Is ook gewoon ne rare kerel den Dimi, die zijn interviews... awkward bij momenten, ik heb soms het gevoel dat diene niet helemaal normaal is... Die zijne smile tijdens het gooien bij momenten is ook erg vreemd. ma bon, los van zijn vreemd gedrag/persoon is het wel een goede darter.
 
Wie gaat deze van Gerwen stoppen? Maar ja dat zeiden we ook op het WK. Maar hij is hier toch (alweer) favoriet voor de titel.

Hoop op finale Schindler vs Dimi.
Helaas, Schindler gaf vandaag helemaal niet thuis.
 
Laatst bewerkt:
Van Gerwen vs Van Den Bergh in de halve finale 🥹
Van Gerwen: Kom ik weer die blaaskaak tegen!
Den Dimi: Blaaskaken zijn toch Hollanders?

Vorig seizoen viel het allemaal wat tegen, maar dit seizoen draait den Dimi toch een vrij goed seizoen, vind ik.

Maar als hij nog eens een groot toernooi wil winnen dan moet ie voorbij Van Gerwen. En die laatste is voor mij nog altijd de allerbeste darter, als hij zijn beste niveau haalt.
 
Laatste match voor Dimi, maakt geen schijn van kans tegen die blaaskaak.
En wie wint wel tegen deze Van Gerwen als hij echt zijn allerbeste niveau haalt? Zelfs Smith niet hoor. :unsure:

Geen schijn van kans is overdreven, maar Van Gerwen is (zoals altijd) de grote favoriet. 80/20 schat ik de kansen in.
Het grootste probleem is, dat als den Dimi straks super zou starten en Van Gerwen dreigt kopje onder te gaan, dan gaat die laatste wel liggen hijgen in den Dimi zijn nek of net een luid kuchje laten net wanneer ie wil gooien. Desnoods laat ie een dikke vette stinkende scheet.

Jammer want Van Gerwen heeft die zever niet nodig om te winnen, maar toch doet hij dat regelmatig he. En den Dimi is iemand die zich dat aantrekt, op het WK liet hij zich er ook aan vangen. En Van Gerwen die lacht daar dan gewoon mee he.

Van Gerwen vs Van Den Bergh in de halve finale 🥹
Ergens wil jammer. Ik had het een terechte finale gevonden, ze waren gemiddeld genomen tot op heden, de beste twee spelers van dit toernooi (Anderson mag je daar misschien ook nog bij zetten). Spelen beiden heel erg goed op de dubbels (en daar draait het om), en sloegen toe wanneer het er toe deed.
 
Ik ben wel blij te zien dat Gilding nog in het toernooi zit. Die mag van mij gerust het toernooi winnen. Ik ben altijd al fan geweest van speciale darters zoals Gilding. Op sociale media wordt hij dikwijls wel aanzien als cultfiguur : zijn speciale manier van naar de oche gaan , ietwat specialere vorm van pijlen , een (y) bij het gooien van een 180. Zelfs zijn manier van wandelen is speciaal. Volgens mij is hij ook 1 vd weinige darters zonder sociale media
 
Van Gerwen zijn parcours mag er toch zijn op deze UK Open.
Heeft geen cadeaus gekregen bij loting.
Chisnall,Kleermaker,Humphries,Aspinall.

Dimi ook wel mooi parcours met Clemens,King en Anderson.
Burnett was leuke ervaring om tegen zo'n legende te spelen maar is niet meer echt de topper van weleer.
Heeft wel zeer mooie klassenflitsen laten zien.

Nu weer tegen MvG,tja groene monster is zowat zijn zwarte beest.
Hopelijk kan hij wel wat tegenstand bieden deze keer.
 
Dimi moet er wel het koppeke bijhouden zenne... Deze laatste leg bvb, bij zijn voorlaatste beurt waar hij kon uitgooien op 120... Hij gooit 2x 20 en gooit zijn 3de dan redelijk lakoniek in de 5, denkende dat het leg over is. Maar dan mist MVG wel 3 dubbels, en moet Dimi ineens wel terug uitgooien vanaf 75 ipv een mooiere finish had hij die 3de pijl in de worp ervoor deftig gegooid.
Deze MVG is zeker te pakken. Loopt welliswaar telkens uit door al zijn triples, maar heeft toch echt al ongewoon veel dubbels gemist. Maar ja, Dimi heeft in het verleden ook er nooit van geprofiteerd, dus ik denk ook niet dat het vanavond gebeurt.
 
Hij zit precies met ne ongewassen kop, zijne gel is uitgewerkt, al die zwevende haartjes, ik krijg er de kriebels van... Wanneer gaat ie tegen gabber Piet eindelijk eens met zijn eigen spel bezig zijn, MVG naait hem onbewust op telkens!

Cmon dimi!!!
 
MvG raakt praktisch altijd ene triple en Dimi heeft te veel treble less visits.
Daartegen staat dat MvG het op zijn dubbels wat laat schieten en Dimi kan er te weinig van profiteren.
 
Terug
Bovenaan