Wtf was dat man..
Ik had nu niet veel verwacht maar dat sloeg echt alles.. Als je ff de tijd neemt om wat te trainen gooi je toch véél beter dan dat?
Ik kan niet darten, nooit gedaan, nooit op geoefend.

Maar als ik 2 maanden mag trainen, dan weet ik volgens mij toch wel minstens vanbuiten waar ieder nummerke staat. En datdat vlak daar rechts geen omgekeerde 9 is, maar een 6....
 
Ook gezien gisteren.
Vond het ook maar raar dat ze na 2 maanden niet beter kunnen.
Enfin,hangt ervan af hoeveel tijd dat ze effectief getraind hebben natuurlijk.
Die Peelman had in de tussen filmpjes toch goed niveau hetgeen dat ze lieten zien natuurlijk,maar tijdens wedstrijden toch vrij matig.

Ik kan het ook niet,heb het onlangs nog eens gespeeld.
Had moeite om pijlen al op het bord te gooien en er zat geen lijn in.
Pijlen gingen veel te ver uit elkaar.
Na een uurtje kwam er toch al wat beterschap in,pijlen toch al op het bord,maar (nog) niet gegroepeerd.
Ook heel leuk,ik mikte op dubbel 12 maar beland in dubbel 4 :rofl:
:oink::crazy:

Toen ik als kind thuis in de garage kon spelen had ik toch wel snel een bepaald niveau te pakken.
Wel veel uren aan gespendeerd toen.
Smeet toen toch wel eens een 140 of 120 of zo.
Nu haal ik amper 40-60 punten met 3 pijltjes.
 
Dat bewust doen zou niet slim zijn voor hem. Zeker met het feit dat ie zo dicht bij de 4de plaats is, iets dat hem automatisch in de Premier League zet. Want op dit moment is hij niet gegarandeerd voor een plaats daarin. Heeft wel het voordeel dat hij een lieveling van SkySports is.
 
Aflevering 2 was gelukkig van een heel ander niveau. 3 spelers die tenminste in de richting konden gooien.

Wel gelukkig dat ze daar niet spelen met double out, want dan zou het echt een loterij geweest zijn. Wel ben ik van mening dat legs van 101 te kort zijn. 1 gelukje, bijvoorbeeld een triple 20, en je bent al bijna gewonnen. Ze hadden beter voor legs van 301 gekozen.
 
Ik zou mij graag een dart board aanschaffen deze winter. Iemand aanraders? Prijs max 60 euro tenzij er iets duurdere toppers op de markt zijn mag je dit melden. Wat zijn zo de beste merken?

En voor de dart pijltjes zelf? Welke moet je aankopen om zeker te zijn dat het goeie zijn?
 
Ik zou mij graag een dart board aanschaffen deze winter. Iemand aanraders? Prijs max 60 euro tenzij er iets duurdere toppers op de markt zijn mag je dit melden. Wat zijn zo de beste merken?

En voor de dart pijltjes zelf? Welke moet je aankopen om zeker te zijn dat het goeie zijn?
Ik heb een Winmau Blade 5 (Bij @Kamperske van hier op het forum gekocht) en enorm content van. Veel kameraden die bij mij zijn komen darten hebben nadien dezelfde blok aangekocht.
 
Ik zou mij graag een dart board aanschaffen deze winter. Iemand aanraders? Prijs max 60 euro tenzij er iets duurdere toppers op de markt zijn mag je dit melden. Wat zijn zo de beste merken?

En voor de dart pijltjes zelf? Welke moet je aankopen om zeker te zijn dat het goeie zijn?

Qua pijlen, gewoon zien dat je niet te goedkoop neemt. Misschien voor het gewicht eens proberen bij iemand.
En zien dat je genoeg extra shafts koopt.
 
25-27 maart speeldag 3 van de Pdc European Tour hier vlakbij in Wieze.
Zou liever in de UK zelf eens gaan kijken naar een premier league dag ofzo, maar das toch ook al een mooie opwarmer.
 
Ik zou mij graag een dart board aanschaffen deze winter. Iemand aanraders? Prijs max 60 euro tenzij er iets duurdere toppers op de markt zijn mag je dit melden. Wat zijn zo de beste merken?

En voor de dart pijltjes zelf? Welke moet je aankopen om zeker te zijn dat het goeie zijn?

Winmau blade 5 of de nieuwste 6 nu zijn prijs kwaliteit wel gevestigde waarden.

Pijltjes is iets persoonlijks. Ik zou gaan voor 24 of mss 26 gram. Zelf begonnen op 24 en een paar 26gr bijgekocht om wat te wisselen. Uiteindelijk voel k me beter bij 24 gram al hebk daarstraks men eerste 180 gesmeten met die zwaardere pijlen. Bon, welke te kopen…

Als je bv via dartshopper zou kopen raad ik altijd designa patriot x pijlen aan. Kosten geen drol, straight barrel met gelijke gewichtsverdeling over de hele barrel, 90% tungsten (koop altijd tungsten, géén brass darts) Voor 25-30€ bent ge ni gekloot met dat setje. Van daaruit kunt ge over x aantal maanden als ge t wat serieuzer wilt aanpakken beginnen kijken voor iets anders.

Als er een shop bij u in de buurt zou zijn is t nog fijner om pijlen te testen. Dan weet ge ook drekt wat uw goesting is.
 
Terug
Bovenaan