Geen idee ik ga iets Doms zeggen ongetwijfeld maar ik zie niet wat er te winnen valt buiten de titel/beker voor van Gerwen tegen iemand waar hij met zijn slechte hand nog van hoort te winnen. :D
 
Voila, daar zie je al direct het verschil met Dimi. Opnieuw laat MVG het zwaar liggen op de dubbels maar nu wordt het onverbiddelijk afgestraft door Goldfinger.
Dus ja, @arevee , dat was idd iets doms :D. Ik blijf alvast duimen voor Gilding.
 
Gilding haalt wel scorend vermogen en zo krijg je zelfs tegen MvG kansen.
Hij benut ze voorlopig wel.
 
Geen idee ik ga iets Doms zeggen ongetwijfeld maar ik zie niet wat er te winnen valt buiten de titel/beker voor van Gerwen tegen iemand waar hij met zijn slechte hand nog van hoort te winnen. :D
Ik ben al effe afgehaakt, shoe in voor MVG (neem ik aan)...
 
MvG heeft toch vette kluif aan Goldfinger.
Moest Gilding winnen wordt hij nummer 25 op the PDC LOM.
Gaat dan voorbij Huybrechts.
 
Schitterend !!!!!!!!!
MvG baalt als een stekker.
MvG het ook niet gestolen ,maar Gilding laat zich ook niet zomaar van de wijs brengen,is bezig met zijn eigen game.
En vooral,scorend ging hij heel goed mee met MvG en pakte wel de kansen als hij ze kreeg.
Zo is MvG dus te verslaan,bezig zijn met eigen spel,scorend vermogen produceren en dan op de checkouts toeslaan.
 
1 van mijn favorieten die zijn eerste major wint :love2: Ik kan het nog altijd niet geloven. Ik was zodanig aan het supporteren voor Gilding dat ik de laatste leg rechtstond zonder dat ik het doorhad :LOL:
Mooi om te zien dat heel Twitter het hem gunt. Gilding was al een halve cultfiguur , na vanavond is hij een volledige. Ik zal waarschijnlijk de hele avond met Spandau Ballet-Gold in mijn hoofd zitten maar dat kan me na deze finale niks schelen. Een dikke (y)voor Goldfinger
 
Waar is dat liedje (james bond theme song) wanneer ge het nodig hebt...

Ik zag net op HLN de laatste leg, t was dus wel degelijk spannend, clean afgemaakt met 1 pijltje...
 
Chapeau voor Gilding, wie had dat gedacht. Zat toch met mijn mond open na de laatste pijl.
Wel knap hoe die echt 0,0 stress heeft gehad tijdens dat hele tornooi. Op geen enkel moment uit zijn lood geslagen of een moment van zwakte gehad. Een paar heel knappe finishes ook. Daar kan Dimitri nog iets van leren tegen MvG.
 
Met die 110k pond kan ie misschien zn tanden nu eens in orde zetten😅
Vind het wel een appart"maar daardoor leuk"figuur om naar te kijken.
Ik had het hem in wieze al gegund
 
Chapeau voor Gilding, wie had dat gedacht. Zat toch met mijn mond open na de laatste pijl.
Wel knap hoe die echt 0,0 stress heeft gehad tijdens dat hele tornooi. Op geen enkel moment uit zijn lood geslagen of een moment van zwakte gehad. Een paar heel knappe finishes ook. Daar kan Dimitri nog iets van leren tegen MvG.
Inderdaad, Gilding, is zo iemand die niet mee gaat met de mentale spelletjes van Van Gerwen.
Ik ben ergens blij dat den Dimi verloor. Dan had hij eens voorbij Van Gerwen geraakt (NOT maar bon), wees maar zeker: Tegen Gilding had hij waarschijnlijk ook wel verloren.

Neen het is eens goed dat Van Gerwen een koekje van eigen deeg krijgt - verloren tegen een in zijn eigen 'Mister nobody'. :tongue:
 
Inderdaad, Gilding, is zo iemand die niet mee gaat met de mentale spelletjes van Van Gerwen.
Ik ben ergens blij dat den Dimi verloor. Dan had hij eens voorbij Van Gerwen geraakt (NOT maar bon), wees maar zeker: Tegen Gilding had hij waarschijnlijk ook wel verloren.

Neen het is eens goed dat Van Gerwen een koekje van eigen deeg krijgt - verloren tegen een in zijn eigen 'Mister nobody'. :tongue:
Van Gerwen zie ik eigenlijk enkel mentale spelletjes spelen tegen Crying Dimi als die belachelijk lang wacht :unsure:

Gilding speelde gisteren gewoon een heel goeie wedstrijd. MvG haalde wel niet zijn beste darts boven natuurlijk. Maar toont wel hoe breed het veld geworden is. Benieuwd of Gilding volgende tornooien kan bevestigen
 
Met die 110k pond kan ie misschien zn tanden nu eens in orde zetten😅
Vind het wel een appart"maar daardoor leuk"figuur om naar te kijken.
Ik had het hem in wieze al gegund
Blijkbaar heeft hij het niet breed en woont hij in een sociale woning.
Hij kan/kon dus niet eens de factuur betalen om iets aan zijn tanden te doen. :frown:
In die zin gun ik hem zijn centen, hij heeft ze verdiend.

Hij ging nu met zijn winst (+ de spaarcenten die hij al had), een woning proberen te kopen.
Zijn tanden is voor later, als hij meer geld zou winnen. Een eigen woning is belangrijker voor hem.

Zijn nieuwe bijnaam: Oldfinger ipv Goldfinger. :tongue:
 
Het format van The World Cup of darts is veranderd : i.p.v. 32 landen zullen er 40 landen zijn die meedoen en zijn er vanaf nu ook enkel dubbelmatchen. 12 poules van 3 landen waarvan de groepswinnaar doorgaat en bij 4 landen komen die rechtstreeks bij de laatste 16 zitten. Die 4 landen wordt bepaald door de ranking van de 2de speler.

De 40 landen : Australië , Bahrein , België , Canada , China , Denemarken , Duitsland , Engeland , Filipijnen , Finland , Frankrijk , Gibraltar , Hongarije , Hong Kong , Ierland , IJsland , India , Italië , Japan , Kroatië , Letland , Litouwen , Nederland , Nieuw-Zeeland , Noord-Ierland , Oekraïne , Oostenrijk , Polen , Portugal , Schotland , Singapore , Spanje , Thailand , Tsjechië , VS , Wales , Zweden , Zwitserland , Zuid-Afrika , winnaar van het Latijns-Amerika kwalificatietoernooi
 
Terug
Bovenaan