Pijnlijk voor Dimi, maar een mooie big fish van Clayton.
Den Dimi was toch bij momenten niet goed op de dubbels. Daar liet hij het liggen.

Maar Clayton was van alle darters gisteren wel de allerbeste. Alles lukte.

Wat mij ook opvalt is dat den Dimi te weinig uitschieters heeft naar boven. Of is dat maar een gedachte?
 
Had nu toch voor aanvang finale clayton verwacht zoals die ervoor speelde,maar kijk.

Zelf gisteren 3e tornooi en 1 e keer koppel 8e finale er uit a-poule
Maar toch content want eerste ronde waren naar schijnt 2 superliga spelers waar we 3-0 tegen gewonnen hadden 😊
8e finale was een superliga speler teveel maar toen was de scoring er ineens niet meer.

Toch raar dan zijn er legs dat je 135-95-85 smijt en dan zijn er legs met -22-25-45 En dat moet er nog uit.
Dubbels lopen dan weer zoals altijd mn sterkste punt heel goed. En dat mag bord rond zijn

Maar het was weer leuk
 
Zondag ook naar Womans Match Play gezien.
Beau Greaves is wel goed maar zie ze toch ook te kort komen bij de mannen hoor.
Ze gaat wel resultaten halen (ze gaat dus haar mannetje kunnen staan),maar zie ze niet top 40 worden op dit moment.
Ze is nog zeer jong natuurlijk,als ze groeimarge heeft gaat ze die nodig hebben.

Aspinall vind ik ook wel leuke winnaar,sterke finale.
 
Zondag ook naar Womans Match Play gezien.
Beau Greaves is wel goed maar zie ze toch ook te kort komen bij de mannen hoor.
Ze gaat wel resultaten halen (ze gaat dus haar mannetje kunnen staan),maar zie ze niet top 40 worden op dit moment.
Ze is nog zeer jong natuurlijk,als ze groeimarge heeft gaat ze die nodig hebben.

Aspinall vind ik ook wel leuke winnaar,sterke finale.
Ik was voor underdog suzuki.
Ik zoek niet echt achter pijlen want heb de mijne al 1 jaar maar die pijlen van suzuki vind ik toch wel ferm.
En geef toe ze zijn niet zo vrouwelijk.
Dezelfde set up in deze kleuren vind ik niet direct op google of dartshopper.
En qua vorm lijken ze op de pijlen waarmee ik speel (red dragon j clayton)

Moest iemand deze tegenkomen mag je me een pm doen 😁
 
Tja Greaves in het PDC mannen circuit zou haar goed doen. Ze word de laatste 2 jaar nog amper uitgedaagd en dan ga je niet meer echt beter worden. Dus ofwel eens gaan voor een Tourkaart of de Development tour doen of Challenge tour..
 
Iemand toevallig meegedaan met de VTM Darts academy en die kan zeggen welke opdrachten je moest doen om getraind te worden door Erik Clarys?
 
Niet meegedaan,ik heb er niks te zoeken,mijn niveau is bedroevend slecht.

Toch iets ervan gehoord qua oefeningen al is het maar weinig.

Zo laag mogelijk scoren met dertig pijlen,dus het beste is 30 punten.(30x singel 1)
Zo hoog mogelijk scoren met dertig pijlen (max is dus 30x Triple 20)

Je moest ook ergens een lotje trekken en dan moest je zoveel mogelijk pijlen in het vak bij het bijhorende getal gooien.
bvb als er 16 op je lotje stond,moest je zoveel mogelijk in de 16 smijten met 12 pijlen dacht ik.
Ik weet wel niet of triple en dubbel meetelden als geldige score.

Dat is alles wat ik vernomen heb.
Maar ik denk dat het gros van zijn oefeningen ook in zijn boek staan dat eind vorig jaar is uitgekomen.
 
Mijn stiefbroer heeft meegedaan.
1e proef was 15 grote enkele vakken raken en je moest er 12 na elkaar goed hebben
2 e proef was ergens iets van 750 met x aantal pijlen smijten,kwam erop neer dat je al minstens 25 per pijl moest gooien of je kwam er niet.

Spijtig genoeg had hij na 9 pijlen 1 groot vak gemist om daarna terug 5 goede te hebben dus had 14 goeie maar lag er dus uit
 
Mijn stiefbroer heeft meegedaan.
1e proef was 15 grote enkele vakken raken en je moest er 12 na elkaar goed hebben
2 e proef was ergens iets van 750 met x aantal pijlen smijten,kwam erop neer dat je al minstens 25 per pijl moest gooien of je kwam er niet.

Spijtig genoeg had hij na 9 pijlen 1 groot vak gemist om daarna terug 5 goede te hebben dus had 14 goeie maar lag er dus uit
Merci voor de informatie, het was dit wat ik zocht :)
 
Ik ben er ook maar eens aan begonnen.
Ik heb een standaard en een bulls bord gekregen van een collega die het niet meer gebruikte.

Na het werk ben ik dan naar een dartswinkel in Dendermonde gereden om pijltjes. Daar was een tornooi aan de gang. Zag er erg gezellig uit.
Net met de madam een uurtje of 2 gespeeld. Zij gooit dan single uit en ik ga voor de dubbels.

Nog veel werk aan de winkel 😃
 
Vandaag voor den "Beker" tegen deze moeten spelen. Hij had het blijkbaar nog al eens gedaan.
6-4 Verloren

IMG_6589.jpg
 
Laatste keer had ik ook zo iets bij een koppeltornooi.
Kwamen uit tegen 2 superliga spelers

Als beginnend speler als we 1 leg v best of 5 nemen zijn we content

We hadden 3-0 gewonnen😅
 
Laatste keer had ik ook zo iets bij een koppeltornooi.
Kwamen uit tegen 2 superliga spelers

Als beginnend speler als we 1 leg v best of 5 nemen zijn we content

We hadden 3-0 gewonnen😅
Bij ons int “lokaal” van de club (10 dartstanden) komt regelmatig Patrick Bulen gooien. Volgens mij eerste Belg ooit op een WK.

Paar weken geleden wedstrijdtafel gedaan voor Pink Flight, daar liepen ook wel wat “grote namen”’rond. Wouter Vanrollegem, Roberto van Daele, Wesley Vermeulen, Jimmy van Schie en dan vergeet ik er nog een hoop waarschijnlijk.
 
Het moet altijd gespeeld worden,die mannen kunnen ook eens een slechte dag hebben.
En als ze dan achterkomen tegen een onbekende snul beginnen die mannen mss ook na te denken 😁
 
Het moet altijd gespeeld worden,die mannen kunnen ook eens een slechte dag hebben.
En als ze dan achterkomen tegen een onbekende snul beginnen die mannen mss ook na te denken 😁
Als Kamperske 100x tegen Kim speelt, dan is de kans reëel dat hij er minstens 1 keer van wint. (en 99x verliest)
Is hij daarom de betere darter als hij er in héél zijn leven MAAR 1x tegen zou spelen en nét dat de winstmatch is? :oi22:
 
Terug
Bovenaan