Aflevering 7: La storia della Talpa. Wie gaat door naar de finale?

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .
Ook zeer verdacht dat hij als enige van de vier geen zotte opdracht heeft mogen doen. Sowieso is daar ook nog iets gebeurd!
De mol is op voorhand gebriefd, dus die kan afhankelijk van de auto kiezen als ook wat hij wil doen. Dat is het enige waarom Bernard als voetballer een beetje verdacht is. (Ik herinner mij ook dat hij een bepaalde auto nam en dat senne dan zei: ik neem de grijze dan).
Niet vergeten dat de factor stress er dan bij komt kijken hé. Geen onbelangrijk detail vind ik toch.
100% en ook de positie in dat theater leek mij iets lastiger
 
Iedereen focust hier op het feit dat Senne makkelijk verkeerd had kunnen tellen met de trappen, maar Bernard had evengoed het verkeerde adres kunnen onthouden, bvb die van 114 of 118. Senne had nooit alle negen de adressen kunnen onthouden vooraleer hij naar beneden liep, en Senne ging ook niet meer terug naar boven lopen om Bernard te controleren.

Dus beide personen hadden daar heel makkelijk kunnen mollen...

De regie kan het niet maken het bord met de mogelijkheden niet in beeld te brengen. Dus als Bernard de mol is, zou hij daar onmogelijk over kunnen gaan liegen eens Senne het getal roept. Het enige dat hij kan doen, is vertragen (wat hij heeft gedaan), en buiten beeld wat staan springen op de trap.

Hij kon ook twijfel gezaaid hebben door te zeggen dat Senne hem misteld had, maar wat dan? Dan moet je Senne nog kunnen overtuigen èn weer helemaal naar boven lopen om een ander antwoord te onthouden. Bit much I think.

Als Senne de mol is, zou 1 trede missen een héél vergeeflijke fout geweest zijn. Maar het aantal bleek juist te zijn. Dus dat verlaagt de waarschijnlijkheid dat Senne de mol is. Langs de andere kant kan ook hij buiten beeld extra traag en met extra passen de trap afgelopen zijn. Tellen moet niet, de regie gaf hem wel het juiste aantal. Mollen terwijl je geloofwaardigheid stijgt. Win-Win.

Conclusie: I have no clue, maar tis Michaël :LOL:
 
Terug
Bovenaan