Sterk toernooi gespeeld,nog beteren op de dubbels is wel must.
Daar moet progressie inkomen,dan gaat hij moeilijk te kloppen zijn (wat nu ook al het geval is).
 
Dimi was te zwak maar Wright was ook gewoon fenomenaal goed, na 10 legs had hij boven 70% op de doubles. Met zo'n scorend vermogen erbij kan je ook gewoon bijna niet verliezen. Nadat hij de diepe kloof had stond er ook niet veel druk meer achter.

Wel spijtig, 2x na elkaar Matchplay winnen zou echt wel een enorm mooie prestatie geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
PdfsCrU.jpg


setup = af 😎
 
Hoe slecht was van den bergh vandaag.
Totale offday, shit happens.
Vind het wel schandalig dat alle nieuwe dartfans hem nu afbreken op social media.
Als je al een tijdje meedraait aan de top, ben je echt geen prutser.
Ben ook geen superfan van hem, maar respect verdient hij wel.

Kim was zeer goed aan het gooien.
Goede scoring en dubbels gingen vlot (als hij een kans kreeg)
Spijtig dat hij op Mensur stootte.
 
Wel een leuk format om te kijken anders. Snelle games, veel goeie (soms onbekendere) spelers. Echt van genoten dit weekend. Het is natuurlijk wel zo dat als je in dit format twee slechte legs gooit, je het kan schudden. En al zeker als je eerst mag beginnen en je eerste leg dan uit handen geeft.

En dat van Dimi, ja kan gebeuren. In andere toernooien die ik van hem al gezien heb, komt die vaak ook wat trager op gang. Als je dan maar een best of 7 legs hebt, kan het heel snel gedaan zijn. Wel zonde voor Kim, die gooide echt strak. Maar denk dat ook dat dan nog eens meespeelt in het kopke van Dimi, waardoor hij de tweede game ook weer minder smeet.
 
Totale offday, shit happens.
Vind het wel schandalig dat alle nieuwe dartfans hem nu afbreken op social media.
Als je al een tijdje meedraait aan de top, ben je echt geen prutser.
Ben ook geen superfan van hem, maar respect verdient hij wel.

Kim was zeer goed aan het gooien.
Goede scoring en dubbels gingen vlot (als hij een kans kreeg)
Spijtig dat hij op Mensur stootte.
Ik breek hem niet af. Hij gooide gewoon heel slecht voor zijn doen. Niet alleen zijn dubbels waar hij af en toe moeite mee heeft, maar ook in het algemeen was het een pak minder. Natuurlijk gewoon een off-day.
 
Ik breek hem niet af.

Dat was zeker niet naar jou toe, mijn excuses als dit zo overkwam.
Jou comment was gewoon de waarheid.

Heb dit weekend andere commentaar gezien, waar ze hem voor prutser enzo uitmaken.
Hijzelf kan het wel een plaats geven denk ik, maar zijn vriendin was er wel door geraakt.
 
Dat was zeker niet naar jou toe, mijn excuses als dit zo overkwam.
Jou comment was gewoon de waarheid.

Heb dit weekend andere commentaar gezien, waar ze hem voor prutser enzo uitmaken.
Hijzelf kan het wel een plaats geven denk ik, maar zijn vriendin was er wel door geraakt.
Het was gewoon een off-day. Wel vond ik dat hij de eerste wedstrijd iets te veel met het publiek bezig was.
 
Uiteindelijk is ook gebleken dat dit Oostenrijk heel sterk was. En dat veel van de toppers onder hun niveau speelden. Heel jammer zat veel meer in, zelfs een titel als je de finale ziet. Kim kan Big John aan en Dimi den Peter. Volgende week Nordic Darts Masters ook geen ranking event maar leuk voor een Dimi om zich te tonen. Vanaf dan is het periode van de waarheid 5 majors in een paar maanden tijd..
 
Wat is dit nu, ik vertrek nog vlug voor een avondwandeling, was 8-3 of 9-3 ben dan gerust. Bij terugkomen nog finale meepikken, zie ik nu dat ie 10-11 verliest 🤦. Weinig woorden hiervoor, alvast niets positief.. Bottlejob
 
Terug
Bovenaan