lookoutordie
Member
Iemand enige tips voor een staander voor een dartsbord? Heb niet de mogelijkheid om deze binnen tegen een muur te monteren maar zou graag eentje willen die ik eventueel wat kan opbergen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel handig zijn te weten welk budget we mee werken, want staanders gaan van 40 euro tot 100+ euro.Iemand enige tips voor een staander voor een dartsbord? Heb niet de mogelijkheid om deze binnen tegen een muur te monteren maar zou graag eentje willen die ik eventueel wat kan opbergen.
Bedankt ! Hier ben ik al wat mee. Welk bord zou je aanraden ? Wil gewoon casual beginnen. Bij een vriend al paar keer gespeeld en heb de smaak te pakken waardoor ik hier thuis ook wil oefenen.Zou wel handig zijn te weten welk budget we mee werken, want staanders gaan van 40 euro tot 100+ euro.
KOTO Heavy Duty Multi Dartbord Standaard - Voor Sisal Dartborden en Elektronische Dartborden
Wel rekening houden, een staander zal altijd wat wiebelen.
Voor die prijs kan je niet sukkelen die KOTO.
Is eigenlijk enorm goed merk, smijt al maanden met een set van hun.
Heb nu ook al half jaar een bord, krijg ik gewoon niet kapot.
Zelf paar maand op een Grand Slam staander gespeeld, maar was daar niet wild van.
Je kan er ook een surround aan hangen en dan kan er nog perfect een Target Corona licht op.
Of zoals mij, je eigen led ring 3D printen.
Ben eigenlijk een enorm grote voorstander van Winmau hun borden.Bedankt ! Hier ben ik al wat mee. Welk bord zou je aanraden ? Wil gewoon casual beginnen. Bij een vriend al paar keer gespeeld en heb de smaak te pakken waardoor ik hier thuis ook wil oefenen.
Dat is een ring met led strip in, dat is 360 graden. Dus dat licht heel je bord op zonder schaduwen, niets hatelijker dan te moeten spelen als je niet goed ziet waar je pijlen in zitten.Handige tips waar ik al verder mee kan. Zo een target Corona light, wat doet dat juist ?
Welke pijltjes raad je aan ? Ik merk dat ik liever met wat dunnere pijltjes gooi bv.

Ook wel ergens pijnlijk voor den Dimi: Van Gerwen geklopt door ..
Beste tip, Ga naar een Dartwinkel. Kan je alles zien, voelen en testen.Handige tips waar ik al verder mee kan. Zo een target Corona light, wat doet dat juist ?
Welke pijltjes raad je aan ? Ik merk dat ik liever met wat dunnere pijltjes gooi bv.
Nog een goede tip:Beste tip, Ga naar een Dartwinkel. Kan je alles zien, voelen en testen.
Enkel IRL of op ScoliaSpelen hier mensen op online op nakka?
Vandaag voor het eerst gedaan omdat ik pas 2 maand speel. Echt wel tof om te doen.
Ik gebruik de iPhone maar zit te kijken of ik een externe webcam zou gebruiken.
En welke webcam dan?
Pikachu was weeral goed.Pikachu da jong manneke?
die speelt goed.heb die verleden jaar ook al eens op tv-tornooien zien spelen
Ik zie die ook graag spelen
Euhm, hij is verloren hèPikachu was weeral goed.
Ik zie hem dit ek ver komen

dus ver gaat hem ni meer geraken.