dat de winnaar van Price/Clayton in de kwartfinale ook de titel pakt.
Hoe graag ik het Gary ook gun, dat zie ik echt niet voor mogelijk. Hij gaat al mogen opletten tegen Lewis. Ik vind het in Darts moeilijk om zoiets te voorspellen, maar ik verwacht toch ook iemand van de echte topspelers.
 
Hoe graag ik het Gary ook gun, dat zie ik echt niet voor mogelijk. Hij gaat al mogen opletten tegen Lewis. Ik vind het in Darts moeilijk om zoiets te voorspellen, maar ik verwacht toch ook iemand van de echte topspelers.
Vind ik net het leuke aan darts dat iedereen van iedereen kan winnen.
Lewis wel geen gemakkelijke loting voor Gary inderdaad.
 
Ik <3 Kim Huybrechts maar holy fuck die commentaar vanavond. Precies twee zatlappen op café
Idd, ook grote Kim fan hier, maar die bromance gisteren was na een tijdje best wel irritant.

O'Connor - Lauby: wat een thriller man. Eigenlijk de match van de avond. Spijtig dat Lauby het niet over de streep kon trekken. Altijd speciaal om zo'n snelle speler bezig te zien. De camera had er moeite mee. Ze hebben geen enkele dubbel in beeld kunnen brengen denk ik :D En ik hou wel van een goeie underdog.

Hollander 1 - Ashton: Ashton was toch een serieus maatje te klein. Ik had er wat medelijden mee, ze had precies al vrij snel opgegeven. De fun was er snel uit. Tourkaart kwijt maakt het nog extra pijnlijk voor haar.

Meikl - Shmutshy: beetje een snoozefest deze, wel respect voor die jonge gast om daar te staan. Speelt blijkbaar ook nog maar 3j darts en dan al op het grootste podium mogen. Die zullen we nog wel terugzien.

Anderson - Lewis: Amai, in een andere sport zou dit een defensieve match genoemd worden. Bijna tot het einde kwam het scorend vermogen voor beide heren niet boven de 90 gemiddeld. Op het eind schoot Anderson dan toch in gang. Terechte winnaar en ik ben er blij mee, ik kan die Lewis precies niet zo goed af.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond Anderson bij momenten toch echt wel sterk. Die double double 18 :love:
Ook een van de eerste keren dat ik hem echt zie reageren op het podium.

Ik kan Lewis wel verdragen maar je merkt wel dat er frustratie is. Wereldtop (geweest?) en al een tijd opzoek naar zijn beste vorm. Was ook de eerste keer ooit dat hij unseeded was.
 
Terug
Bovenaan