Right ... :baard:


Hij speelde eigenlijk de eerste helft van de match zijn beste match in een maand. Paar 11 darters .. 100+ average.
Daarna rustig naar 10-6 voor en ineens ging alles fout. Very very strange ..

Als ik in een complot geloofde zou ik denken: T'is géén rankingtoernooi en goed voor de commerce van de dartssport dat een vrouw de finale haalt :baard:
Zijn er nog zo die dit denken of dat het fixed is voor de gokkers of voor de commerce inderdaad. Het is alvast geen geheim dat zij de postergirl is van de PDC. Zonder Tourkaart al een PL event en Masters toernooi mogen spelen. Terwijl Lisa Ashton een tourkaart heeft, zulke kansen niet krijgt.
 
De motivatie is soms ver weg bij hem zou je denken soms zie je dit bij James Wade ook ...

Benieuwd trouwens of het verhaal van Noppert nog een staartje krijgt..

Gerwin Price heeft nu de baan vrij trouwens om zichzelf op te volgen ..
 
De motivatie is soms ver weg bij hem zou je denken soms zie je dit bij James Wade ook ...

Benieuwd trouwens of het verhaal van Noppert nog een staartje krijgt..

Gerwin Price heeft nu de baan vrij trouwens om zichzelf op te volgen ..
In die herhaling was toch weinig te zien vond ik.

Noppert sterk weeral.
 
K heb echt genoten van clayton. Toch de man van t jaar voor mij. 2 majors en 2 vloer toernooien winnen… zie hem altijd graag spelen. Als die zen vorm blijft aanhalen gaat die er komende events weer eens dicht bij zijn.
 
Toch jammer voor Kim, hopelijk komt die terug op niveau voor ons land.
Whitelock er ook al uit.
 
Lol Clarys zo lullen over de Wedstrijdsponsor op de mouw van Wade. Is al altijd zo geweest dat die daar hangt is zo bij elke linkshandige speler. 🤣

Toch een minder gevolgd toernooi, wegens geen Dimi en teleurstellende Kim plus ook maar een veredeld European Tour dit jaar. Vorig jaar was dit ook al zo'n beetje dankzij Corona weeral.
 
Rob Cross is echt zo'n vage speler. Die straalt echt zo weinig vertrouwen uit, speelt ook heel veel zwakke wedstrijden. Maar heeft op een paar jaar al een serieus palmares bijeen gedart.
 
Rob Cross is echt zo'n vage speler. Die straalt echt zo weinig vertrouwen uit, speelt ook heel veel zwakke wedstrijden. Maar heeft op een paar jaar al een serieus palmares bijeen gedart.
Was ook wel de laatste die ik zou getipt hebben als winnaar. MvG zal vannacht wel een paar keer gedroomd hebben van die D4.
Price eigenlijk hetzelfde. Eén keer choken en hops, match weg.

Van Cullen zijn worp krijg ik echt de kriebels. Die gooit dat precies van over zijn schouder gewoon naar dat bord op goed geluk.
 
Cullen tegen Cross was echt raar. Ne hoop haat berichten van match fixing naar zen hoofd gesmeten gekregen via socials :p

Price tegen mvg was wel hoogstaand. Finale hebk half half doorgezapt :p
 
Cullen tegen Cross was echt raar. Ne hoop haat berichten van match fixing naar zen hoofd gesmeten gekregen via socials :p

Price tegen mvg was wel hoogstaand. Finale hebk half half doorgezapt :p
Mja die stond letterlijk te wenen lol.

Belgen goed bezig deze week. Kim zich gisteren geplaatst voor World Series of Darts. Toch oa Van Barneveld en Adrian Lewis uitgeschakeld.
Vandaag VDB, Huybrechts en De Decker in de 1/8e finale van PC24. Al gaan DD en Huybrechts eruit nu volgens mij
 
Een Belgische halve finale werd het met Dimi die Kim de hele wedstrijd domineerde. Finale was tegen Adrian Lewis een mooie opsteker voor hem, begon ook heel sterk met 4-0 voorsprong maar dan begon Dimi weer te spelen op het niveau van de vorige matchen en kwam ie terug en wint hij zijn 2de Pro Tour titel! Mooi zo!
 
Nice dat hem gewonne heeft :D

Vandaag trouwens men 2e 180 gegooid voor deze maand 😛 eerst 4 maand gene raken en nu 2 op 2 weken tijd
 
Een goede zet van den Dimi om het EK te skippen. Hij moest echt zijn hoofd leegmaken na teleurstellende resultaten.
Dat is vrij goed gelukt, meteen het eerste toernooi na het EK gewonnen.
Dimi had geen keuze om te skippen. Was volgens mij niet gekwalificeerd?
 
Een goede zet van den Dimi om het EK te skippen. Hij moest echt zijn hoofd leegmaken na teleurstellende resultaten.
Dat is vrij goed gelukt, meteen het eerste toernooi na het EK gewonnen.
Skippen? Was gewoon niet gekwalificeerd, wegens dat ie maar 1 van de 3 qualifiers goed gespeeld had. Maar het derde toernooi is door Covid 19 nooit doorgegaan dus heeft nooit geen punten kunnen behalen voor de ET order of Merit. Denk dat geen enkele speler behalve Gary Anderson het EK zou skippen. Gary reist niet meer zo graag. Behalve als het voor de World Series is blijkbaar 🤣.

Dimitri komt weer wat dichter op Wade voor die vierde plaats die belangrijk is voor de Premier League volgend jaar. De Grand Slam en Player Championship finals worden zeer belangrijk voor hem. Heeft denk ik weinig geld te verdedigen daar. Met het WK moet hij wel een kwartfinale verdedigen.
 
De toppers zijn niet automatisch gekwalificeerd voor het EK? Oh ok, zo goed volg ik het nu ook wéér niet :tongue:
En wat deed Whitelock op een EK? Dat is géén Europeaan en die mocht dan wel deelnemen?

Precies een wat vreemde constructie mmm .. :crazy:
Is niet echt een EK zoals bij voetbal ofzo, het heet gewoon European Cup.
Heta is bvb ook een Australiër. Zijn gewoon de 32 highest grossing players van de EuroTour tornooien.
 
Nice dat hem gewonne heeft :D

Vandaag trouwens men 2e 180 gegooid voor deze maand 😛 eerst 4 maand gene raken en nu 2 op 2 weken tijd
Tel je ze nog die 180's ? Voor mij voelt da zelf niet meer speciaal eigenlijk.
Na mijn 3de begont dat gevoel al gewoon te worden van ahja een 180.
Heb er ondertussen al zoveel gesmeten dat ik gestopt ben met tellen.

Enige dat ik speciaal nog vindt zijn hoge checkouts en dat is waar ik het meeste op train ook.
 
Terug
Bovenaan