Aflevering 5 : Sisyfusarbeid, sprintjes trekken en Gilles die lekker overlegt met ... de mol

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1713721040538.png


Sportieve opdrachten voor de boeg! Het lijkt wat op de oud-Griekse olymische spelen. Maar we zitten nochtans niet in Griekenland :thinking:

Anyway, het programma lijkt nog eens een aflevering intenser te maken door de mol er alweer bij te betrekken. Toch een interessante kleine aanpassing dit jaar. Tot nu toe vind ik het seizoen weer best interessant!


Dit was jullie vorige stemming. Senne staat ver op kop, gevolgd door Stéphanie en Michaël. Het zou me niets verrassen moest er één van die drie nog afvallen voor de finale, want die Lynn lijkt erin te zitten tot de allerlaatste snik! Benieuwd hoe dit weer afloopt :)


1713720915271.png
 
Michaël blijft mijne mol.

In het zicht vd finish efkes 4000 euro opofferen :love:
 
Plots "op een grote paddestoel/in een klein stationnetje" als achtergrondmuziek tijdens het spaghettidiner 🤔🤔
 
Senne zit idd altijd op een molplaats. Had ook duidelijk geoefend in het torentjes bouwen. Had de pech in de eerste proef dat Michael laatste wou gaan omdat hij sterker is want Senne stelde zelf voor om laatste te gaan dacht ik.
 
Ik vond dat net verdacht van Michaël dat die Herculesproef net op het laatste nippertje niet meer lukte.

Edit: al is het wel een goede mollenstreek om de laatste verdubbelaar aan de afvaller te geven.
 
Ik blijf op Michael maar Senne blijf ik meer en meer verdenken. Van de 2 overblijvende dames neig ik meer naar Charlotte, in de proef met de ape's heeft ze heel goed kunnen liegen.
 
6 min kon Michaël dat volhouden, lol. Als dat niet geacteerd was weet ik het ook niet meer. En Senne die voor het weekend kiest? 🤔 En toevallig laatste verdubbelaar aan de afvaller geeft. Mmm...
 
Lastige aflevering.
Ik zat al sinds het begin op Senne omwille van 2 redenen.
- wie zit op een goede molplaats meerdere afleveringen na elkaar.
- wie wordt niet te veel gemonteerd.

Deze aflevering is Senne toch veel in de picture gekomen. Dat is niet goed voor mijn 2de reden.

Maar als kandidaat kan je op dit moment niet meer blijven spreiden dus ik blijf bij Senne.
 
Terug
Bovenaan