Goddammit,Damn, ff dranghekken op de politie smijten.
Ik voel zoveel onmacht bij die beelden, omdat de politie niet kan/mag/durft tussenkomen.
Dat is erg, Ik voel ook zoveel onmacht voor die agent.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goddammit,Damn, ff dranghekken op de politie smijten.
Ik voel zoveel onmacht bij die beelden, omdat de politie niet kan/mag/durft tussenkomen.
Dat kan ook gewoon Brussel zijn uiteraard"Up to that point, the protest of up to a hundred thousand people against Covid restrictions was peaceful."
Uhu, al dat kapotgeslagen straatmeubilair waar die antifa zich een weg moet door zoeken lijkt me idd peaceful.
Dat was het plan/onderwerp daarvan inderdaad maar zoals @Wilcao al uitgelegd heeft zijn er ook genoeg conspiracy theories rond.The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?
![]()
The Great Reset
There is an urgent need for global stakeholders to cooperate in simultaneously managing the direct consequences of the COVID-19 crisis. To improve the state of the world, the World Economic Forum is starting The Great Reset initiative.www.weforum.org
Wat is de kans dat die agent meer gevolgen zal krijgen omdat hij door die menigte rijdt dan de massa die heb probeert te vermoorden. ( misschien hyperbool, maar dat is duidelijk net naast waar men die hekken op agenten aan het smijten is)
Die da filmde had hier dood kunnen zijn als da object 1 cm meer naar hem was gegooid.
Called it min of meer.Nu wachten tot Rik Torfs komt zeggen in De Afspraak dat we in dialoog moeten gaan met deze mensen.
Te veel basketballen tegen zijn hoofd gekregen vroeger, denk ik.Hier zo'n messias met een grote aanhang:
https://www.hln.be/binnenland/piete...r-speeksel-in-mn-neus-liggen-rammen~adf299b4/
Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona.
“Neen, ik ga niet meedoen aan een V-maatschappij (vaccinatie-maatschappij, red)”, meldt Loridon op Instagram. “Ik ‘moet’ weldra naar het buitenland voor zaken en ook dat kan een gezonde mens vandaag niet meer zonder V (vaccin, red). #Gestoord”, klinkt het. “Ik ga dus voor een natuurlijke booster van m’n natuur immuunsysteem dat wél top werkt op de varianten.”
Dit is toch gewoon poging tot doodslag? Marginaal volk.Damn, ff dranghekken op de politie smijten.
Maar wat hij zegt is toch correct. Het is niet omdat er een hoop krapuul op de been was dat we geen debat kunnen hebben over het coronabeleid.
Ftfy.Het krapuul begint wel ver te gaan. Degoutant geweld.
Wat hij schrijft is een klassieke dooddoener en compleet nutteloos.Maar wat hij zegt is toch correct. Het is niet omdat er een hoop krapuul op de been was dat we geen debat kunnen hebben over het coronabeleid.
Uiteraard mag en moet er een debat zijn. Maar dat heeft hij toch al genoeg laten horen.Maar wat hij zegt is toch correct. Het is niet omdat er een hoop krapuul op de been was dat we geen debat kunnen hebben over het coronabeleid.
Op die manier kan ik je standpunt wel begrijpen en deel ik ook je mening. Maar mij lijkt torfs hier te doelen op een politiek debat (wat er in de verste verte nog niet geweest is in de kamer) ipv op een debat met wat idioten in een of ander praatprogramma.Uiteraard mag en moet er een debat zijn. Maar dat heeft hij toch al genoeg laten horen.
Nu gewoon het geweld veroordelen 'Geweld tijdens de coronabetoging in Brussel vandaag is totaal onaanvaardbaar en verwerpelijk, zoals geweld tijdens elke betoging trouwens.' had genoeg geweest. Toch nog in dezelfde tweet over debat beginnen. Die mensen die daar het geweld plegen zijn zo ver heen en denken al lang niet meer aan een debat.
Anderzijds, vind er iemand dat dit amalgaam van anti-iets mensen hierdoor geloofwaardiger wordt?Ik snap eigenlijk niet waarom die betogingen blijven toegelaten worden. Is er nu al één editie geweest waarbij het niet tot brokken is gekomen? De (Brusselse) politiek heeft veel boter op het hoofd in deze.
Ik snap eigenlijk niet waarom die betogingen blijven toegelaten worden. Is er nu al één editie geweest waarbij het niet tot brokken is gekomen? De (Brusselse) politiek heeft veel boter op het hoofd in deze.