Corona: Maatregelen en Updates (persconferentie 21/01/22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik in het journaal de beelden van die toegelaten betoging zie in Brussel waar geen kat een mondmasker draagt, zelfs de reporters niet, dan vraag ik me echt af waarom we nog maatregelen hebben.
Maar er moeten buiten toch geen maskers. Dat sommigen aan zelf-restrictions doen, moeten ze zelf weten ...
 
Wat is dan het probleem met publiek bij veldrijden en voetbal als zo een betoging blijkbaar zonder enige maatregel kan.
Ik denk dat dat eerder te maken had met de opmerking dat de journalisten geen mondmasker dragen. Dat mensen in die betoging geen masker dragen is niet zo vreemd aangezien die vol anti-vaxers zit en andere mensen die niet in de maatregelen geloven. Daar kan je ook als politie weinig aan doen als daar tienduizenden mensen rondlopen.
 
Zal het morgen wel weer merken. Kapotgeslagen ruiten, verkeerslichten, afval overal... langs heel de Blvd Léopold II-laan en aan Parc Cinquantenaire.
Bende varkens.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel niet zo simpel he. Hitler-vergelijkingen en em dan verwijten van communistische toestanden te steunen en dan maar naar communistische landen te gaan :laugh:is t nu ne fascist of ne communist? :rofl:
Screenshot_20220123-143337_Instagram.jpg
 
Ik heb ene gevonden. Voor de mensen die daar ook graag vanuit hunne zetel naar kijken :

Die is gestopt blijkbaar. Hieronder een andere maar intussen ook gedaan (voorlopig toch).


Alleszins de laatste berichten geven aan dat de sfeer is omgeslagen en de rellen zijn begonnen.
 

Die van amai geeft wel beste zicht.
Weer da volk dat de politie zit te bekogelen en dan achteraf weer zeggen dat t de fout van de flikken is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan