Vragenvuur Vragenvuur: Remake

Just, toen uw ma bang was en ik ze moed insprak door te zeggen dat in u levend terug ging brengen indien we nog leefden.
Ik herinner mij enkel een boze Duitse pompeigenaar van die dag. Ahja en nen geldzak met toevallig ook nen volvo die ook op het forum zat
 
De eerste ontmoeting was toen ge mij zijt komen halen toen ik nog thuis woonde om naar de nürburgring te gaan denk ik. Weet zelfs niet of ik dan al mijn rijbewijs had
@Remake, hoeveel ouder zijt gij dan Brecht?

@Remake, afhankelijk van uw vorig antwoord, hoe lang pik jij al jongere jongens op? En waarom heeft zijn nicht u van gedacht doen veranderen? (die laatste is een semi-serieuze vraag)

@Brecht, wat ging gij op de Nürburgring doen zonder rijbewijs?


Ga je nog naar festivals met bedrijfswagens?
This requires an explanation!!
 
@Remake, hoeveel ouder zijt gij dan Brecht?
Ik denk 5 jaar. Kan 4 of 6 zijn ook :p
@Remake, afhankelijk van uw vorig antwoord, hoe lang pik jij al jongere jongens op? En waarom heeft zijn nicht u van gedacht doen veranderen? (die laatste is een semi-serieuze vraag)
Brecht was de eerste en enige. Ik wou Brecht eigenlijk pesten door zijn nicht op fb toe te voegen nadat ze getagd was op een familiefoto van hem. Ze accepteerde en zie nu...

@Brecht, wat ging gij op de Nürburgring doen zonder rijbewijs?



This requires an explanation!!
Ik had toen al 2 jaar mijn B!
 
@Remake, hoeveel ouder zijt gij dan Brecht?

@Remake, afhankelijk van uw vorig antwoord, hoe lang pik jij al jongere jongens op? En waarom heeft zijn nicht u van gedacht doen veranderen? (die laatste is een semi-serieuze vraag)

@Brecht, wat ging gij op de Nürburgring doen zonder rijbewijs?



This requires an explanation!!
Wij werkten bij dezelfde werkgever en hij had zijn ontslag gegeven.

Na zijn laatste werkdag heeft hij met zijn bedrijfswagen naar een festival in het Oostblok gereden en die auto als een varkensstal gewoon weer op de parking gezet incl drankgeur, stro, alles erop en eraan. 😂😂😂

Een van de mooiste Boss moves dat ik daar meegemaakt heb.

Nu die auto heeft nooit zijn geluk gevonden.. De eigenaar na hem heeft de ene bluts na de andere gereden ermee. Of misschien was die auto zat for life na zijn Oostblok uitstapje.
 
Wij werkten bij dezelfde werkgever en hij had zijn ontslag gegeven.

Na zijn laatste werkdag heeft hij met zijn bedrijfswagen naar een festival in het Oostblok gereden en die auto als een varkensstal gewoon weer op de parking gezet incl drankgeur, stro, alles erop en eraan. 😂😂😂

Een van de mooiste Boss moves dat ik daar meegemaakt heb.

Nu die auto heeft nooit zijn geluk gevonden.. De eigenaar na hem heeft de ene bluts na de andere gereden ermee. Of misschien was die auto zat for life na zijn Oostblok uitstapje.
Good times. Luc zijn gezicht als ik die terugbracht is geld waard.
 
Wat is uw grootste angst omtrent de nieuwe gezinssituatie die er zit aan te komen?
Dat ik er nog mottiger ga uitzien 's morgens dan nu. En natuurlijk ook wel een beetje denkwerk over hoe goed we er voor gaan kunnen zorgen zonder ervaring.
 
Afkomstig van Ieper zelf of een deelgemeente?

Vind/vond je Ieper een leuke stad?
Deelgemeente, maar 6jr in Ieper zelf gewoond. Ieper is best wel mooi, maar eigenlijk niet zo leuk als ik dacht. Veel klagers en eigenlijk weinig sociale mensen vond ik. En de laatste jaren toch echt niet meer wat het daarvoor was. Veel marginalen, zatlappen en zwerfvuil. Ook demografisch enorm veranderd de laatste jaren en meer leegstand in de winkelstraat dan vroeger.
Pas op, ik heb er graag gewoon he, maar de laatste 2jr dat ik daar woonde was het gewoon niet meer wat het eerder was.
 
Welk topic/onderwerk kan je volledig in het rood laten gaan. Met andere woorden, waar kan jij je het drukst in maken.
 
Welk topic/onderwerk kan je volledig in het rood laten gaan. Met andere woorden, waar kan jij je het drukst in maken.
Belastingdruk en incompetente overheidsmedewerkers (op elk niveau). En als je dan mensen ziet die dat verdedigen met telkens dezelfde argumenten, dan word ik op zijn minst toch nerveus. :unsure:
 
Belastingdruk en incompetente overheidsmedewerkers (op elk niveau). En als je dan mensen ziet die dat verdedigen met telkens dezelfde argumenten, dan word ik op zijn minst toch nerveus. :unsure:
Dus als men in uw portefeuille zit.
Lint valt bij momenten toch wel mee?
Er zitten er hier wel een paar waarvan ik regelmatig denk: "wtf is dit nu weer?", maar toch moeilijk om er eentje uit te kiezen!
Ik nam eigenlijk gewoon @Lint om hem te dissen. Ik denk dat we best geen namen noemen over wie je het minst af kan op een forum, komt enkel maar geween van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan