261851866_10227632872394481_1167924180012943902_n.jpg


Het is al niet de eerste keer met die Lewis.
 
Clayton toch ook met een gelukje door, wat Humhpries daar al mist.
Zal echt wel te maken hebben met de koude daar dat spelers zo slecht spelen.
Aangezien Mvg er al over klaagde in een interview.
 
Ik had dat ook gelezen.

Naar het schijnt is het er héél koud te zijn en sommige toppers hebben er (regelmatig) last van. De ene kan daar beter tegen dan de andere.
Mvg vertelde dat enorm koud is en dat er ook wind voelbaar is op het podium.
Mocht er niet over spreken, maar kon hem niet veel schelen.

Kans is groot dat voor te verluchten is tegen covid.
 
Wright zie ik dit winnen, zou niet weten wie anders aangezien Clayton echt zwak aan het spelen is.
 
Ik zie dat Clayton ondanks absurd slecht te spelen (zeker de eerste spelletjes), toch weer aan het winnen is omdat zijn tegenstander nog slechter speelt. Ongelooflijk.

Hoe slecht moet ie spelen om te verliezen? :tongue:

Als hij tegen Wright wil winnen, moet zijn niveau echt naar omhoog. Wright gaat zich niet aanpassen aan het slechte spel van de tegenstander. Die laatste is nooit onder de indruk.
Diene Vincent ben ik gene fan van persoonlijk, is zelf wonder dat die kerel zo ver geraakt in toernooien als ik hem zie spelen.
Clayton mag inderdaad paar tandjes beter spelen, als hij zo gaat spelen op het WK gaat hij snel weer thuis zijn.
 
Mike De Decker zijn eerste 3 wedstrijden gewonnen met AVG van 94,86 en 92. Gaat precies wat beter wanneer het niet live op tv is. Indien hij de laatste nog wint is hij erbij op het World Championship.
 
Zijn eerste grote TV optreden was een blammage hé. Maar ja, de druk was daar immens.
Hopelijk kwalificeert hij zich voor het WK, dat zou een 'mentale' opsteker zijn.

Laatste Q ronde: Mike de Decker v James Wilson
Helaas niet kunnen winnen. Had nochtans de break te pakken halverwege.
 
Ben zelf de laatste tijd weer slecht aan het gooien en begin dan weer aan alles te twijfelen en te sleutelen.. Wat doen jullie als het ff minder gaat?
Als ik een klein dipje heb steek ik soms gwn andere flights, mentaal kan dat soms al genoeg zijn om er door te raken.
Nu onlangs een eerste echte dip gehad die langer duurde dan een avondje. Maar echt serieuze dip, gemiddelde raakte vaak niet eens meer boven de 30, en dat bleef zo weken aanhouden. Die dip is er gekomen na mijn eerste "high", door met een gelukje in een beginners toernooi wat door te stoten, en dan een week of 2 gewoon echt zwaar boven niveau ben blijven presteren door het zelfvertrouwen.

Ondertussen ben ik er eindelijk terug wat aan het door komen. Vooral door niet meer te focussen op die triple 20 of dubbels. Maar gewoon terug echt voor de fun wat cricket liggen spelen, of gewoon singles training. Ik heb een tijdje geen 501 meer aangeraakt. En dan heb ik nog een weekje vakantie in Duitsland gehad waar ik dan niet kon spelen. Soms moet je er gewoon eventjes uit denk ik. Omdat elke gemiste triple of dubbel plots begon te frustreren.

Nu heb ik er terug vollebak fun in, en de resultaten beginnen terug te komen.
 
Soms moet je er gewoon eventjes uit denk ik. Omdat elke gemiste triple of dubbel plots begon te frustreren.

Klopt(bij mij toch), af en toe een rustdag nemen.

Een tip die mij veel heeft geholpen:
Met opwarmen niet direct beginnen naar die trip20 te zoeken.
De kans dat je met je eerste worp een 180 (of andere topscore) smijt is zéér klein.
Dan begin je al met negatieve vibes. En eens de twijfel er in zit...
 
Gisteren op 2 minuten tijd 2 180s gegooid. De eerste was k al ni meer zo hyped over, die tweede vond k wel leuk. Vaak is het met weken of dagen er tussen maar gisteren hadk wel ff t goei ritme te pakken :D erna wel met 3-6 verloren in een online toernooi met toch 47.5 gemiddeld over 9 legs. Tis al vaak slechter geweest.
 
Vorige week mijn eerste 180's net boven de draad of in de T1 zien stranden :headshake:
Al veel enorm close geweest maar nog nooit gelukt. Vorige week wel een 160 checkout gegooid.
 
Terug
Bovenaan