Corona: Maatregelen en Updates (persconferentie 21/01/22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Up to that point, the protest of up to a hundred thousand people against Covid restrictions was peaceful."

Uhu, al dat kapotgeslagen straatmeubilair waar die antifa zich een weg moet door zoeken lijkt me idd peaceful.
Dat kan ook gewoon Brussel zijn uiteraard

Zeer erg, vertrek 's morgens als politie agent maar eens bij je gezin wetende dat je zo een dag te wachten staat.Allemaal dankzij de lakse justitie.
Wat me ook altijd opvalt is dat de beelden meestal gemaakt worden vanuit het kamp van de vandalen, met de politie als mikpunt. Mss dat het met veiligheid te maken heeft, minder kans op klappen ? ik weet het niet. Ik heb het dan ook over beelden van journalisten, niet over filmpjes die door dat crapuul zelf op het net gezet worden.

CNN-Headline-Fiery-2.jpg

The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?
Dat was het plan/onderwerp daarvan inderdaad maar zoals @Wilcao al uitgelegd heeft zijn er ook genoeg conspiracy theories rond.

En deze spandoek van vandaag maakt het wel duidelijk in welk vakje je het kan duwen...
GaRGoYS.png

"The Great Awakening" i.p.v. The Great Reset wordt zelfs gelinked aan Qanon en andere conspiracy theories.

Nu wachten tot Rik Torfs komt zeggen in De Afspraak dat we in dialoog moeten gaan met deze mensen.
Called it min of meer.

Hier zo'n messias met een grote aanhang:
https://www.hln.be/binnenland/piete...r-speeksel-in-mn-neus-liggen-rammen~adf299b4/

Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona.​

“Neen, ik ga niet meedoen aan een V-maatschappij (vaccinatie-maatschappij, red)”, meldt Loridon op Instagram. “Ik ‘moet’ weldra naar het buitenland voor zaken en ook dat kan een gezonde mens vandaag niet meer zonder V (vaccin, red). #Gestoord”, klinkt het. “Ik ga dus voor een natuurlijke booster van m’n natuur immuunsysteem dat wél top werkt op de varianten.”

Te veel basketballen tegen zijn hoofd gekregen vroeger, denk ik.

Ach ja. Weer enorm krapuul dat er is afgekomen precies. Met dranghekken naar de politie gooien die vastzit. Wat een helden toch.

Maar wat hij zegt is toch correct. Het is niet omdat er een hoop krapuul op de been was dat we geen debat kunnen hebben over het coronabeleid.
Wat hij schrijft is een klassieke dooddoener en compleet nutteloos.

Die Melis nog wat - organisator van de laatste betoging - mocht haar zegje doen op Terzake en werd compleet in haar hemd gezet. Tom Van Grieken sprak onlangs nog met De Ochtend om betoog af te steken tegen covid-maatregelen.. Vrijdag stond mateke Rousseau tegenover prof psychologie en een mevrouw van HLN die beiden kritisch waren tegen verplichte vaccinatie, de barometer etc. Allemaal open debat. Ik betwijfel weliswaar of de doorsnee betoger vandaag die debatten volgt laat staan er een boodschap aan heeft.

Het feit dat Rik Torfs hierover ook z'n zegje mag komen doen kan er bij mij gewoon niet bij want die man zegt al jarenlang steeds hetzelfde zinnetje: "we moeten een debat houden." Z'n twitter is ook een goudmijn aan wat in zijn hoofd wel geniale takes zijn.

Maar wat hij zegt is toch correct. Het is niet omdat er een hoop krapuul op de been was dat we geen debat kunnen hebben over het coronabeleid.
Uiteraard mag en moet er een debat zijn. Maar dat heeft hij toch al genoeg laten horen.

Nu gewoon het geweld veroordelen 'Geweld tijdens de coronabetoging in Brussel vandaag is totaal onaanvaardbaar en verwerpelijk, zoals geweld tijdens elke betoging trouwens.' had genoeg geweest. Toch nog in dezelfde tweet over debat beginnen. Die mensen die daar het geweld plegen zijn zo ver heen en denken al lang niet meer aan een debat.

Ik snap eigenlijk niet waarom die betogingen blijven toegelaten worden. Is er nu al één editie geweest waarbij het niet tot brokken is gekomen? De (Brusselse) politiek heeft veel boter op het hoofd in deze.

Uiteraard mag en moet er een debat zijn. Maar dat heeft hij toch al genoeg laten horen.

Nu gewoon het geweld veroordelen 'Geweld tijdens de coronabetoging in Brussel vandaag is totaal onaanvaardbaar en verwerpelijk, zoals geweld tijdens elke betoging trouwens.' had genoeg geweest. Toch nog in dezelfde tweet over debat beginnen. Die mensen die daar het geweld plegen zijn zo ver heen en denken al lang niet meer aan een debat.
Op die manier kan ik je standpunt wel begrijpen en deel ik ook je mening. Maar mij lijkt torfs hier te doelen op een politiek debat (wat er in de verste verte nog niet geweest is in de kamer) ipv op een debat met wat idioten in een of ander praatprogramma.

Meer achtergrond over de organisatie en wie er komt spreken.

Ik snap eigenlijk niet waarom die betogingen blijven toegelaten worden. Is er nu al één editie geweest waarbij het niet tot brokken is gekomen? De (Brusselse) politiek heeft veel boter op het hoofd in deze.
Anderzijds, vind er iemand dat dit amalgaam van anti-iets mensen hierdoor geloofwaardiger wordt?

Nadarhekken op iemand gooien die 3 meter lager staat, brandende containers en grote kasseien gooien. Als je die kan aanhouden moet je die toch gewoon voorbrengen voor poging tot moord? Iets anders kan je dat niet meer noemen.

Ze zouden dat krapuul opnieuw onder hun steen moeten knuppelen. Die marginalen mochten van mij met hun eigen tandenborstel de boel komen opkuisen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan