Aflevering 5 : Sisyfusarbeid, sprintjes trekken en Gilles die lekker overlegt met ... de mol

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten .
De zoektocht naar de mol is als kijker wat mij betreft onmogelijk. Ik besteed er dan ook geen aandacht aan en kijk eigenlijk gewoon voor Stephanie. :cool:
Ik kijk ook gewoon voor de leuke opdrachten. Dat overanalyseren van gemonteerde beelden vind ik ook wat onnozel. Maar bon, elk z'n hobby hé.

Was het nu vorig jaar, of het jaar ervoor dat er een interview was met enkele kandidaten waarin men zei dat de opdrachten soms echt heel lang duren met een timer die continu gepauzeerd wordt. Dan staan ze te wachten tot alle camera's en toestanden in orde staan om bepaalde scenes te kunnen filmen. Er komt heel wat bij kijken. Tijdens die lange pauzes wordt de mol ontdekt, niet zozeer tijdens de opdrachten,. Dat was de conclusie van enkele kandidaten als ik mij goed herinner.
 
Ik kijk ook gewoon voor de leuke opdrachten. Dat overanalyseren van gemonteerde beelden vind ik ook wat onnozel. Maar bon, elk z'n hobby hé.

Was het nu vorig jaar, of het jaar ervoor dat er een interview was met enkele kandidaten waarin men zei dat de opdrachten soms echt heel lang duren met een timer die continu gepauzeerd wordt. Dan staan ze te wachten tot alle camera's en toestanden in orde staan om bepaalde scenes te kunnen filmen. Er komt heel wat bij kijken. Tijdens die lange pauzes wordt de mol ontdekt, niet zozeer tijdens de opdrachten,. Dat was de conclusie van enkele kandidaten als ik mij goed herinner.
Als je de ‘Behind the scenes’ beelden van vorige edities zag, dan zie je ook dat Gilles zijn uitleg ook soms ettelijke keren moet herdoen. Dus de reacties bij de uitleg zijn volgens mij ook nooit uit 1 take, maar een samenraapsel van verschillende takes.
 
het zou mij niet verbazen dat ze sommige dingen gewoon opnieuw filmen, zoals Top Gear vroeger. Die hun lange races deden ze 2 keer: een keer voor echt (waarbij ge vooral de onboards zag), en 1 keer om het mooi in beeld de brengen (omdat dat live te chaotisch zou zijn).
bvb de proef met de balken, moest Hercules daar om de 3 minuten ballen aan hangen. maar in de overhead shot waar Michael ze laat vallen, is die niet te zien. terwijl die toch in de buurt moet blijven.
 
tem Ik zou altijd redeneren: de mol is eenmalig, dat weekend met mijn mama kan ik altijd zelf organiseren. Je gaat toch altijd voor de pasvraag gaan?

Ik vond het ook een mindere aflevering, teveel proeven die te makkelijk konden fout lopen. Zelfs zonder mol.
Klopt. De verdubbelaars zijn eruit. Beetje stout, maar Stephanie, die er op uit trekt met haar mama? :support:🥴 Beetje dubbel op zijn kop, "ik" zeg op alles ja!
 
Terug
Bovenaan