De toppers zijn niet automatisch gekwalificeerd voor het EK? Oh ok, zo goed volg ik het nu ook wéér niet :tongue:
En wat deed oa Whitelock dan op een EK? Dat is géén Europeaan en hij mocht dan wel deelnemen?

Precies een wat vreemde constructie mmm .. :crazy:
kwalificaties vr EK gebeurde op basis van twee tornooikes, als ik het goed voorheb die van Gibraltar en Hongarije.
Was leuk om MVG eindelijk nog eens een topmatchke te zien smijten tegen Price, maar in de finale was het weer 2021 stijl...
 
Tel je ze nog die 180's ? Voor mij voelt da zelf niet meer speciaal eigenlijk.
Na mijn 3de begont dat gevoel al gewoon te worden van ahja een 180.
Heb er ondertussen al zoveel gesmeten dat ik gestopt ben met tellen.

Enige dat ik speciaal nog vindt zijn hoge checkouts en dat is waar ik het meeste op train ook.

Ja heb er 4 maand geen gegooid dus was toch ff momentje van “YES”

K zat precies ook al x aantal maanden tegen men plafond van wat k kon bereiken. Vaak matig gooien en de 20 of 19s missen. Speel nu bena 10 maand en sukkel precies nog steeds met men grip en worp :p hoge checkouts ben k zeker ff excited over. Heb er amper boven de 100 🙄
 
Ja heb er 4 maand geen gegooid dus was toch ff momentje van “YES”

K zat precies ook al x aantal maanden tegen men plafond van wat k kon bereiken. Vaak matig gooien en de 20 of 19s missen. Speel nu bena 10 maand en sukkel precies nog steeds met men grip en worp :p hoge checkouts ben k zeker ff excited over. Heb er amper boven de 100 🙄
Dien grip ga je nog 100 keer aanpassen, heb heel lang met mijn vinger op de punt gespeeld.
Nu hou ik hem over heel de barrel en sinds dien heb ik enorme progressie gezien.
Het is vooral altijd die zelfde beweging blijven doen dat moeilijk is, heb ook al een stop punt gevonden ( juist onder mijn oog )
En natuurlijk het doorwerpen zonder af te wijken naar links of rechts.

Enige dag gooi je als een beest, en de andere dag zou je alles beginnen aanpassen.
Maar eigenlijk is het je dag niet.
 
Tel je ze nog die 180's ? Voor mij voelt da zelf niet meer speciaal eigenlijk.
Na mijn 3de begont dat gevoel al gewoon te worden van ahja een 180.
Heb er ondertussen al zoveel gesmeten dat ik gestopt ben met tellen.

Enige dat ik speciaal nog vindt zijn hoge checkouts en dat is waar ik het meeste op train ook.
Ik heb er nu 4 in totaal en heb van elke 180 ne foto op menne gsm staan :shy:
 
Ik heb er nu 4 in totaal en heb van elke 180 ne foto op menne gsm staan :shy:
Heb da ook gedaan in het begin, maar nu zal dat minder speciaal gaan voelen. Nu zal wel specialer voelen in een comp wedstrijd of wanneer dat je 1 moet gooien voor druk te zetten en op mooie check out komt. Onder druk heb ik nog maar 1 gegooid eigenlijk.
 
Ik nu aan het spelen sinds december en nog nooit 180 gegooid :headshake:
Paar keer 143 :sop:

Spelen jullie soms zonder app? Merk echt dat mijn hoofdrekenen een ramp is
Ik dus 4 sinds mei. Maarja, de worp daarna is dan 7 ofzo :sarcastic:

Ik speel gewoon 501 tegen gsm met de MyDartTraining app. Natuurlijk wat ge gooit telt ge snel op in uw hoofd. Na een tijd moet ge daar zelfs nimeer over rekenen precies, tenzij het wat exotischere waarden zijn.
 
Ik dus 4 sinds mei. Maarja, de worp daarna is dan 7 ofzo :sarcastic:

Ik speel gewoon 501 tegen gsm met de MyDartTraining app. Natuurlijk wat ge gooit telt ge snel op in uw hoofd. Na een tijd moet ge daar zelfs nimeer over rekenen precies, tenzij het wat exotischere waarden zijn.
Zo die "Ik heb 94 dus ik gooi T18 - D20" en dan "Whoops, gemist. Ik ga nu T20 - D8 gooien" zit er bij mij echt niet in denk ik :unsure:
Zou eigenlijk eens moeten spelen zonder die app die het mij toont.
 
Ik speel niet met een app, goedkoop schrijfbord van de action.
Zo leer je tellen eigenlijk door het heel veel te doen.

Links de score en dan rechts de uitkomst, rekent ook makkelijker als je visueel de score ziet die geworpen is.
Doen ze op de PDC ook. En van uitworpen is het beste te trainen vanaf 170.
Zoals Erik al paar keer gezegd heeft, die worpen zijn al duizende keer gedaan. Die weten dat uit hun hoofd wat ze moeten werpen.
Die rekenen nog amper.

Je kan ook altijd een uitwerp poster hangen voor klein steuntje.
Of gewoon zelf blad printen en aan het bord hangen.

Darts_1b.png


Dit helpt ook als je het van buiten weet welke scores waar zijn.
 
Ik speel niet met een app, goedkoop schrijfbord van de action.
Zo leer je tellen eigenlijk door het heel veel te doen.

Links de score en dan rechts de uitkomst, rekent ook makkelijker als je visueel de score ziet die geworpen is.
Doen ze op de PDC ook. En van uitworpen is het beste te trainen vanaf 170.
Zoals Erik al paar keer gezegd heeft, die worpen zijn al duizende keer gedaan. Die weten dat uit hun hoofd wat ze moeten werpen.
Die rekenen nog amper.

Je kan ook altijd een uitwerp poster hangen voor klein steuntje.
Of gewoon zelf blad printen en aan het bord hangen.

Darts_1b.png


Dit helpt ook als je het van buiten weet welke scores waar zijn.
Thanks, eens proberen.
 
hier ook net voor ik ga slapen of vant toilet kom en men bord zie hangen dat ik men pijltjes pak en zonder app gewoon 5x probeer uit te checken vanaf 170. Men mat toont wel de checkouts maar probeer t vaker uit men hoofd te doen om het rekenen wat te bevorderen :p

Eens ge toernooikes wilt gaan doen is t ook met schrijven :p
 
hier ook net voor ik ga slapen of vant toilet kom en men bord zie hangen dat ik men pijltjes pak en zonder app gewoon 5x probeer uit te checken vanaf 170. Men mat toont wel de checkouts maar probeer t vaker uit men hoofd te doen om het rekenen wat te bevorderen :p

Eens ge toernooikes wilt gaan doen is t ook met schrijven :p
Is daar al veel gezaag van geweest waarom dat niet met tablet is.
Omdat in de super series ( vloer toernooi ) wel met tablet is.

En in toernooien schrijf je enkel als je verliest normaal.
En als het dan nog niet goed lukt kan je iemand betalen voor 5 eur die schrijft voor jou.
 
hoofdreden lijkt me precies omdat het diefstal gevoelig zou zijn om met tablets te werken. T schijnt al vaak negatieve ervaringen geweest in het verleden.
 
hoofdreden lijkt me precies omdat het diefstal gevoelig zou zijn om met tablets te werken. T schijnt al vaak negatieve ervaringen geweest in het verleden.
Ook het zeuren ermee blijkbaar, nu da schrijven heeft wel zijn charme eigenlijk.
En is eigenlijk traditie.

Erik Clarys is al begonnen met zijn workshops blijkbaar.
Zal wel een eind rijden zijn van West-Vlaanderen voor naar daar te gaan.
 
Dimi en Kim door naar de kwartfinales van de World Series Finals in Amsterdam! Ze mogen het zelfs tegen elkaar uitvechten over wie naar de halve finale mag.

Dimi mooie overwinning tegen José de Sousa. Kim die eindelijk weer met vertrouwen speelt, en dat zie je ook nu. Mooi die qualifier gehaald voor dit tornooi en in de laatste pro Tour events ging het ook goed met een hoog niveau met weinig schommelingen. Won knap met 6-1 tegen een Peter Wright die in een dipje zit. Kim finishte wel de wedstrijd met een mooie 150 finish :).

Benieuwd naar morgen!
 
Terug
Bovenaan