Vragenvuur Vragenvuur: nestorius

Ge zou denken dat ge de week van uw eigen vragen uur een vrijkaart hebt ofzo, beetje zoals opkomen voor de vakbond ofzo :unsure:.
 
-Als je een eigenschap van jezelf kon veranderen (innerlijk / uiterlijk), wat zou je kiezen?
Dat ik meer dingen zou moeten kunnen loslaten.
-Wat is je guilty pleasure op vlak van tv/films?
South park, vind ik nog altijd goed
-Hoe was je al puberende scholier? Strever, flierefluiter, einzelgänger, grijze muis, mister popular, ...?
Eigenlijk wat de einzelgänger, ik had (en nog altijd trouwens) eigenlijk niet zoveel sociaal contact nodig wat zich ook reflecteerde op school, plus nog dat ik school als iets verplicht zag en iedereen die daar rond liep ik ook als verplichting zag.
Is er iets waar de 15-jarige nestorius zich over zou verbazen als hij kon zien hoe je leven er nu uitziet?
Ja, dat het eigenlijk helemaal geen zo'n groot verschil is als je 15 bent of 30, bepaalde dingen hangen nog altijd uw voeten uit en die overgrote vrijheid waar je naar verlangt op school is eigenlijk iets die er niets is. Als volwassene heb je dan weer verplichtingen en eisen die je toch weer het gevoel geven van die echte vrijheid niet te hebben.
Waarom ben je gebannen? :unsure:
Laat ons zeggen dat ik mijn onmin met een mod zo hard heb laten blijken dat hij mij beloond heeft met een gratis dag vakantie :unsure:
Veel vuur gaat hier niet meer komen vrees ik.
Niet overdrijven he.
Ge hebt toch al brieven geschreven om mij vrij te krijgen? Zo ja, waarvoor dank. Zo nee, zie je wel dat al dat hippiegedoe niets helpt.
Wat is er gebeurd?
Stout geweest
 
Als iemand die ik frequent in de vuurlinie van Pol & Actua tegenkom, hoe kijk je naar het huidig klimaat van gepolariseerde meningen, eindeloos getrol en extremen?
 
Als iemand die ik frequent in de vuurlinie van Pol & Actua tegenkom, hoe kijk je naar het huidig klimaat van gepolariseerde meningen, eindeloos getrol en extremen?
Ik kan mij daar echt serieus in opjagen (zelfs zo ver dat ik er infractions bij de vleet kan voor krijgen). Ik heb de indruk dat een gematigde stem daar eigenlijk niet meer zo welkom is gezien het echt een mentaliteit begint te komen dat als je het niet eens bent je automatisch tegen bent. Ik had al besloten voor mijzelf om dat meer weg te blijven en dat gevoel wordt alleen maar sterker. Eigenlijk kan je het best vergelijken met de match van de duivels zondag, als de scheids weigert in te grijpen kan je ook verwachten dat er vuiler en vuiler gespeeld wordt. Wat wel jammer is want eigenlijk kan het wel voor verhelderende inzichten zorgen. Ik durf zelfs eerlijk toegeven dat ik al meer dan eens mijn mening bij gesteld heb na een discussie daar maar op de manier waarop het er nu aan toe gaat heb ik er helemaal geen zin meer in.
 
Ik kan mij daar echt serieus in opjagen (zelfs zo ver dat ik er infractions bij de vleet kan voor krijgen). Ik heb de indruk dat een gematigde stem daar eigenlijk niet meer zo welkom is gezien het echt een mentaliteit begint te komen dat als je het niet eens bent je automatisch tegen bent. Ik had al besloten voor mijzelf om dat meer weg te blijven en dat gevoel wordt alleen maar sterker. Eigenlijk kan je het best vergelijken met de match van de duivels zondag, als de scheids weigert in te grijpen kan je ook verwachten dat er vuiler en vuiler gespeeld wordt. Wat wel jammer is want eigenlijk kan het wel voor verhelderende inzichten zorgen. Ik durf zelfs eerlijk toegeven dat ik al meer dan eens mijn mening bij gesteld heb na een discussie daar maar op de manier waarop het er nu aan toe gaat heb ik er helemaal geen zin meer in.
Je verwoordt wat ik denk van de gang van zaken momenteel.

Maar daarnaast, je bent een van de posters die ik op dat onderdeel bij momenten kletsen wil geven en op andere momenten niet anders kan dan gelijk geven. Misschien is de vraag al gepasseerd zonder ik het zag, maar hoe zou je jezelf op het politiek spectrum plaatsen?
 
Je verwoordt wat ik denk van de gang van zaken momenteel.

Maar daarnaast, je bent een van de posters die ik op dat onderdeel bij momenten kletsen wil geven en op andere momenten niet anders kan dan gelijk geven. Misschien is de vraag al gepasseerd zonder ik het zag, maar hoe zou je jezelf op het politiek spectrum plaatsen?
Eigenlijk ben ik centrumrechts/ gematigd rechts maar soms komt men daar met bepaalde zaken af waardoor ik op het punt sta een lidkaart bij pvda te kopen, al mijn geld en eigendommen weg te geven en ergens in een 3e wereldland te gaan rondlopen in een tshirt met che guevara zijn smoel erop. En dan durf ik wel eens tegengas geven (en gij mij waarschijnlijk kletsen, bring it on boy, moet kunnen). Vooral bij sommige hardere standpunten waarbij men geen respect meer heeft voor de tegenpartijen / andersdenkenden. We moeten in de samenleving nog altijd samen kunnen leven en dat kan imo enkel als we respect blijven hebben voor elkaar. En dat is volgens mij ook de enige manier om de zaken te kunnen wijzigen en van dat vervelende juk van rechts =racist, neonazi en weet ik veel wat af te raken. Maar soms kan men ook afkomen met zaken waardoor ik instant zin krijg om een 2cm snor op mijn bovenlip te laten staan, mijn haar op een kant te borstelen en al marcherend en schreeuwend door de straten te lopen. Vooral omdat ik echt niet wil geassocieerd worden met bepaalde uitlatingen die men daar soms durft doen.
 
Ja, het probleem is dat mijn marinade altijd gecremeerd wordt tegen dat mijn steak "juist niet a-point" is (zoals ik'm 't liefste heb).
 
Wat is er mis met "een beetje roze, zonder dat er nog rood sap uitkomt"? Het gaat trouwens om gemarineerd vlees, da's al vernaggeld nog voor het op de grill ligt.
 
Terug
Bovenaan