Gaat toch nog is een paar goeie avonden moeten hebben Dimi, begin was sterk maar laatste weken zijn toch minder.
 
Mijn allereerste tornooi zit er op gisteren.
Wisselde goede dingen teveel af met slechte dingen( qua scoring dan)

Eerste match in mijn poule die ik zag spelen had ik al gezien van damned heb een slechte loting🙈

2 e match was het aan mij maar dat ging vlot 2-0 ,ook wel iemand die een eerste keer mee deed.

Daarna 2 keer 2-0 verloren
Tegen de beste had ik wel 1 kans op 1 leg op tops maar kreeg de kans niet meer
B poule kom ik 1-0 achter dan speel ik 77 uit met 20-17- tops voor 1-1
Stond klaar op 66 maar die speelt dan 74 uit.

Heb me goed geamuseerd en allemaal leuke personen.

Toch paar complimenten gehad en v schrijvers dat het voor mijn eerste keer wel goed was.
Enkel mijn rekenen vond eens een schrijver raar maar dat is gewoon omdat ik eigenlijk niet naar speciaal iets specifiek op een dubbel reken omdat mn sterk punt is dat ik ringrond de dubbel wel meestal vind.
Ik probeer wel altijd op tops uit te komen.
Eerste match bvb was 2 x uit op dubbel 3🙈 2e keer zelfs v d eerste pijl

Alleen die scoring moet dus regelmatiger.

Zat wel geregeld eens 125 -116-100-85 bij maar gisteren ook teveel 30-45-26
 
De Decker was alweer de beste belg (PC 9). Den Dimi moet nog beginnen opletten, want als De Decker zo'n vorderingen blijft maken dan zou hij vroeg of laat, zo maar eventjes den Dimi kunnen passeren op de wereldranglijst. :tongue:
 
Even een vraag: ik zou graag een dartsbord aanschaffen. Absolute beginner, ervaring beperkt zich tot op café wat spelletjes te spelen. Waar koop ik best en wat is een richtprijs voor bord en deftige pijltjes?

Alvast bedankt 👍
 
Even een vraag: ik zou graag een dartsbord aanschaffen. Absolute beginner, ervaring beperkt zich tot op café wat spelletjes te spelen. Waar koop ik best en wat is een richtprijs voor bord en deftige pijltjes?

Alvast bedankt 👍
Online is dartshopper de beste vind ik.
Blade 6 is voor mij prijs/kwaliteit het beste bord

Pijlen zeer subjectief en afhankelijk van persoon tot persoon. Zou je eigenlijk moeten gaan testen in een winkel, qua gewicht/grip/.. omdat dat zeer verschillende is.
 
Online is dartshopper de beste vind ik.
Blade 6 is voor mij prijs/kwaliteit het beste bord

Pijlen zeer subjectief en afhankelijk van persoon tot persoon. Zou je eigenlijk moeten gaan testen in een winkel, qua gewicht/grip/.. omdat dat zeer verschillende is.
Pijlen ook veel goedkoper online? Vind het dan klote voor de winkel mocht ik daar testen en niet kopen. Maar voor een eerste set kan dat geen kwaad mocht ik iets meer betalen.
 
Pijlen ook veel goedkoper online? Vind het dan klote voor de winkel mocht ik daar testen en niet kopen. Maar voor een eerste set kan dat geen kwaad mocht ik iets meer betalen.
Prijsverschil hangt af van winkel tot winkel, maar is (imo) verwaarloosbaar. Kwaliteit kost wat geld, en deftig testen is voor mij wel belangrijk ook al gooi je niet per se op hoog niveau. Zit heel veel verschil op, en zo een halfuur verschillende gewichten en grips testen is écht wel aan te raden, om te vermijden dat je geld gaat weg smijten.

Je kan uiteraard op bol.com een setje van 3x3 pijlen voor 20€ kopen om mee te starten.. Maar als je iets deftig wil ga je wel minimaal 50€ kwijt zijn voor 3 pijlen.
 
Pijlen ook veel goedkoper online? Vind het dan klote voor de winkel mocht ik daar testen en niet kopen. Maar voor een eerste set kan dat geen kwaad mocht ik iets meer betalen.

Vanaf 30€ koop je al een 90% tungsten pijl bij dartshopper als ik filter op 22-26g (meest gebruikelijke om mee te starten) dus 50€ moet je er niet direct voor over hebben. Ik gooi nog altijd graag met men Designa setje dat me toen 35€ ofzo gekost heeft.

Dus oftewel koop je online gewoon een normale straight barrel tungsten pijl en start je van daaruit met uw zoektocht naar een andere pijl, afhankelijk van meer of minder gewicht en hoe uw grip is/evolueert over bepaalde tijd. 2e optie is richting een winkel gaan, daar testen en dan ben je misschien 10-20€ meer kwijt.
 
Even een vraag: ik zou graag een dartsbord aanschaffen. Absolute beginner, ervaring beperkt zich tot op café wat spelletjes te spelen. Waar koop ik best en wat is een richtprijs voor bord en deftige pijltjes?

Alvast bedankt 👍
Beste is toch om een shop binnen te stappen en te testen.
Zoveel verschillende types pijlen (vorm, balans, grip).
Dan kunnen ze je direct in de juiste richting sturen.

Dan nog wat bijsturen met lengte shaft en type flight.

De betere shop heeft ook verschillende borden hangen, kan je ineens kijken op welke je het liefste/beste gooit.
Hard bord en zachte worp heb je meer kans op bouncers.
 
Ga naar een shop en laat je daar helpen om geschikte pijlen te vinden. Zij gaan je dan direct tips geven over hoe je je worp of positie kan verbeteren. Ook heb je dan direct een setje pijlen die bij je werpstijl/grip passen. Prijs zou ik iets tussen de 40-60 zoeken. Duurder is daarom niet beter.

Als je besteld op dartshopper kan je geluk hebben maar het kan evengoed tegenzitten. Dan blijf je bezig met pijlen bestellen op goed geluk en dan kom je wel een stuk duurder uit na verloop van tijd. Van welke regio ben je?
 
Ga naar een shop en laat je daar helpen om geschikte pijlen te vinden. Zij gaan je dan direct tips geven over hoe je je worp of positie kan verbeteren. Ook heb je dan direct een setje pijlen die bij je werpstijl/grip passen. Prijs zou ik iets tussen de 40-60 zoeken. Duurder is daarom niet beter.

Als je besteld op dartshopper kan je geluk hebben maar het kan evengoed tegenzitten. Dan blijf je bezig met pijlen bestellen op goed geluk en dan kom je wel een stuk duurder uit na verloop van tijd. Van welke regio ben je?
Regio Brugge
 
Iemand die weet waarom James Wade zo weinig speelt de laatste tijd?

De voorbije weekends waren het Euro Tour Events waarvoor hij niet gekwalificeerd was. Komend weekend is hij er wel bij in Wieze

Adrian Lewis stopt tijdelijk met spelen. Hij had zich al afgemeld voor de laatste Players Championship Events en voor een Euro Tour event.

Dirk Van Duijvenbode is nog onzeker voor Wieze nadat zijn walk-on fout afliep dit weekend.

 
  • Leuk
Waarderingen: zino
Nummer 1 van de wereld bij de WDF bond - Andy Baetens won vrij vlotjes in R1 van het Belgian Darts Open. Niet echt een verrassing. We weten allemaal dat hij vrij degelijk kan darten. Hij speelt straks tegen Gilding.
 
Terug
Bovenaan