Wat zitten ze daar nu nog te denken dat Dimi een event zou kunnen winnen. De laatste weken er telkens uit in de eerste ronde, en dat zal volgende week niet anders zijn.

Mooi gejinxed :D. Maar ja, als ge zo MVG kunt ontlopen :p.

Maar dat was toch weer veel te spannend dan het had moeten zijn. Vreemde finale. En laat ons wel wezen, wat een kutpubliek is dat toch altijd daar in de UK. Maar bon, toch nog een mooie afsluiter dan voor den Dimi.
 
Mooi gejinxed :D. Maar ja, als ge zo MVG kunt ontlopen :p.
Geen druk meer he. Niks meer te winnen, alleen nog te winnen.
De top-4 die ook niks meer te winnen heeft en waarvoor winst ook niet meer hoeft.
(Waarom zou bijvoorbeeld Van Gerwen nog spelen met een lichte schouderblessure als hij toch al geplaatst is?)

Een beetje geluk dat Price het niet afmaakt (dat gebeurt hem zelden) nadat hij het eerst zelf liet liggen.
En het blijft natuurlijk wel gewoon een goeie darter.
 
En dan dat interview. Een sterke stem heeft hij niet, waardoor zijn overwinningskreet tov het publiek klonk gelijk een zanger die vals zong en halverwege ook gewoon bleef steken in zijn stem.

Den Dimi is (net zoals Luca) volgens mij ook wel een beetje autistisch. 'T is sowieso toch wel ne speciale en ik begrijp dat dit bij sommige mensen soms wel eens op hun heupen werkt. :tongue:
 
En dan dat interview. Een sterke stem heeft hij niet, waardoor zijn overwinningskreet tov het publiek klonk gelijk een zanger die vals zong en halverwege ook gewoon bleef steken in zijn stem.

Den Dimi is (net zoals Luca) volgens mij ook wel een beetje autistisch. 'T is sowieso toch wel ne speciale en ik begrijp dat dit bij sommige mensen soms wel eens op hun heupen werkt. :tongue:
Bij Dimi VdB heb ik altijd het gevoel dat hij zo verwonderd is dat hij daar staat en dat allemaal mag meemaken.

Terwijl, geloof toch eens in uzelf, je bent een topdarter en hoort bij de besten ter wereld, straal dat toch ook eens uit zeg. Zo een Price en Van Gerwen, die hun zelfvertrouwen en uitstraling kan Dimi toch echt wat van gebruiken. Of van de coollness van Smith.
 
De Decker is alweer de laatst overgebleven Belg vandaag. Hij heeft dan wel een paar keer her en der een beetje chance gehad, en telkens met 6-5 gewonnen, maar het toont ook wel zijn mentale sterkte. Heeft vandaag ook tegen Humphries gewonnen met 6-5.

Straks topaffiche, in de kwartfinale. De Decker tegen Price. :tongue:

Het is nog een lange weg, maar ik heb toch de indruk dat De Decker veel beter is dan plaats 48 op de wereldranglijst waar hij momenteel staat.

Update: En voor het eerst in zijn carrière gewonnen tegen Price! Met .. wat dacht je 6-5. :biglaugh:

Semi's PC 11
De Decker vs Zonneveld
Cross vs Szaganski
 
Laatst bewerkt:
Zonneveld was niet slecht.
Mike rustig kans afgewacht
Je kan zeggen dat Mike hoerechance had in de 1/8ste finale. Zijn tegenspeler kreeg 2 matchdarts en mist dan.
En tegen Price gooit hij 120 uit .. en dat was waarschijnlijk ook zijn enige kans (want Price stond klaar om uit te gooien)
En nu in de HF, Zonneveld zeker even goed, maar Mike maakt het toch weer koeltjes af ..

Maar geluk dwing je soms ook een beetje af door op het juiste moment toe te slaan.

Neem Dimi zijn talent + Mike zijn mentale weerbaarheid en je hebt de nummer 1 van de wereld. :biglaugh:

Mike naar de finale 😍
Nu tegen Cross. Ook gene poespas. Maar ja een finale is altijd wel tegen een topdarter OF een speler in vorm, anders sta je niet in de finale :)
 
Het nieuwsblad (ondertussen is het aangepast maar in de Gva staat het nog verkeerd)

Mike De Decker heeft zijn eerste PDC-finale te pakken. Op de Players Championship 11 stuntte onze landgenoot door in de kwartfinale Gerwyn Price te wippen. In de halve finale ging Luke Humphries vervolgens voor de bijl. In de finale wacht Rob Cross.

In de halve wachtte met Luke Humphries nog een tegenstander van formaat. Maar ook dat was geen probleem voor De Decker, die opnieuw fantastisch speelde en met 7-5 zegevierde.

:wallbash::wallbash::wallbash:

Dames en heren! Ladies & Gentlement. Give our good friend Luke Humphries a BIG applause! :sarcastic:

694


Ah neen wacht dit is Niels Zonneveld
 
Laatst bewerkt:
Darts gaat toch altijd wel snel. Ze starten met een mini toernooi in de namiddag, en tegen diezelfde avond is de winnaar al bekend. :tongue:
De Decker staat nu 7ste op de Players Championship Order of Merit, den Dimi op 13.

Ik wil die twee wel eens tegen elkaar zien spelen. Dat kan vandaag nog steeds. De Decker moet dan winnen van Rupprecht (Toch ook wel een groot talent) & Clayton en den Dimi moet winnen van Chisnall en dan staan ze tegenover elkaar in de QF van PC 12. :tongue:

Update: Helaas De Decker heeft verloren tegen Rupprecht, dus dit gaat niet gebeuren.

Toch echt wel gek die laatste. Hij had blijkbaar nog nooit enige darts gespeeld tot 3 jaar geleden. Nu staat hij al gewoon tussen de profs en hij is nog best goed ook. :crazy:
 
Laatst bewerkt:
Van Gerwen zijn blessure zal toch niet al te erg zijn,doet gewoon mee.
Momenteel bezig tegen Josh Rock.
 
Ja hallo zeg, het niveau van Price is toch echt fenomenaal, gooit hier bijna 110 gemiddeld in de eerste 9 legs.
Ja dit was op het niveau van Phil Taylor en Van Gerwen in hun hoogdagen.
Clayton was echt kansloos tegen deze Price.


Van Gerwen heeft het record (gemiddeld 123.1) MAAR als je rekening houdt met het aantal frames dan heeft Taylor nog steeds het record in handen (Gemiddeld 118.14 over 13 frames wat gewoon insane is).

--> Klopt niet helemaal, die wiki pagina is outdated, Peter Wright gooide blijkbaar 123.53 gemiddeld in 2019.

Dus het kan nog beter dan vandaag .. maar dit kwam toch al in de buurt ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoop toch dat Price wat meer weerwerk kan bieden sebiet, MvG is sterk maar Price verdient het toch niet om weggespeeld te worden.
 
Hoop toch dat Price wat meer weerwerk kan bieden sebiet, MvG is sterk maar Price verdient het toch niet om weggespeeld te worden.
Toch beetje jammer dat Price niet direct zijn niveau vond van de voorbije weken. Scorend was het toch behoorlijk matig voor zijn doen en al helemaal als MVG wel zijn niveau haalt.
 
Toch beetje jammer dat Price niet direct zijn niveau vond van de voorbije weken. Scorend was het toch behoorlijk matig voor zijn doen en al helemaal als MVG wel zijn niveau haalt.
Gewoon al zijn niveau van de halve finale had mooi geweest, leek wel een compleet andere Price in die finale.

Spijtig, ik gunde het hem wel, al was het alleen al om die arrogante fluitende Engelse supporters lik op stuk te geven.
 
Allé den Dimi had (niet voor de eerste keer) het allerhoogste daggemiddelde (103%+) maar slaagt er toch weer in om doodleuk te verliezen. (niet voor de eerste keer). OK het was tegen Ratajski, niet de beste loting maar toch ???

Dat valt me wel op, dat dit hem wel heel dikwijls voor valt. Precies of hij heeft 'weinig body' ..

Daarmee wil ik zeggen: Als Van Gerwen 103 gemiddeld haalt dan wint hij met 6-0 van zijn tegenstander en haalt zijn tegenstander een gemiddelde van amper 80 en 15% op de dubbels want Van Gerwen boezemt angst in en de tegenstander krijgt dan al de schijterij en denkt: Fucckkk ie is te goed vandaag!

Bij den Dimi? Dan is het gewoon weer heel simpel. De tegenstander haalt dan ook een goed gemiddelde (96 gemiddeld vandaag en 54% op de dubbels) en den Dimi kan gewoon naar huis.
 
Terug
Bovenaan