Snap eigenlijk niet zo goed die adoratie rondom Dimi vdb. Wisselt goede momenten af met toch wel heel veel matige tot zwakke momenten. Een totale mis casting om hem mee te laten doen bij de grote jongens in PL.

Eigenlijk had Dimi 50% het karakter van Kim moeten hebben en Kim 50% van het talent van Dimi en we hadden 2 top darters...
Als Gold finger, al meer uitstraling en standing heeft dan Dimitri. Dan weet je gewoon dat het erg is.

Misschien moeten ze daar in zijn management ook eens starten met : hoe geef ik een spontaan antwoord - in een interview.
 
Ik wacht op andy baetens ,dat die maar eens zn tourkaart haalt.

Een genot om naar te kijken ,alleen als ik zn interview in wieze zag weet ik niet of die zo goed engels kanšŸ™ˆ
 
Snap eigenlijk niet zo goed die adoratie rondom Dimi vdb. Wisselt goede momenten af met toch wel heel veel matige tot zwakke momenten. Een totale mis casting om hem mee te laten doen bij de grote jongens in PL.

Eigenlijk had Dimi 50% het karakter van Kim moeten hebben en Kim 50% van het talent van Dimi en we hadden 2 top darters...
Als Gold finger, al meer uitstraling en standing heeft dan Dimitri. Dan weet je gewoon dat het erg is.

Misschien moeten ze daar in zijn management ook eens starten met : hoe geef ik een spontaan antwoord - in een interview.
Den Dimi moet eens een volledig jaar een training volgen bij de Special Forces. Hij moet eens goed gedrild worden! :tongue:

Ik wacht op andy baetens ,dat die maar eens zn tourkaart haalt.

Een genot om naar te kijken ,alleen als ik zn interview in wieze zag weet ik niet of die zo goed engels kanšŸ™ˆ
Ja Baetens is toch echt goed genoeg voor een Tourkaart. Sterker nog: Ik verwacht veel van hem in de toekomst.
 
VTM organiseert een darts academy waarbij je (indien je geslecteerd wordt) een halfjaar lang opgevolgd wordt door Erik Clarys en potentieel kan deelnemen aan de Q school volgend jaar.
Iemand van de hobby-dartspelers die hieraan zou durven meedoen? Ikzelf zou op zich nog wel willen, maar ben nog maar een halfjaartje aan het gooien en mijn matchgemiddelde zit slechts rond de 47. Da's toch nog wel serieus te zwak om aan zoiets eens mee te doen.
https://vtm.be/darts
 
World Cup of Darts begonnen, toch altijd een leuk tornooi imo :) .

Benieuwd hoe ver de Belgen komen.
 
2 volwassenen die samen spelen maar ruzie hebben en zelfs ni eens iets zeggen tijdens koppel. Rare vibe daar se
 
Iemand enig idee wat er speelt tussen Dimitri en Kim?
Ik heb het idee dat die commentatoren wel iets weten, maar het niet willen zeggen.... waarom zit je daar dan?
 
Tuurlijk weten ze het, De Vlieger heeft veel contact met Kim en Raman is een goeie vriend van Dimi. Volgens van der Voort is het begonnen met de uitlatingen van Kim tijdens een PL uitzending over Dimi zijn lach en dat hij meer zichzelf moet zijn.. Volledig terecht eigenlijk.. En nu zouden de vrouwen hierdoor ook ambras hebben met elkaar šŸ¤£.

Als ik Evi soms zie reageren op sociale media zou ik het nog niet eens raar vinden dat die een onprettig berichtje gezonden heeft naar Dana..
 
Dana Huybrechts

Ik ga hier 1 ding over posten en dan gedaan..
Er zijn idd strubbelingen tussen dimitri en kim.
Dit zijn prive situaties dus vraag ook niet wat.

Voor aanvang van de wedstrijd heeft kim dimi benaderd met de vraag of ze tijdens dit tornooi even professioneel kunnen zijn naar elkaar toe..

Dit werd resoluut geweigerd.. Geen enkel interview wil dimi samen geven met Kim of handjes schudden.. Poging tot volwassen gedrag is gemaakt door Kim.

Dus vooraleer jullie allemaal beginnen te vitten effe nadenken..

#Dana

 
Wat voor een kinderlijke vertoning was dat nu, dat je elkaar nog geen simpele hand of zelfs blik kan geven als je wint. Belachelijke venten.
Dalen allebei sterk in m'n achting.
 
Ge moet met twee zijn natuurlijk om een hand te kunnen geven of een blik te kunnen gunnen.
 
Och zo'n darters zijn vaak ego-trippers met ne hoek af hƩ. Het verwonderd me dat er niet meer ambras hebben door zo vaak met elkaar om te gaan.
 
De Belgen lieten 4 kansen onbenut op 1-0 en dat betaalden ze bijna cash. China bleef goed mee gaan tot 3-3 maar gaven dan een (moeilijke) kans aan den Dimi. Dat liet hij echter niet liggen. 4-3.

De zege was alleen voor de prestige want doordat Finland eerder won van China had Belgiƫ voldoende aan 1 frame, wat geen enkel probleem was.

Opmerking: Die knuffels tussen die twee zonet, waren toch wel geforceerd, maar ze begrepen ook wel dat -wat gisteren gebeurde- niet goed overkwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik kan den dimi echt nie verdragen.
Had er altijd al moeite mee maar na gisteren helemaal.
Het interview gisteren na de eerste match vond ik echt tenenkrommend. Zo uit de lucht vallen alsof er niks aan de hand is.

Bah šŸ¤¢
 
Terug
Bovenaan