Aflevering 5 : Sisyfusarbeid, sprintjes trekken en Gilles die lekker overlegt met ... de mol

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten .
Vond dit een bijzonder zwakke aflevering vergeleken met de rest van het seizoen. Flauwe, gemakkelijk te falen opdrachten. En die knuffelmomentjes met familieleden en die onderlinge gesprekken of ze de mol zijn of niet interesseren mij ook weinig.
De opdrachten zijn inderdaad te vaak alles of niets waardoor er 0 euro in de pot komt en het lijkt alsof de mol goed molt. Is een zwakte van het programma.
 
De opdrachten zijn inderdaad te vaak alles of niets waardoor er 0 euro in de pot komt en het lijkt alsof de mol goed molt. Is een zwakte van het programma.
Altijd "huhuhu er wordt goed gemold" euh ja kan vast zijn maar dat de 5 andere kandidaten ook vals mollen en er fail conditions inzitten als in "als je nu geen 5 mandarijnen op je hoofd balanceert verlies je 10000 euro" draagt er zeker aan bij. Voor de rest ook gewoon saaie tv als er nooit geld verdiend wordt op de valreep.
 
Mindere aflevering qua proeven. De eerste was nog wel tof, de rest te simpel.

Verder moet ik het nog even laten bezinken.

Senne, tja, weekendje Amsterdam en de verdubbelaar weggeven aan Lynn. Wel echte molstreken. Misschien geen goed teken dat het zo duidelijk in beeld is, maar kan onmogelijk anders.

Als mol moet je in die finale zitten dus dan kom je weer bij Senne en Stéphanie (en Michael maar mag hopen dat hij niet de mol is met zijn in your face gemol). Senne kon wel goed bouwen (geoefend?).

Vorige week dacht ik iets meer Stephanie dan Senne. Nu omgekeerd. :)
 
Mindere aflevering qua proeven. De eerste was nog wel tof, de rest te simpel.

Verder moet ik het nog even laten bezinken.

Senne, tja, weekendje Amsterdam en de verdubbelaar weggeven aan Lynn. Wel echte molstreken. Misschien geen goed teken dat het zo duidelijk in beeld is, maar kan onmogelijk anders.

Als mol moet je in die finale zitten dus dan kom je weer bij Senne en Stéphanie (en Michael maar mag hopen dat hij niet de mol is met zijn in your face gemol). Senne kon wel goed bouwen (geoefend?).

Vorige week dacht ik iets meer Stephanie dan Senne. Nu omgekeerd. :)
Ik zag niet veel gemol van Stephanie. In tegendeel, Bernard pushte vaak naar het foute antwoord tijdens het balrollen.
 
Zit nu toch ook wel op Senne, maar gezien het feit dat er velen zo denken, zal het hem wel niet zijn :p

Was dat in het verleden ook zo dat het behalen van geld valt of staat met één fase in de opdracht? In mijn herinnering niet alvast, dan was er tenminste nog iets waarmee je toch een deel van het geld kon verdienen op een manier.
 
Ik zag niet veel gemol van Stephanie. In tegendeel, Bernard pushte vaak naar het foute antwoord tijdens het balrollen.
Deze aflevering inderdaad niet. Vandaar de switch he.

Ze zat in ieder geval wel bij het fiasco bij Bernard (wie testte daar wie? Vond de Italo vraag wel lastig dus moeilijke opdracht).

Maar gezien het slot kan ik nauwelijks geloven dat de Senne de mol niet is.
 
Ik zag niet veel gemol van Stephanie. In tegendeel, Bernard pushte vaak naar het foute antwoord tijdens het balrollen.
Goh ja, maar Stéphanie ging er ook niet hard tegenin natuurlijk...


Kvond het ook geen goeie aflevering. Vooral omdat de opdrachten zó gemakkelijk mislukten dat de mol eigenlijk niks speciaal moest doen. Quasi elke kandidaat heeft deze aflevering iets gedaan dat een mollenstreek zou kunnen zijn (behalve idd misschien Stéphanie, maar net daarom extra verdacht).
 
Dat Michael die balken liet vallen maakte toch niet zo heel veel uit? er hingen aan elke balk al 6 ballen, da's 30kg per balk extra he. en het was óf Lynn óf Charlotte die moest over nemen... het gewicht van de balken zelf erbij, hoe lang zouden die dat vol gehouden hebben?
 
Die uitleg van Charlotte over dat Michael maar 6 minuten die balken kon uithouden als boomverzorger. :rofl: Wat denkt zij dat dat inhoudt? Bomen omver trekken of duwen?
Was me ook af aant vragen wat voor beeld zij van een boomverzorger heeft...
 
Vond dit een bijzonder zwakke aflevering vergeleken met de rest van het seizoen. Flauwe, gemakkelijk te falen opdrachten. En die knuffelmomentjes met familieleden en die onderlinge gesprekken of ze de mol zijn of niet interesseren mij ook weinig.
100% dit. Saaie aflevering, veruit de minste van het seizoen. Hopelijk volgende week terug beter, want tot gisteren was het echt wel top.
 
Nu probeert Play4 zelfs zout in de ogen te strooien door te kijken naar wie het meest verdiend heeft. Het gaat nochtans om de speler die het meest verloren heeft, vrienden. En de mol Bernard heeft een stadslengte voorsprong. Wat een opvallend gedoe zeg!
 
Vraag me wel af hoe ze volgende week die stem gaan doen.
De Mol gaat zijn stem laten horen aan 1 iemand hier aanwezig (waar ook de mol tussenzit) dus de mol gaat waarschijnlijk naar zijn eigen opname luisteren: juridisch gedekt!
 
Mindere aflevering qua proeven. De eerste was nog wel tof, de rest te simpel.

Verder moet ik het nog even laten bezinken.

Senne, tja, weekendje Amsterdam en de verdubbelaar weggeven aan Lynn. Wel echte molstreken. Misschien geen goed teken dat het zo duidelijk in beeld is, maar kan onmogelijk anders.

Als mol moet je in die finale zitten dus dan kom je weer bij Senne en Stéphanie (en Michael maar mag hopen dat hij niet de mol is met zijn in your face gemol). Senne kon wel goed bouwen (geoefend?).

Vorige week dacht ik iets meer Stephanie dan Senne. Nu omgekeerd. :)
De mol kent op voorhand de afvaller niet. Ergens in aflevering 2 werd dat uitgelegd.

Los daarvan blijft Senne toch een van de meest verdachte personen.
 
De mol kent op voorhand de afvaller niet. Ergens in aflevering 2 werd dat uitgelegd.

Los daarvan blijft Senne toch een van de meest verdachte personen.
Dat weet ik. Maar als mol ga je nog steeds proberen die verdubbelaars aan de afvaller te geven (dixit de mol zelf enkele afl geleden). Je weet het niet zeker, maar kan uiteraard proberen in te schatten wie op het verkeerde spoor zit.
 
Terug
Bovenaan