Aflevering 5: Flying high! Drones, stuntvliegen, shoppen en iets met mosterd.

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Opiniepeiling gesloten .
Thomas herkent Toos zijn stunts, dus krijgt het juist filmfragment. daarna zorgt er voor dat Lancelot 3 tips kan binnen halen
Een filmfragment dat hij vervolgens wel niet herkent, en onvolledig beschrijft aan de rest (voor zover we konden zien natuurlijk) + het leek me vooral Lancelot te zijn die erg goed met de drone vloog, ongeacht Thomas' instructies. Thomas stelde ook voor om te gokken dat iedereen gevlogen had, weer 1500 euro kwijt. :unsure:
 
totààl voorspelbaar natuurlijk, deze afvaller 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
nochtans: wéér (als eerste) op de beste plaats voor pasvragen, een totaal onbestaande film noemen, ipv Hook...
maar ja, Ruben die dan effectief (zoals, euh, "Ballie" zegt) zijn eerste 2 stunts telkens een looping noemt, en bij de derde "he dit is leuk".
Lancelot die meteen de bonus van 1.000€ weg gooit, en als "bovengemiddelde filmkenner" nog geen enkele Alien gezien heeft en Sigourney Weaver niet kent?
Comfort die, imo, totaal niet overtuigend faket (sorry, ik had dat meteen door). en ook pas bij 1% aan herladen denkt


Thomas en Toos vind ik na vandaag toch minder verdacht? Thomas herkent Toos zijn stunts, dus krijgt het juist filmfragment. daarna zorgt er voor dat Lancelot 3 tips kan binnen halen
Toos die 2 items binnen brengt, terwijl hij Comfort nog proberen helpen heeft om haar robot terug te vinden
En dan de cruciale quote uit het fragment niet uitspreekt. En nadien de groep doet twijfelen over Commy haar stuntvliegen of niet.
 
Ik zit ook volledig in de Thomas-tunnel. Het enige dat me "dwars" zit is Conny die net voor haar executie "min of meer" aangaf dat Thomas goed kon manipuleren, en ook vandaag liet Lieselot vallen dat ze o.a. Thomas redelijk verdacht vond met momenten.
Kan natuurlijk mooi gemanipuleerd zijn van de makers, maar zit me toch dwars dat net die 2 eruitvliegen nadat ze dat gezegd hadden kort voor hun eliminatie...
 
Blij dat de Lieselot-tunnel nu voor iedereen toe kan :laugh:

Ik vond het wel een heel saaie en flauwe aflevering, hopelijk zijn de volgende terug van hoger niveau.

Ik gok terug op Thomas. Weinig op aan te merken bij de eerste proef, maar daar hoefde je ook niets te doen. Bij de tweede proef juiste combinatie gekozen, maar weerhoudt cruciale info voor de andere 2 om de film te kunnen raden.

Ze laten nu toch uitschijnen dat de mol ook een rood scherm gehad kon hebben (wat ik nog altijd lame zou vinden). Mja, ik weet het niet. Vorige afleveringen weinig verdachte dingen gezien van Commy, maar ze werd deze aflevering door de regie echt elke 5 minuten verdacht gemaakt.
 
Van de vorige week supersterke aflevering naar deze slechte tot hoogstens matige aflevering. Toch heel vervelend om hier naar een mol te zoeken. Elke kandidaat geblinddoekt dus het was vooral individueel spelen, die mopeds met schermen die niet goed functioneerden. Een arbitrair dilemmaspel. Leek me niet dat ze daar goed konden zien of een worst nu rood of lang was. Een morsecode die te snel kwam met te weinig onderscheid tussen kort en lang. Frustrerend om naar te kijken, dat er zo weinig is binnengehaald is ook omdat het een belachelijke opdracht is. En een mol kan je er niet uit ontwaren.

Idem met de tweede opdracht. Grootste klacht is eigenlijk dat ze te omvangrijk was om deftig te tonen. Ging voor mij veel te snel dus je kon het overzicht niet bewaren wie wat deed.

Ik sluit eigenlijk enkel Toos en Lancelot uit. Dat Liselot vertrokken is en naar mijn mening op Toos zat, is voor mij de reden. Mijn hoofdverdachte is Ruben omdat hij weinig bijdraagt (en eigenlijk gewoon wat fun had in dat vliegtuig, can't blame him). Comfort kan het ook nog steeds zijn. Maar dan ben ik wel benieuwd naar waar ze subtiel gemold heeft, want het valt in ieder geval niet op. Thomas weet ik nog steeds niet goed. Soms lijkt hij te pushen voor juiste antwoorden, andere momenten kraamt die ook maar wat uit. Was wel enorm vaag in zijn filmbeschrijving.
 
Ik hoorde trouwens dat een van de deelnemers nu samen is met iemand van de productie. Dat doet mij ook vermoeden dat die persoon de mol is, de andere kandidaten zitten toch minder vaak samen met de productie, laat staan 1 op 1. Zal in de spoilers zetten wie het is:

Commy
Is dat niet zo'n verhaal gelijk vorig jaar met Jens en Anke?
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Sorry maar welke West-Vlaming kent 'werekeren' niet... Thomas is de mol voor mij.

En flauwe aflevering, vooral die eerste opdracht. We zoeken mensen die kunnen koken -> hier, je mag met een blinddoek een hotdog maken.
 
Sorry maar welke West-Vlaming kent 'werekeren' niet... Thomas is de mol voor mij.

En flauwe aflevering, vooral die eerste opdracht. We zoeken mensen die kunnen koken -> hier, je mag met een blinddoek een hotdog maken.
Ja, heel ongeïnspireerde opdrachten dit keer. Ik denk dat dit voor mij zowat de flauwste aflevering sinds de start van het programma is. Domper, want het seizoen was tot nu toe absoluut een van de betere.
 
Sorry maar welke West-Vlaming kent 'werekeren' niet... Thomas is de mol voor mij.

En flauwe aflevering, vooral die eerste opdracht. We zoeken mensen die kunnen koken -> hier, je mag met een blinddoek een hotdog maken.
Ik denk wel dat Thomas begrijpt dat werekeren teruggaan betekent. Ik denk dat hij bedoelde niet te snappen in welke zin hij moest teruggaan of waarom en zich in het algemeen aan het opboeien was over de weinig communicatieve vaardigheden van Lieselotte.
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet zo'n verhaal gelijk vorig jaar met Jens en Anke?
Ja, maar dat klopte ook. Is niet omdat het de pers niet haalt dat het niet gebeurd is. Sowieso is onze Vlaamse roddelpers heel integer rond zaken die tot de zuivere privésfeer behoren, toch bij niet-beroepsBVs.
 
De opdrachten in bestemming X zijn van een beter niveau. Ik vind het ook kut dat ze de groep altijd opsplitsen.
Ik denk dat ze dat enerzijds voor het nadenkwerk van de kijker doen (waar plaatst een mol zich het best) en anderzijds voor de vragenlijst waar altijd vragen zitten waar de mol zich bevond. En het is gemakkelijker om meerdere ideeën in 1 opdracht te stoppen.
 
Ja, maar dat klopte ook. Is niet omdat het de pers niet haalt dat het niet gebeurd is. Sowieso is onze Vlaamse roddelpers heel integer rond zaken die tot de zuivere privésfeer behoren, toch bij niet-beroepsBVs.
Vind ik toch altijd bizar, dat verhaal deed al snel de ronde en toch is die Anke nog met haar man samen 🤔. Alsof dat hem niet bereikt (of het gewoon hier kan lezen).
 
Terug
Bovenaan