Vragenvuur Vragenvuur: straight_six

17 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd en 2 zoontjes: 1 van 12 jaar en 1 van 8 jaar.
Hoe voelden uw zoontjes zich bij deze uitspraak van u over @Tomski? =>
Tenminste 1 iemand die ik als zoon zou willen.


bij de politie als OpsSupport (= ondersteuning voor de interventieploegen, wapenbeheer, beelden van cameras bekijken,..)
Ik ga camperen en heb nog ne bazooka nodig. Kan ik bij ulle daar even makkelijk aan geraken als de Jurgen dat kon bij zijn groepke?



Lol, die is perfect om op te nemen in mijn lijstje met vragenvuur-vragen! (merci voor de heads up @coldplayke)

Een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
      => Bij mij valt de plooi over de breedte van de boterham.. Als je dat op een andere manier doet heb je een mentale achterstand.
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek
    8. Comic / Manga
    9. Game
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wil je kinderen? Ik hoop van wel dus ...
    :unsure:
  4. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  5. Hoe voel je je tijdens Covid?
  6. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  7. Welke fora bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
Het elfje gaat weer op ronde. Vannacht staat ze aan je bed. Je mag één ding kiezen waarin je dan uitzonderlijk goed/getalenteerd wordt. Waar kies je voor?
 
Hoe voelden uw zoontjes zich bij deze uitspraak van u over @Tomski? =>




Ik ga camperen en heb nog ne bazooka nodig. Kan ik bij ulle daar even makkelijk aan geraken als de Jurgen dat kon bij zijn groepke?




Lol, die is perfect om op te nemen in mijn lijstje met vragenvuur-vragen! (merci voor de heads up @coldplayke)

Een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
      => Bij mij valt de plooi over de breedte van de boterham.. Als je dat op een andere manier doet heb je een mentale achterstand.
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek
    8. Comic / Manga
    9. Game
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wil je kinderen? Ik hoop van wel dus ...
    :unsure:
  4. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  5. Hoe voel je je tijdens Covid?
  6. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  7. Welke fora bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
Hoe voelden uw zoontjes zich bij deze uitspraak van u over @Tomski? =>
Ze zaten er vooral mee in dat hij hun Chix Fingers zou op eten

Ik ga camperen en heb nog ne bazooka nodig. Kan ik bij ulle daar even makkelijk aan geraken als de Jurgen dat kon bij zijn groepke?
Aangezien de wapenkast enkel achter een vlag verdoken staat in de gang misschien zelfs nog makkelijker, een bazooka zal niet lukken maar er zit ook leuk speelgoed in.

WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
De enige juiste manier is van de muur af

Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
Euh ja.. Wie doet dat nu niet?

Lang op de wc of kort?
Kort

1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
1 en meestal ben ik ervoor al wakker

Saus op de frieten of erlangs?
Erlangs

Gat afvegen langs voor of achter?
Achter

Choco met een mes of lepel?
Mes

Pizza met een mes of schaar?
Pizzasnijder. Als ik echt moet kiezen dan een schaar.

Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
Er in

NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS :evil:):
Band / muziekartiest: wu-tang clan
Album: illmatic
Song: smells like teen spirit-nirvana
Film Ben Hur (voor die tijd toch)
Regisseur Spielberg
Acteur / actrice Morgan Freeman
Boek: ik lees geen boeken
Comic / Manga: geen fan van
Game: GTA San andreas
Game designer of company: Rockstar
Comedian: Kevin Hart
... anything to add? Tis goed geweest 😊

Wil je kinderen?
Welja ik ben blij met hen maar voor mij hoefden er niet per se kinderen

Ik hoop van wel dus ... :unsure:
Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
Doe niets aan iemand wat je zelf niet zou willen mee maken


Hoe voel je je tijdens Covid?
Niet zoveel last van aangezien ik mijn hobby nog kon uitoefenen al begon het wel zwaar door te wegen dat je bijna niemand meer kon uitnodigen om eens iets te drinken.


Wat staat op nr 1 op je bucket list?
Van west naar east met een Mustang door de VS

Welke fora bezoek je zoal?
Deze en fiets.nl

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
Maakt niet veel uit aangezien er hier niet veel zijn die me irl kennen
 
Het elfje gaat weer op ronde. Vannacht staat ze aan je bed. Je mag één ding kiezen waarin je dan uitzonderlijk goed/getalenteerd wordt. Waar kies je voor?
Mooie en moeilijke vraag.. Toch basket. Ik had er wel talent voor, maar ik wil het talent op NBA niveau. Moet echt zalig zijn.
 
Vertel eens een paar horrorverhalen. :)
Iedere keer als ik de verzorging moest doen bij 1 van de patiënten was het stront overal. Tot aan de muren en zelfs het plafond. Ik wil ze dan helpen en dan begint ze met haar stront handen aan mijn haar te trekken. Ze wist precies dat ik die ochtend dienst had. 🤬

1 die agressief was en we moesten vasthouden om hem aan te kleden. Ik moest het dan eens doen met het hoofd van de dienst en zij wou niet dat ik hem vast hield. Verkoopt hij me daar dezelfde seconde in een flits een rechtse hoek op mijn onderkaak. Ik in de grond en het licht uit.

Deze was wel nog grappig. We hadden daar een nonneke en volledig gewassen en aangekleed, we zetten ze in de gang en we komen terug zit ze daar volledig naakt te roepen "breng me naar de bisschop, hij moet de duivel uit me drijven!" Die had ook altijd een nonnen kapje aan om te slapen en smorgens hangde dat voor haar mond net zoals een gangster met zijn bandana voor zijn mond.

1 die op het wc zat met al wc papier in zijn mond. Ik vraag wat die aan het doen is?
" laat me gerust ik ben zelfmoord aan het plegen"
 
We weten dus allemaal al dat ge al dat ge 1m90 zijt.
Maar ... hoe breed zijt ge? Want ge zijt ne duursporter, en bij duursporters stel ik mij smalle uitgemergelde mennekes voor. Dat ziet toch niet uit voor ene van 1m90?

En als ge dan gaat fietsen in uw lycra-pakje met uw 1m90 spriet, nog nooit voorgehad dat iemand riep "kijk zo bizar, ziet die condoom daar op ne fiets"? :unsure:
Als neen: probeer ook eens een badmuts op te zetten?
 
Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
Euh ja.. Wie doet dat nu niet?
Ik verwijs u naar de vorige vragenvuren. Als ik het mij goed herinner, uw vlam @Mulan bvb niet.


Band / muziekartiest: wu-tang clan
Ah ... euh effe niet gaan kijken wat ik in de classic artist thread heb gedropt :unsure:


Wat staat op nr 1 op je bucket list?
Van west naar east met een Mustang door de VS
Hah cool, we kunnen afspreken, ik wil dat op ne Harley doen. Dan kan ik mijn bagage bij u droppen :laugh:.
Ik was ooit in Chicago voor een training en had alles gepland en geboekt hiervoor ... kon ik terugvliegen voor dringende problemen met een project :wallbash:.


Welke fora bezoek je zoal?
Deze en fiets.nl
Ik bedoelde welke subfora van BG.
Ik moet mijn vraagstelling duidelijk aanpassen want ge zijt niet de enige die mij fout begrijpt.
 
Ik verwijs u naar de vorige vragenvuren. Als ik het mij goed herinner, uw vlam @Mulan bvb niet.



Ah ... euh effe niet gaan kijken wat ik in de classic artist thread heb gedropt :unsure:



Hah cool, we kunnen afspreken, ik wil dat op ne Harley doen. Dan kan ik mijn bagage bij u droppen :laugh:.
Ik was ooit in Chicago voor een training en had alles gepland en geboekt hiervoor ... kon ik terugvliegen voor dringende problemen met een project :wallbash:.



Ik bedoelde welke subfora van BG.
Ik moet mijn vraagstelling duidelijk aanpassen want ge zijt niet de enige die mij fout begrijpt.
Hier de laatste tijd is het vooral zwam doordat Mulan mij daar constant aan het verleiden is, maar anders was het 50-50 sport en algemene discussies.
 
Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid op voor korte rokjes en naaldhakken die ik niet draag en imaginaire neptieten 🤷🏼‍♀️.

Ontopic : hoe gaat jouw vrouw er mee om dat je zo vaak sport, hier redelijk wat tijd spendeert én dan nog eens voltijds gaat werken? Of zijn jullie beide wel zo ingesteld dat elk zijn ruimte en ding kan doen zolang het huis maar aan de kant ligt en de jongens er semi normaal bijlopen?
 
Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid op voor korte rokjes en naaldhakken die ik niet draag en imaginaire neptieten 🤷🏼‍♀️.

Ontopic : hoe gaat jouw vrouw er mee om dat je zo vaak sport, hier redelijk wat tijd spendeert én dan nog eens voltijds gaat werken? Of zijn jullie beide wel zo ingesteld dat elk zijn ruimte en ding kan doen zolang het huis maar aan de kant ligt en de jongens er semi normaal bijlopen?
Op dat vlak kan ik echt niet klagen. Nu ik probeer mijn sport wel in te plannen dat ik toch wel thuis ben op een uur.

Ik stop dan om 16u met werken en zet direct aan. Dan ben ik tegen 18u30 al weer thuis. Dat is 2x in de week en in het weekend ga ik dan in de voormiddag en vertrek ik heel vroeg.

Dan hebben we nog veel tijd over om iets te doen.

We doen elk ons ding op dat vlak. Zij sport niet zo graag maar speelt piano. Ze is wel een immense kuisfreak dus het komt haar dan wel goed uit dat ik niet in de weg loop. 😁.

De tijd die ik hier spendeer is meestal als we tv aan het kijken zijn. Ik volg mee met een half oog want famillie enzo interesseert mij toch niet echt.
 
Terug
Bovenaan