Thanks!
Momenteel speel ik met dit bord uit den Decathlon, gekocht als beginner om kennis te maken met darts, en moet zeggen dat ik het leuk vind. :)
Enige wat ik niet zo fijn vind is dat ik redelijk veel bounchers heb, wellicht door de dikke ijzeren draden op dit goedkopere bord?;(30€)

En speel met deze pijltjes, welke bijna versleten zijn.

Wellicht te goedkope rommel, maar zoals ik zei was om kennis te maken ☺️


MDD ook goed gespeeld
Darts is gelukkig een relatief goedkope sport. Winmau blade 6 of een supamatch nodor 3 zijn goeie borden en zitten beide rond de 60€.
 
Kim het daarstraks ook niet kunnen afmaken tegen DVD.
Jammer :( .
Jammer dat hier met een verschil van 2 games gewonnen moet worden, anders had hij gewonnen met 9-10.
En ook in die laatste game. 48 niet kunnen uitgooien.

Hij heeft wel een goeie wedstrijd gespeeld maar het op het einde wel laten liggen.
 
Idem met rocky,Was nergens
VDB kon me eens bekoren👍
Net de recording bekeken (ik ben gaan slapen wegens een beetje ziekjes).

Den Dimi had -zoals de laatste tijd praktisch altijd :tongue: - weer geen geluk met de loting.
Smith was ook bij momenten gewoon degelijk en liep snel 2-4 uit.

Maar den Dimi toonde deze keer wel grinta en vocht terug met bij momenten uitstekend darts.
En het dan op het einde uitgemaakt met een 12-darter.

Verdiend gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Spijtig van gilding,op 1 of andere manier zie ik deze underdog graag spelen en winnen.

Maar peter wrights is precie weer in goede doen.

Dit weekend zelf eens een eerste koppeltornooi meedoen
 
Hier valt echt wel niks tegen te doen. 105+ average en 70% checkout percentage
M Smith en Price er ook al uit.
Dobey 73% op de dubbels én Cullen 61%
(en Gurney 69% tegen Anderson)

Er werd gisteren door 3 verschilende darters 60+% gegooid op de dubbels na minstens 18 legs. Dat zien we niet zo dikwijls.
 
Gelukkig wel op Jonny zijn leg, maar Dimi was klaar om de rebreak te doen dus blijft kut. Clayton duidelijk op de afspraak zonder de muizenissen van paar dagen geleden.. Gaat een harde wedstrijd zijn.
 
Terug
Bovenaan