Corona: Maatregelen en Updates (persconferentie 21/01/22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net wel best erg gevaarlijk situatie.
30-tal flikken totaal omsingeld door 100den relschoppers. Politie werd bekogeld met kasseien.
Waterkanon kwam echt net op tijd.

Ga daar als flik maar staan.
Al minstens een agent net neer zien gaan.

Net wel best erg gevaarlijk situatie.
30-tal flikken totaal omsingeld door 100den relschoppers. Politie werd bekogeld met kasseien.
Waterkanon kwam echt net op tijd.

Ga daar als flik maar staan.
Al minstens een agent net neer zien gaan.

Wanneer Poetin hier over een paar maanden z'n tanks rollen over de dijk in Knokke dan mogen die anti-alles betogers nog eens protesteren voor 'mijn vrijheid, tegen dictatuur'. De kans is groot dat ze dan voor een paar jaren in een werkkamp in Siberië terechtkomen en dat ze 'het tribunaal tegen de virologen, politiekers, ......' moeten missen. :smile:

Het is wel niet zo simpel he. Hitler-vergelijkingen en em dan verwijten van communistische toestanden te steunen en dan maar naar communistische landen te gaan :laugh:is t nu ne fascist of ne communist? :rofl:Bekijk bijlage 7125

Freaky Frank is wel een goeie, die ga ik onthouden.

https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F01%2F23%2F6a70bd9a-623f-48df-b93c-e302e1d5de2c.jpg

Sorry for party rocking *throws stone*

Rellen locaties live

Die moet je eens volgen met geluid. Die man linksonder in beeld geeft live wappie-style commentaar:
"Quantumtechnologie met AI komt eraan, gevaarlijke cocktail met die chip dat je ingeplant krijgt"
En nog meer van die zever. :crazy:

Nog een paar fait divers:

De metro verwarmen doe je zo:

Bus met politie erin wordt een Walibi-attractie (proberen te kantelen + check die rechtse kerel wat die door de ramen probeert te kegelen):

Souvenir om thuis boven de schouw te hangen:

Deze middag toch eens moeten lachen met wat ze op de radio zeiden: "betoging in Brussel, en de politie is alvast massaal aanwezig om rellen te voorkomen." Ge ziet dat dus toch van ver aankomen.

Dat is alsof ge een stier ziet en denkt: goh, we hebben meer rode lappen nodig om te voorkomen dat die agressief wordt.

(trouwens, ik besef zeer goed dat het niet eenvoudig is om in deze situaties de orde te handhaven; dat is extreem moeilijk voor de politie, want ze kunnen ook niet gewoon niks doen natuurlijk)

Op de VRT app stond dat die mensen 1 ding gemeen hebben en dat is dat ze een open debat willen. Vervolgens ziet ge allemaal borden met Great Reset en andere complottheorieën op :unsure: .

The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?

Hier zo'n messias met een grote aanhang:
https://www.hln.be/binnenland/piete...r-speeksel-in-mn-neus-liggen-rammen~adf299b4/

Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona.
“Neen, ik ga niet meedoen aan een V-maatschappij (vaccinatie-maatschappij, red)”, meldt Loridon op Instagram. “Ik ‘moet’ weldra naar het buitenland voor zaken en ook dat kan een gezonde mens vandaag niet meer zonder V (vaccin, red). #Gestoord”, klinkt het. “Ik ga dus voor een natuurlijke booster van m’n natuur immuunsysteem dat wél top werkt op de varianten.”

The Great Reset is het plan van het World Economic Forum? Waarom is die benaming een complot?
Even van Wikipedia:

Over de Grote Reset bestaan meerdere complottheorieën. Zo wordt er beweerd dat de financiële elite en wereldleiders opzettelijk een pandemie hebben gecreëerd, om de Grote Reset versneld uit te kunnen voeren door idealistische globalisten en vervolgens een Nieuwe Wereldorde te starten.[7]

De complottheorieën bleken vanaf november 2020 een veelgezochte term op het internet, vlak na Joe Bidens overwinning in de Amerikaanse presidentsverkiezingen.[8] Bidens campagneslogan "Build Back Better" en de toespraak van de Canadese premier Justin Trudeau die in september 2020 viraal ging, worden ook aangehaald als bewijs van de vermeende samenzwering. Deze toespraak over de ontwikkelingsagenda voor 2030 bevat veel overeenkomstig taalgebruik met die van de Grote Reset.[9]

Hier zo'n messias met een grote aanhang:
https://www.hln.be/binnenland/piete...r-speeksel-in-mn-neus-liggen-rammen~adf299b4/

Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona.​

“Neen, ik ga niet meedoen aan een V-maatschappij (vaccinatie-maatschappij, red)”, meldt Loridon op Instagram. “Ik ‘moet’ weldra naar het buitenland voor zaken en ook dat kan een gezonde mens vandaag niet meer zonder V (vaccin, red). #Gestoord”, klinkt het. “Ik ga dus voor een natuurlijke booster van m’n natuur immuunsysteem dat wél top werkt op de varianten.”

Die heeft ook een slag van de molen gehad vroeger.

Teh fuk.. wat heeft antifa daar nu mee te maken?
Is this for real?

Echt corona is echt de verenigende brug tussen extreem rechts en extreem links....

"Up to that point, the protest of up to a hundred thousand people against Covid restrictions was peaceful."

Uhu, al dat kapotgeslagen straatmeubilair waar die antifa zich een weg moet door zoeken lijkt me idd peaceful.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan