Knap de Nederlanders geklopt, nu revanche tegen Australië aub, die vond ik daarstraks er toch wat over met hun hoedje en Heta met zijn strepen op zijn gezicht.

En Van Den Bergh ballen bij die laatste worp, eerst voor t publiek gaan staan dat begon te joelen, en dan gewoon eerste pijl D16 uitgooien, proper.
 
Dieje Dimi is toch echt ne mens dieje dat ik niet kan pijlen, nu lijkt dat weer precies ene die net te veel coke gepakt heeft qua energie :D . Speciale kerel. Maar goed, geweldige darter met momenten natuurlijk :thumb: .
 
Mooie partij, geweldige partij zelfs. Australie is zeker te pakken. Oppeppen in de partij, reactie na de winst en persconferentie na de partij; het lijkt weer koek en ei tussen Dimitri & Kim.

Top op naar morgen, nu F1 🙂
 
Jammer dat 2 van de top-5 landen al in de 1/8ste finales tegen elkaar moesten spelen.
Dit had ook zomaar de halve finale kunnen (en moeten) zijn. Qua niveau was het dat ook.
 
De mannen zijn toch goed bezig. Wales zal misschien wel onmogelijk worden, maar soit. België heeft toch ongetwijfeld de veruit moeilijkste route? :laugh:
 
Een beetje geluk gehad, dat Heta de kans miste voor 7-8 na een foutje van den Dimi. Maar het is hem vergeven. Zo kon Kim de eer aan zichzelf houden. :tongue: Vooral op de dubbels waren de Belgen heer en meester, daar heeft Australië het toch laten liggen.

Maar het is zeker niet onverdiend dat ze bij de laatste 4 zitten, want ze hebben inderdaad veruit de zwaarste loting.

Hopelijk kunnen ze hun privé issues wel weg houden - maar dat denk ik wel - als je in de semi's staat denk je gewoon aan de titel en is al het overige bijzaak.

Wales is sowieso straks wel favoriet, maar je weet het nooit.
 
Superspannende wedstrijd toch, en Whitlock die ook op heel hoog niveau gooide.

Wales zal wellicht toch te hoog gegrepen zijn, maar je weet nooit. Als Dimi zijn beste niveau haalt en Kim gooit iets meer triples, dan kan het wel. Op de doubles zijn ze wel top.
 
Een beetje geluk gehad, dat Heta de kans miste voor 7-8 na een foutje van den Dimi.
Ah toch geen fout / blunder blijkbaar.

Hieronder de uitleg
Dubbel-16?
In de openingsbeurt gooide Van den Bergh 80. Dat leken er op het oog 60, alleen de flight van zijn laatste pijl vloog eruit en niet de hele pijl zoals iedere tv-kijker dacht. Ook degene die het scorebord van de PDC bediende, zag er 60 punten in. Dus klopte de score die de mensen thuis zagen niet.

Mijn excuses, ik begreep er ook eerst niks van. Ik was zelf ook een beetje in de war :tongue:
 
En dan zijn er die zich afvragen waarom Price al eens boe-geroep krijgt na zijn matchen (niet dat ik dat per se goedkeur ofzo).
 
Het was weer een decider. De 3de op rij. Een heel goed toernooi van de Belgen maar een slechte loting he. 3x tegen andere wereldtoppers. Dat is te veel.

Een iets betere loting en ze hadden veel meer kans op de titel gehad. Ze kunnen zichzelf (uitgezonderd dat belachelijke gedoe in de eerste ronde), niks verwijten.

Clayton heeft het natuurlijk wel heel goed afgemaakt.

Nu goed, allebei 15000 pond extra op de rekening, gaan ze nu samen op reis? :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan