Pas kunnen zien vanaf leg 10.
Dacht ff dat de match aan't kantelen was maar Dimi heeft Price echt wel overklast.
Opvallend hoe vaak Price toch zijn dubbel 20 mistte.
Dimi heeft het slim gespeeld al ben ik er ook niet echt fan van om zulke tactics te gebruiken.
Het heeft wel geloond uiteindelijk.

Hopelijk tegen Ratajski (die onderschat wordt door het commentaarsduo) minstens even goed.
 
Vind Dimitri soms echt wel de seut uithangen. Staat soms bijna te wenen als hij een leg wint.
Dat lange wachten irriteerde mij ook mateloos. En die "breathe in, breathe out" naar zijn entourage :sarcastic:
Het is niet dat hij nummer 156 is die voor staat tegen de nummer 1 he.

Maar wel knap gespeeld al kwamen zijn doubles er niet altijd uit. Tegen een Price op niveau had het wel zwaarder afgestraft geweest, al heeft Price gisteren ook 3 legs cadeau gekregen die VDB anders wel afmaakt.

Gisteren ook weer dat gezaag van Clarys op Price de heeeeeeeeeeeeele avond, en ik ben absoluut geen fan van Price... Blij dat Huybrechts er soms ook zit om commentaar te geven.
 
Ik wel anders, hij weet perfect wat er gaande is in een match, en imo de beste ervaringsdeskundige, zalig hoe hij weet hoe check outs werken en welke shots er volgen, ook denk ik een goede mental coach, moest zijn academy van de grond komen (of het mss al is)

Ook het mentale spelletje leest hij perfect en hij toont waar het verschil kan worden gemaakt op het mentale vlak

Andere commentatoren zwijgen en zeggen op het einde van een leg gewoon, ah mooi zoveel ge finisht, maar heb liever real time commentaar, want anders is de leg al over voor je het weet
 
Ik wel anders, hij weet perfect wat er gaande is in een match, en imo de beste ervaringsdeskundige, zalig hoe hij weet hoe check outs werken en welke shots er volgen, ook denk ik een goede mental coach, moest zijn academy van de grond komen (of het mss al is)

Ook het mentale spelletje leest hij perfect en hij toont waar het verschil kan worden gemaakt op het mentale vlak

Andere commentatoren zwijgen en zeggen op het einde van een leg gewoon, ah mooi zoveel ge finisht, maar heb liever real time commentaar, want anders is de leg al over voor je het weet
Inderdaad, dat vind ik ook. Zelfs Kim, als ervaringsdeskundige, zijn commentaar is maar heel matig imo.
Ik ben al lang blij als Rummens er niet zit, dat is echt huilen met de pet op. Lanssens en die kerel van gisteren zijn veel betere hosts.
 
Buiten Clarys zijn rekenen vind ik er echt niks aan. Altijd heel negatief bij pakweg MvG en Price. Zijn deskundigheid is ook vaak elke keer dezelfde uitleg. Hij kan bepaalde dingen ook echt gewoon niet los laten. Gisteren bvb elke keer als Price juichte "JA MAAR JE STAAT WEL 3 LEGS ACHTER HE".

Geef mij dan maar Huybrechts. Jan Suykens is ook wel oké, vind Lanssens en Rummens ook maar niks. Ik hoorde Eric Van Hoorick ook nog wel graag tijdens het WK.
 
Buiten Clarys zijn rekenen vind ik er echt niks aan. Altijd heel negatief bij pakweg MvG en Price. Zijn deskundigheid is ook vaak elke keer dezelfde uitleg. Hij kan bepaalde dingen ook echt gewoon niet los laten. Gisteren bvb elke keer als Price juichte "JA MAAR JE STAAT WEL 3 LEGS ACHTER HE".

Geef mij dan maar Huybrechts. Jan Suykens is ook wel oké, vind Lanssens en Rummens ook maar niks. Ik hoorde Eric Van Hoorick ook nog wel graag tijdens het WK.
Exact wat ik wou zeggen over Clarys.
 
Ik vind eigenlijk dat iedereen het daar goed doet met Clarys als nummer 1.

Als je dat vergelijkt met (veel) voetbalcommentatoren. Dan is mijn keuze snel gemaakt. Kim Huybrechts misschien nog het minst gemaakt voor het commentatorvak.
 
Weird, ik vind Kim nog aangenaam om naar te luisteren.
Des gouts et des couleurs ^^

Anyway, Ratajski zie ik geen probleem zijn voor VDB. Finale zal iets anders worden tegen Wright, MVG of Aspinall.
 
Ratajski speelt dit tornooi toch sterk, gisteren minder maar het moest ook niet tegen zo'n zwakke tegenstander. Kerel is ook onverstoorbaar, zal geen show of mental games aan te pas komen 😝.
 
Ook de voorkeur bij Kim, plus heeft altijd leuke inside info wegens nog altijd in het circuit te zitten. En heeft toch nog altijd ietwat een reputatie in de PDC ondanks de laatste zwakke jaren nu in zijn carrière.
 
Ik vind MVG dit tornooi nu niet bepaald super spelen. Heeft hem al paar keer moeten herpakken, maar lijkt mij op dit niveau toch wel gevaarlijk als je diesel na x aantal legs nog moet starten.
Had die geen gemiddelde van 110 ofzo vorige wedstrijd? Laat vooral zijn doubles nog teveel liggen.
Maar MvG is altijd gevaarlijk om tegen te spelen
 
Terug
Bovenaan