Vragenvuur Vragenvuur: Remake

Dus als men in uw portefeuille zit.
Vooral als daar weinig tegenover staat.

Ik nam eigenlijk gewoon @Lint om hem te dissen. Ik denk dat we best geen namen noemen over wie je het minst af kan op een forum, komt enkel maar geween van.
Idd, maar Lint kan daar tegen en weet ook wel dat ik het niet meen (of denkt dat). Ik ga geen namen noemen, nu iedereen mij graag heeft, wil ik dat zo houden. :unsure:
Eigenlijk is er ook niet echt iemand waar ik echt iets tegen heb. Er zijn er met totaal andere meningen of een stijl die ik niet graag lees, maar om daar iets persoonlijk van te maken, lijkt me toch onnodig. Zeker omdat ik dan over andere onderwerpen met diezelfde mensen 100% akkoord ben. Topics waarin enkel gesproken kan worden over hoeveel geld of kapitaal iemand heeft, sla ik bewust over om te vermijden dat ik effectief members ga beginnen viseren. :p
 
Vooral als daar weinig tegenover staat.


Idd, maar Lint kan daar tegen en weet ook wel dat ik het niet meen (of denkt dat). Ik ga geen namen noemen, nu iedereen mij graag heeft, wil ik dat zo houden. :unsure:
Eigenlijk is er ook niet echt iemand waar ik echt iets tegen heb. Er zijn er met totaal andere meningen of een stijl die ik niet graag lees, maar om daar iets persoonlijk van te maken, lijkt me toch onnodig. Zeker omdat ik dan over andere onderwerpen met diezelfde mensen 100% akkoord ben. Topics waarin enkel gesproken kan worden over hoeveel geld of kapitaal iemand heeft, sla ik bewust over om te vermijden dat ik effectief members ga beginnen viseren. :p
@Squidward is een lerares. Ben je nu nog zeker dat je tegen niemand iets hebt?
 
Ik nam eigenlijk gewoon @Lint om hem te dissen.
Amaai daar hadde mij zuh...

@nestorius achter zijne PC:
70.gif




Idd, maar Lint kan daar tegen en weet ook wel dat ik het niet meen (of denkt dat).
Er zit hier gelukkig nog een groepje users (gij 2, @straight_six, @Mulan, @Tonerider, @Tomski, @Wannez, ik vergeet er garantie nog nen hoop) die wel tegen een goei steek kunnen zonder in een Franse colere te schieten. Altijd plezant!

Persoonlijk is mijn ego vooral te groot om mij daar slecht over te voelen. Best way to live 🥳.
 
Ik weet niet hoe oud @Remake is dus ik kan niet voor de volle 100% zeggen dat ik die een trauma heb aangedaan. Maar het is zeker mogelijk, absoluut.
2 tot 6j ouder dan Brecht, you're safe! 👌

Is er 1 ding waarvan je denkt "mochten er geen praktische bezwaren zijn, dat zou ik graag doen/kunnen"?
(Zie het zo eng of breed als je maar wil! Van " zonder geldzorgen de wereld rondreizen met de mensen waar ik van hou" tot "met een Harry Potter toverstaf iedereen die mij irriteert in een standbeeld veranderen, hoe lang is afhankelijk van hoe luid mijn :"GODVERDOMME" klinkt.)
 
2 tot 6j ouder dan Brecht, you're safe! 👌

Is er 1 ding waarvan je denkt "mochten er geen praktische bezwaren zijn, dat zou ik graag doen/kunnen"?
(Zie het zo eng of breed als je maar wil! Van " zonder geldzorgen de wereld rondreizen met de mensen waar ik van hou" tot "met een Harry Potter toverstaf iedereen die mij irriteert in een standbeeld veranderen, hoe lang is afhankelijk van hoe luid mijn :"GODVERDOMME" klinkt.)
Een wereldreis maken met de auto. Zonder twijfel.
 
Er komt een nieuw seizoen van top gear; jij vervangt Jeremy.

Welke BGers kies je als je sidekicks om Richard & James te vervangen?

En om het iets moeilijker te maken mag je niet Brecht kiezen!
@kay-gell lijkt me wel een kijkcijferkanon in de plek van Richard.
Voor James ligt het al iets lastiger, daar heb je iemand met kennis nodig die toch wat droog kan overkomen en veel weetjes kan vertellen op een saaie, doch boeiende wijze. Op @Gavin na weet ik niet direct iemand. :unsure:
 
En ik dacht dat mijn posts vaak veel te lang zijn :(
Voor sommigen misschien, ik vind het wel meevallen. :unsure:

Alé, als ge met cijfers afkomt in tabellen zijn uw posts idd lang, maar de pointe blijft toch kort en bondig meestal.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPV
Wordt ge het soms beu als andere gebruikers aan 't discussiëren zijn wie de langste heeft?
 
Terug
Bovenaan