Den Dimi wel erg overtuigend gewonnen. Elke keer hij moest toeslaan, sloeg hij ook keihard toe. Hij miste alleen de dubbels in het begin van de match, toen hij ver voor stond in de 1ste leg, terwijl White zijn dubbels echt niet kon vinden.

Ivm Kim. Ik weet nooit wat ik van hem moet verwachten. Soms speelt hij super, soms is hij niks waard. Zo enorm wisselvallig. Ik begrijp dat niet goed. Ach ja, de volgende keer beter zeker?
 
Jaja den Andy doet het !!
Hopelijk geraakt hij nu nog wat verder
Den Dimi is uitgeschakeld. Hij was eigenlijk vrij degelijk, alleen was Bully Boy te goed. 102 gemiddeld (en 55% op de dubbels).
Andy is zo de enige Belg die nog in het toernooi zit :)

Update -
Baetens verloren met 6-5 van Humphries. Hij haalde een gemiddelde van maar liefst 102 maar dat was niet genoeg. Iets teveel dubbels gemist, zonde. :frown: Humphries had achteraf wel heel veel lof voor Andy en terecht.

En als je dan nu ziet dat Humphries in de finale staat, dan is het al helemaal zonde dat Baetens daartegen verloor.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eens naar Wieze geweest, was wel plezant. Maar holy fuck, hoe irritant zijn zatte Vlamingen :sop:
Leek precies ook op een speeltuin, al die kinderen. Matchen waren nog niet halverwege of ze zaten al met 30-40 voor onze neus, klaar om te lopen voor handtekeningen of whatever. Zelfs een griet met een baby op de arm. Crazy.
 
Hopelijk haalt Baetens volgend jaar zijn tourkaart, die zie ik tenminste in staat voor zijn kaart na 2 jaar te behouden in tegenstelling tot een Raman en co.

En inderdaad Wieze is echt overhyped, zal misschien beteren met dat er volgend jaar 2 EuroTours in België zullen zijn. Zal al moeilijker zijn om ze de volle 3 dagen te laten uitverkopen. Zaterdagavond avond trouwens een vechtpartij door te schooien achter flights en handtekeningen, iemand ze zoontje werd geduwd, met alle gevolgen van dien.
 
Hopelijk haalt Baetens volgend jaar zijn tourkaart, die zie ik tenminste in staat voor zijn kaart na 2 jaar te behouden in tegenstelling tot een Raman en co.

En inderdaad Wieze is echt overhyped, zal misschien beteren met dat er volgend jaar 2 EuroTours in België zullen zijn. Zal al moeilijker zijn om ze de volle 3 dagen te laten uitverkopen. Zaterdagavond avond trouwens een vechtpartij door te schooien achter flights en handtekeningen, iemand ze zoontje werd geduwd, met alle gevolgen van dien.
Heb het gehoord. Ik zat net aan de gang naast de walk on ruimte. Soms bij leg 3 zat het daar al vol vrouwen en kinderen met hun domme papierkes en petjes. Ziek annoying.

Ook 3/4e van de tijd een paar kwieten met een blad omhoog, recht voor de spelers zodat niemand iets kon zien.
"Fijne communie Nicolas" en "Voor tante jeanne".

:sop:
 
Wat zitten ze daar nu nog te denken dat Dimi een event zou kunnen winnen. De laatste weken er telkens uit in de eerste ronde, en dat zal volgende week niet anders zijn.
 
Wat zitten ze daar nu nog te denken dat Dimi een event zou kunnen winnen. De laatste weken er telkens uit in de eerste ronde, en dat zal volgende week niet anders zijn.
Hoop doet leven. Wat moeten ze anders zeggen? Dat hij er sowieso in R1 telkens zal uit liggen?

Maar neen, de fut is eruit, de vorm is weg. Nog wat geld meegrabbelen en that is it zeker?
 
Hoop doet leven. Wat moeten ze anders zeggen? Dat hij er sowieso in R1 telkens zal uit liggen?

Maar neen, de fut is eruit, de vorm is weg. Nog wat geld meegrabbelen en that is it zeker?
Geld meegrabbelen??
Euhm enkel de winnaar heeft 10000 pond prijzengeld in de premier league.

Dat andy baetens maar eens een tourkaart binnenhaalt.
 
Geld meegrabbelen??
Euhm enkel de winnaar heeft 10000 pond prijzengeld in de premier league.

Dat andy baetens maar eens een tourkaart binnenhaalt.
Als hij 7ste eindigt krijgt hij 65000 pond na het einde van de reeks toernooien. (60000 pond als Wright hem nog voorbij steekt)
Per toernooi krijgt inderdaad alleen de winnaar een extra bonus van 10000 pond.

Dat andy baetens maar eens een tourkaart binnenhaalt.
Ik hoop daar wel op. Hij kan het niveau zeker en vast aan.

By the way .. Klopt het dan super Mario exact op plaats 64 staat voor het heroveren van zijn tourkaart?
Raman zie ik zijn tourkaart (helaas) niet verlengen.
 
Is nog veel te vroeg om te zeggen wie zijn kaart zal houden en verliezen. Nog heel wat PC's en ET's dat ze kunnen kwaliferen en PC Finals zijn toch de belangrijkste toernooien voor degene die in de cutoff zitten.
 
Beetje off-topic, but I lolled :D.

343632383_1425179744963738_1001302111143869729_n.jpg
 
Straks Mike tegen Michael. Ik hoop dat Mike verrrassend wint, al is het maar om den Dimi te pesten met zijn negatieve reeks tegen .. :tongue:
 
Een vraagje voor de kenners. Ik merk op dat den Dimi tegen mindere goden regelmatig 100+ gemiddeld haalt en 50% of meer op de dubbels, soms bijna met de ogen dicht. Als hij dan echter tegen een topper zoals bijvoorbeeld Van Gerwen moet spelen is het meestal gewoon "platte kak" en lijkt hij wel ne waardeloze nietsnut (sorry voor de bewoording voor het geval zijn entourage mee leest MAAR dit is gewoon een feit, ergens komt ie momenteel gewoon ruimschoots te kort - geen oneer maar hier heeft hij toch een aantal werkpunten).

Zelden tot nooit haalt hij dan hoge gemiddelden, en meestal is hij dan ook gewoon povertjes op de dubbels en gaat hij er gegarandeerd roemloos uit. Als Dimi tegen Van Gerwen had gespeelt met het niveau dat hij gisteren haalde tegen "Mister Nobody", dan had Van Gerwen een pak rammel gekregen. Maar ondertussen verlies hij wel keer op keer tegen dezelfde Van Gerwen.

Allé ik kan mij vergissen hierin, maar die indruk krijg ik gewoon. Is dat gewoon 'iets' mentaal? Of kan zo'n topdarter gewoon veel meer druk zetten waardoor je eigenlijk overpowered wordt en je daardoor helemaal verkrampt? Of hoe komt dit in feite ???
 
Dat is 100% mentaal ja, daarom dat ik het ook lachwekkend vond dat hij naar Luca Brecel mentale tips stuurde tijdens het WK. Dimi lijkt nauwelijks met (een beetje) druk om te kunnen.
 
Een vraagje voor de kenners. Ik merk op dat den Dimi tegen mindere goden regelmatig 100+ gemiddeld haalt en 50% of meer op de dubbels, soms bijna met de ogen dicht. Als hij dan echter tegen een topper zoals bijvoorbeeld Van Gerwen moet spelen is het meestal gewoon "platte kak" en lijkt hij wel ne waardeloze nietsnut (sorry voor de bewoording voor het geval zijn entourage mee leest MAAR dit is gewoon een feit, ergens komt ie momenteel gewoon ruimschoots te kort - geen oneer maar hier heeft hij toch een aantal werkpunten).

Zelden tot nooit haalt hij dan hoge gemiddelden, en meestal is hij dan ook gewoon povertjes op de dubbels en gaat hij er gegarandeerd roemloos uit. Als Dimi tegen Van Gerwen had gespeelt met het niveau dat hij gisteren haalde tegen "Mister Nobody", dan had Van Gerwen een pak rammel gekregen. Maar ondertussen verlies hij wel keer op keer tegen dezelfde Van Gerwen.

Allé ik kan mij vergissen hierin, maar die indruk krijg ik gewoon. Is dat gewoon 'iets' mentaal? Of kan zo'n topdarter gewoon veel meer druk zetten waardoor je eigenlijk overpowered wordt en je daardoor helemaal verkrampt? Of hoe komt dit in feite ???
Vooral mentaal ja. Heb je denk ik of heb je niet.
 
Kim laat zich ook serieus de kaas van zijn brood eten tegen Heta.

Dat is 100% mentaal ja, daarom dat ik het ook lachwekkend vond dat hij naar Luca Brecel mentale tips stuurde tijdens het WK. Dimi lijkt nauwelijks met (een beetje) druk om te kunnen.
Het zijn wel vrienden dacht ik in het echte leven dus je kan het ook zo bekijken: Uw goeie maat mentaal steunen. Maar ja, misschien kan Luca beter de tips dan geven in de toekomst? :tongue:

Denk het gezegde dat "van gerwen zijn zwart beest is"
Het is de laatste tijd toch wel meer dan Van Gerwen. Hij heeft zonet ook verloren van Humphries met een gemiddeld van amper 82.
Hij had er duidelijk weer geen zin in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan