Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net wel best erg gevaarlijk situatie.
30-tal flikken totaal omsingeld door 100den relschoppers. Politie werd bekogeld met kasseien.
Waterkanon kwam echt net op tijd.
Ga daar als flik maar staan.
Al minstens een agent net neer zien gaan.

Het is wel niet zo simpel he. Hitler-vergelijkingen en em dan verwijten van communistische toestanden te steunen en dan maar naar communistische landen te gaanis t nu ne fascist of ne communist?
Bekijk bijlage 7125
Rellen locaties live

The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?
![]()
The Great Reset
There is an urgent need for global stakeholders to cooperate in simultaneously managing the direct consequences of the COVID-19 crisis. To improve the state of the world, the World Economic Forum is starting The Great Reset initiative.www.weforum.org
Even van Wikipedia:The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?
![]()
The Great Reset
There is an urgent need for global stakeholders to cooperate in simultaneously managing the direct consequences of the COVID-19 crisis. To improve the state of the world, the World Economic Forum is starting The Great Reset initiative.www.weforum.org
Die heeft ook een slag van de molen gehad vroeger.Hier zo'n messias met een grote aanhang:
https://www.hln.be/binnenland/piete...r-speeksel-in-mn-neus-liggen-rammen~adf299b4/
Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona.
“Neen, ik ga niet meedoen aan een V-maatschappij (vaccinatie-maatschappij, red)”, meldt Loridon op Instagram. “Ik ‘moet’ weldra naar het buitenland voor zaken en ook dat kan een gezonde mens vandaag niet meer zonder V (vaccin, red). #Gestoord”, klinkt het. “Ik ga dus voor een natuurlijke booster van m’n natuur immuunsysteem dat wél top werkt op de varianten.”
Teh fuk.. wat heeft antifa daar nu mee te maken?
Is this for real?
Echt corona is echt de verenigende brug tussen extreem rechts en extreem links....
WTF, dat is gewoon een aanslag. Die agent komt daar nog goed weg, voor hetzelfde geld breekt hij zijn nek.Damn, ff dranghekken op de politie smijten.
Ik voel zoveel onmacht bij die beelden, omdat de politie niet kan/mag/durft tussenkomen.
Degoutant...Damn, ff dranghekken op de politie smijten.
Ik voel zoveel onmacht bij die beelden, omdat de politie niet kan/mag/durft tussenkomen.