Het begint te korten voor mn eerste echte tornooi.
Stilaan toch iedere dag een half uurtje proberen trainen want de laatste tijd was het wat minder.
 
Goeie prestatie van Mike op PC6. Hij geraakte er tot in de HF, na oa winst tegen Rock, en sprokkelt hier belangrijke punten. Daarmee was hij de beste Belg.
 
MvG speelde niet eens slecht maar Dobey was outstanding. Elke kans ging er kurkdroog in.
Ook die andere HF was een goed niveau. Dimi had zijn kansen tegen Price, maar zijn dubbels gingen er onvoldoende in.

Dat kan gebeuren want in de finale kreeg Dobey dan weer zijn dubbbels er niet goed in, waardoor Price finaal won.

Het ligt allemaal dicht bij elkaar .. alleen Wright is iets minder, maar dat is ergens normaal na zijn fysieke problemen en zorgen om zijn vrouw.
 
Laatst bewerkt:
De Decker ondertussen toch ook al opgerukt naar plaats 50 op de ranglijst. Hij won maandag nog met 6-0 van Dobey. :tongue:
Zo zie je maar, 6-0 winnen tegen MvG en dan met diezelfde zware cijfers zelf verliezen tegen den Mike.

Den Dimi speelde ook wel sterk, maar kwam een Anderson in topvorm tegen. Anderson won later ook het toernooi (PC 8)
Ook Price kreeg een pak slaag in de finale. Als hij in vorm is, blijft Anderson toch een zalige speler. Ik ben fan.
 
Jammer dat Mike zich niet meer heeft kunnen kwalificeren voor ET's. Denk maar een stuk of 2-3. Want hij maakt nog kans op de Matchplay via de Protour Order of Merkt. Mario is trouwens ook goed bezig om zijn tour card te verlengen. Brian Raman daarentegen zal uit een ander vatje mogen tappen..
 
Den Dimi een spannend duel verloren met 6-5 van Aspinall. Misschien maar goed, want die laatste kreeg op zijn beurt een 6-0 om zijn oren van MvG. :tongue:

In de finale was Price dan weer outstanding. MvG kreeg zelf dan weer een 6-1 bolwassing rond zijn oren.
Price had echt wel zijn matchske. 115 gemiddeld (!) en 66% op de dubbels. :tongue: Een koekje van eigen deeg noemen ze dit.

Price is nooit onder de indruk van Van Gerwen hé, hij laat zich nooit van de wijs brengen en hij doet zijn eigen ding.

Van Gerwen als excuus: Normaal is Price altijd bang van mij (Serieus? Dat is den Dimi toch? :unsure:) maar ik miste in het begin te veel en ik gaf hem vertrouwen en dan is het een heel goeie darter.

Ipv gewoon toe te geven dat Price deze keer gewoon de betere was lol.
 
Laatst bewerkt:
Ipv gewoon toe te geven dat Price deze keer gewoon de betere was lol.
Typisch MVG, die heeft nog nooit een match verloren van een betere tegenstander.
Als hij verliest, is het omdat hij niet op niveau heeft gespeeld, niet omdat de andere beter was.

Zit wel wat waarheid in, maar het blijft toch een ettertje (on-stage)
 
Alé morgenmiddag nog eens MVG VS Dimitri van den Bergh 😛😋. Beide spelers alvast in vorm daar in Leverkusen MvG verslaat Barney met een gemiddelde van 108 en Dimi verslaat Wade met een gemiddelde van 104 en amper 1 dubbel gemist..
 
Ik dacht gisteren nog te zeggen. Den Dimi heeft echt een slechte loting, hij gaat er meteen uit tegen Wade. Maar dit was zowaar de beste Dimi. Een hoog gemiddelde, niks missen en gewonnen.

Maar dan moet hij meteen daarna weer tegen MvG. Zijn zwart beest. :tongue:

Deze reactie van den Dimi vind ik wel goed (de media begon er natuurlijk weer over):

"Voor een plaats bij de laatste acht moet hij het opnemen tegen de Nederlander Michael van Gerwen (PDC-3). Van den Bergh keek al uit naar de wedstrijd tegen Van Gerwen, die van de laatste zeventien onderlinge confrontaties vijftien keer won, een keer verloor en een keer gelijk speelde. “De voorbije week, in de Premier League, moest ik aantreden tegen Nathan Aspinall”, legde hij uit. “Ik had de vorige tien confrontaties gewonnen, maar hij heeft ook een einde aan de reeks gemaakt. Waarom zou ik dit ook niet kunnen. Ik zal er alles aan doen om een einde te maken aan zijn zegereeks.”

Hij heeft gelijk. statistieken zeggen niks over wie straks wint. En finaal telt gisteren niet meer maar wel vandaag en morgen.

Maar als hij wil winnen zal hij net zoals vandaag toch zijn beste spel moeten spelen.
 
Dimi vs MVG ondertussen.
Leuke partij,Dimi breekt en wordt daarna meteen terug gebroken.

De weinige kansen die je krijgt tegen MvG pakken want hij straft alles af.
6-2 winst voor MvG.
 
Laatst bewerkt:
Dimi vs MVG ondertussen.
Leuke partij,Dimi breekt en wordt daarna meteen terug gebroken.

De weinige kansen die je krijgt tegen MvG pakken want hij straft alles af.
6-2 winst voor MvG.
Gewoon weer niet goed genoeg op de 'momenten dat het er toe doet'.
Had den Dimi op het niveau gespeeld zoals hij tegen Wade speelde, dan had hij gewoon gewonnen.
Hij is terecht een top-10 speler, maar de echte topspelers staan gewoon nog steeds boven hem.

Straks moet hij echter weer tegen Price, dat wordt wél een ander paar mouwen.

MvG claimt de beste te zijn, maar ik vind Price minstens even goed als ze allebei echt top zijn.
Fysiek vind ik MvG lichtjes beter, maar mentaal vind ik het omgekeerd.
 
Denk ook wel dat MvG mentaal sterker is als Price.
MvG breng je zelden uit zijn lood, Price geraakt wel sneller gefrustreerd als het niet loopt of als tegenstander hem overklast.
 
Terug
Bovenaan