1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat klopt, terecht.

Maar toch weer pijnlijk om te zien hoe ze voor de 9.000e keer dit seizoen een voorsprong uit handen geven.
Het is inderdaad heel pijnlijk. Ik weet niet hoe vaak ze al een voorsprong uit handen hebben gegeven. Volgens mij begint dat ook te leven bij zulke jongens. De laatste 10 minuten zal iedere keer wel paniek uitbreken.
 
Bij Jong Genk overwegen ze om een klacht in te dienen omdat er bij SL16 twee niet-speelgerechtigde spelers hebben meegespeeld.
Volgens de regels zullen ze wel gelijk hebben. Maar dan nu wel zelf 2 spelers opstellen die een paar dagen voor die speeldag gewoon basisspeler waren bij de A-kern. En dan werd die match nog uitgesteld omdat Genk hun eigen verwarmde grasmat niet wilde gebruiken en uitzonderlijk in Lommel mocht komen spelen.
 
Feit, veel mensen kunnen er toch echt niet voor de buis zitten voor een Virton tegen Dender of een Standard B tegen Genk B. Er zitten niet eens veel mensen in die stadia...
Volgend seizoen hebben we 16 ploegen in 1B, het was dit seizoen al moeilijk voor Eleven Sports om alle wedstrijden uit te zenden, dat gaat volgend seizoen toch nog meer problemen geven, en in sommige gevallen (zoals die voorbeelden) gewoon enorm verlieslatend zijn.
Als je de tweets van ElevenSports hun kijkcijfers bekijkt, dan is dat alvast schrijnend:

Lierse – RWDM : 4273
Deinze – ClubNXT : 800
SL16 – Beveren : 187
Dender – Jong Genk : 294
Jong Genk – Beveren : 680

Neem daar Futsal & Vrouwenvoetbal nog bij en je zou maar cameraman of commentator zijn voor 79 man..
Foot féminin White Star - Bruges : 185
Futsal Hasselt - Antwerpen: 79
 
Als je de tweets van ElevenSports hun kijkcijfers bekijkt, dan is dat alvast schrijnend:

Lierse – RWDM : 4273
Deinze – ClubNXT : 800
SL16 – Beveren : 187
Dender – Jong Genk : 294
Jong Genk – Beveren : 680

Neem daar Futsal & Vrouwenvoetbal nog bij en je zou maar cameraman of commentator zijn voor 79 man..
Foot féminin White Star - Bruges : 185
Futsal Hasselt - Antwerpen: 79

Waar vind je die cijfers? Ik heb nu even door hun Twitter feed gescrold, maar vind dat precies niet terug?

Vooral Lierse - RWDM is toch heel weinig.
 
Tweets zijn afkomstig van : https://twitter.com/cedricbaufayt

Dit zijn enkel de ElevenFR cijfers natuurlijk, en wordt top Proximus niet hetzelfde uitgezonden met dezelfde commentatoren?

Neen, dit zijn enkel de cijfers voor Wallonie. Valt wel mee dan.

Bv:

Hier schrijft hij de kijkcijfers voor Kortrijk - Anderlecht en Cercle - Club, maar in dit artikel zie je dan weer veel hogere kijkcijfers voor Eleven Sports NL voor diezelfde matchen (dus de Nederlandstalige commentaren):


Ik weet niet of je Eleven Sports hebt via internet of enkel TV, maar op internet kan je bv expliciet kiezen voor de NL of de FR stream. Op TV is dat misschien automatisch op basis van je woonplaats.
Zou dus zeggen dat voor Eleven NL+FR samen er 184k mensen keken naar Kortrijk - Anderlecht en 181k naar Cercle - Club.
 
Exact wat ik zei toch..

Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar je maakte in je eerste post geen onderscheid tussen NL/FR ElevenSports toch, leek eerder algemeen. En ook in je tweede post zei je dat op Proximus hetzelfde wordt uitgezonden met dezelfde commentatoren, waarbij je toch ook eerder over NL (allez Vlaams) bezig bent dan FR, want Proximus zendt niets uit in Wallonie.
 
Wat een lekkere goals van NXT tegen Beveren, vooral die van Vermant. :drool:

Gewoon veel leuker om naar te kijken dan de bagger die de A-kern serveert.
 
Als Lierse en Beerschot nu eens allebei winnen vandaag, top 5 op 7 punten en dan wordt die playoff toch weer terug interessant.
 
Als RWDM volgende week iets raapt op Beveren is het quasi gespeeld denk ik.

Dan gaan ze toch al moeten winnen, bij een gelijkspel blijft de kloof 6 punten en op 8 wedstrijden is dat toch nog vrij klein. 9 punten met overwinning reeds op het veld van de concurrent, ja dan is het wel gespeeld.
 
Dan gaan ze toch al moeten winnen, bij een gelijkspel blijft de kloof 6 punten en op 8 wedstrijden is dat toch nog vrij klein. 9 punten met overwinning reeds op het veld van de concurrent, ja dan is het wel gespeeld.
Winnen en het is helemaal gebeurd idd maar ik denk dat een punt genoeg is. 6 punten wil zeggen dat je thuis tegen hen ook genoeg hebt aan een punt en dat je in die andere 7 matchen nog eens mag verliezen.
Vooral mentaal gaat het dan op zijn in Beveren denk ik.
 
Man man, zelfs tegen 10 brengen wij zo'n zwakke prestatie op de match. Pijnlijk om aan te kijken.

Hetzelfde met die scheidsrechterlijke onbekwaamheid. Ongezien dat die van Lierse Beenhouwerszonen met 10 de match beeindigen, elleboogstoten, kniestoten en zware tackles op die akker a volonte.
 
Zit Vanhamel nog altijd keeper bij Beerschot of is die fulltime analist? Want die zou beter eens zijn carrière analyseren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan