Hopen dat ie niet alleen een dreammaker mag zijn, maar ook een mean machine...

T zal toch nodig zijn tegen Anderson denk k
De onderlinge tussenstand is 5-3 in het voordeel van den Dimi. Het hangt van de vorm van het moment af. Ik kan geen winnaar voorspellen, het zal fifty fifty zijn denk ik.
 
Die Burnett, eerste keer dat ik die bezig zie, aparte werpstijl om het minste te zeggen...

Die 3de worp soms :ROFLMAO:
Ik heb hem al wel een paar keer zien spelen. Hij ziet er altijd zeer zuur en nors uit vind ik. Maar hij is wel WK geweest bij de PDO (in de jaren 90) en eigenlijk een veel betere speler dan zijn ranking doet vermoeden.

BDO world champion 1995

richie-burnett-of-wales-holds-aloft-the-trophy-after-winning-the-embassy-world-darts.jpg


Hij wordt wel eens onderschat (vind ik).
 
Laatst bewerkt:
Neenee, hij kan wel degelijk spelen, maar dat gewrongen werpen, zeker de 3de worp, is soms wel beetje apart alsk het zo mag zeggen
 
Leidt maar mooi tegen Wright...
Om even aan te geven hoe goed Burnett is als hij zijn dagje heeft

Raman met een persoonlijk record (Bijna 105 gemiddeld), die tijdens de kwalificaties van het WK echt heel veel pech had net tegen Burnett uit te komen die toen, liefst een gemiddelde haalde van 110+. (wel maar over 9 sets maar toch). Die gast kan een aardig stukje darten als hij er zin in heeft.

En inderdaad, Wright die sukkelt met zijn vorm, .. gaat een niveautje hoger moeten beginnen spelen of hij gaat er ook tegen verliezen.

Helaas moet ik gaan slapen, ik slik tijdelijk bloedverdunners, voor mijn rugspieren en ik heb mijn slaap nodig. Ik hoor het morgen wel hoe dan Dimi het straks gedaan heeft. De gezondheid komt eerst.
 
Gun het Ritchie wel uit nostalgie.
Ik heb hem nog bezig gezien bij de BDO Lakeside.

Als hij wint mag hij van mij tegen MvG spelen.
Benieuwd of MvG rekening houdt met het uitzwaaiend been.
 
Vind het leuk dat Burnett door is,maar ik heb het gevoel dat Wright soms intentional in de 1 of 5 smeet.
Persoonlijk gevoel.
 
Laatste 8 voor Dimi. Wel telkens een drama op zijn eigen leg en viert dan uiteindelijk alsof hij net WK geworden is. :rofl:
 
Het vieren is zoals die gewonnen kwartfinale op de matchplay tegen Wright. Als ie de Matchplay won tegen Anderson was dat veel meer ingetogen 😅. Zat dan ook wel geen volk dan 😅
 
Net wakker voor een half uurtje.

Even wat herhalingen gezien (replay), en zowel Garry als den Dimi, waren toch echt heel goed. Erg hoog niveau voor 18 sets.
Maar hij miste in het begin te veel dubbels, en den Dimi miste bijna niks. Dan even een dipje en Garrry begon net wel zijn dubbels te pakken.

Maar dan bij 8-8 - dan zie je dat Garry ook maar een mens is. Mist de kans om op 9-8 te komen en daarna op 9-9 door zijn dubbels te missen, en den Dimi nam de cadeautjes met dank aan. Je zag hem ook kijken: "Godverdomme ik had de winst hier voor het grijpen. Wat doe ik nu!"

Die eerste gaat toch wel even slecht slapen. Het kwam echt op de details en de koelbloedigheid aan. Echt elkaar waard ..
 
Ja die loting voor Dimitri vond Eric clarys gunstig, maar ik weet het zo niet hoor. Die Burnett vond de checkouts wel redelijk goed, stond average minder te gooien als Wright (als ik mij niet vergis), maar trok toch de wedstrijd naar zich toe.

T zijn beiden spelers die niet het snelste gooien, een MVG zou hiermee dubbel zoveel last hebben denk ik. Maar deze oude rot in het vak heeft nog een paar 'tricks up his sleeve' denk ik. Alleen al zijn worp kan sommige spelers destabiliseren denk ik... Zaak zal zijn om eigen spelletje binnen de match te blijven spelen uiteraard...

Ben dus wel benieuwd naar wat deze confrontatie zal geven...
 
Van mij mag gilding winnen🙈
Ik zou die graag eens tegen van gerwen zien spelen .

Burnett kan idd soms rare toeren uithalen ,een beetje a la chizzy maar nog iets erger
 
Wel rare programmatie,ik had Aspinall vs MvG als afsluiter verwacht ,maar het is Dimi vs Burnett als laatste duel.
Dacht ook dat Cross vs Gawlas als opener zou zijn,maar dat is Gilding vs Schindler.
Hoop op finale Schindler vs Dimi.
 
Laatste 8 voor Dimi. Wel telkens een drama op zijn eigen leg en viert dan uiteindelijk alsof hij net WK geworden is. :rofl:
Den Dimi kreeg daar dus enorm veel kritiek van Engelsen en Schotten voor, veel mensen vonden dit schandalig en heel erg respectloos.
(Je moet de social media maar eens lezen)

Dat je zijn dansjes ergerlijk vindt, hem ne nerd vindt, hem onsympathiek vindt .. whatever .. maar wat je doet, nadat je wint maakt toch helemaal niets uit? Al trekt hij al zijn kleding uit en gaat hij naakt op een skateboard staan en een glas bier ad fundum leegdrinken. Who cares ???

Ik vind Van Gerwen 10x respectlozer tov zijn tegenstanders dat den Dimi. Je kan veel vinden van hem, maar respectloos? Mmm neen.

Maar ja Anderson is een thuisspeler, dus ik begrijp de teleurstelling wel. Maar het is wel Anderson zelf, die het laten liggen heeft (en kudos aan den Dimi, die strafte die fouten op het einde wel af, aan een 100% rate). Hij kan het alleen zichzelf verwijten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan