Aflevering 5: Flying high! Drones, stuntvliegen, shoppen en iets met mosterd.

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1681460446482.png


"e bitje wederkeren"
- Lieselot op het einde van de trailer.


Wat wilt deze tip nu weer zeggen? Heeft iemand de ganse aflevering al eens achterstevoren gezien?
Voor de rest hebben we de traditionele amerikaanse eating contest gespot, en wat spelen met drones en vliegtuigen.

Maken ze van dat shopping het mentale spelletje? Geen idee wat te verwachten!

Ondertussen worden de lijstjes waarom mensen de mol (of niet) zijn almaar langer. Laat je door niets en niemand niet tegenhouden om je onweerlegbare molbewijzen op te sommen!
 
Ik wacht in spanning op de meme met Rubens uitspraak, hoe is het met je, poesje. :oi22:

En een beetje omhoog met je worstje, van Thomas zijn vrouw. :oi22: :oi22:
 
Ik ga op Thomas blijven zitten tot aan de finale of tot hij eruit gevlogen is.
 
Ik hoorde trouwens dat een van de deelnemers nu samen is met iemand van de productie. Dat doet mij ook vermoeden dat die persoon de mol is, de andere kandidaten zitten toch minder vaak samen met de productie, laat staan 1 op 1. Zal in de spoilers zetten wie het is:

Commy
 
Mijn collega kent Comfort en die zegt dat ze zich heel vreemd gedraagt.

Ik hoorde trouwens dat een van de deelnemers nu samen is met iemand van de productie. Dat doet mij ook vermoeden dat die persoon de mol is, de andere kandidaten zitten toch minder vaak samen met de productie, laat staan 1 op 1. Zal in de spoilers zetten wie het is:

Commy
Zou toch heel zuur zijn dat zij het is, dan. Tot hiertoe is dat toch altijd een geheim gebleven tot en met de finale.
 
totààl voorspelbaar natuurlijk, deze afvaller 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
nochtans: wéér (als eerste) op de beste plaats voor pasvragen, een totaal onbestaande film noemen, ipv Hook...
maar ja, Ruben die dan effectief (zoals, euh, "Ballie" zegt) zijn eerste 2 stunts telkens een looping noemt, en bij de derde "he dit is leuk".
Lancelot die meteen de bonus van 1.000€ weg gooit, en als "bovengemiddelde filmkenner" nog geen enkele Alien gezien heeft en Sigourney Weaver niet kent?
Comfort die, imo, totaal niet overtuigend faket (sorry, ik had dat meteen door). en ook pas bij 1% aan herladen denkt


Thomas en Toos vind ik na vandaag toch minder verdacht? Thomas herkent Toos zijn stunts, dus krijgt het juist filmfragment. daarna zorgt er voor dat Lancelot 3 tips kan binnen halen
Toos die 2 items binnen brengt, terwijl hij Comfort nog proberen helpen heeft om haar robot terug te vinden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan