Vragenvuur Vragenvuur: nestorius

Je lijkt een vrij nuchter persoon, maar is er een beroemdheid waar je toch naar opkijkt en waar je een beetje giddy van zou worden, inclusief fangirl gedrag, als je hem/haar zou ontmoeten?
 
Je lijkt een vrij nuchter persoon, maar is er een beroemdheid waar je toch naar opkijkt en waar je een beetje giddy van zou worden, inclusief fangirl gedrag, als je hem/haar zou ontmoeten?
Als ik erover denk is er eigenlijk geen enkele beroemdheid waar ik naar opkijk, er zijn wel acteurs of zangers die ik goed vind maar daar kijk ik niet echt naar op, eerder een soort van respect voor wat ze doen en hoe ze het doen. Nu ik er zo lang over nadenk vind ik het eigenlijk wel raar van mijn eigen dat ik zo niemand kan opnoemen waar ik graag eens zou mee kennis maken en zou oprecht blij zijn dat ik die heb mogen ontmoeten. :shy:
Straks ga ik mij nog een weirdo vinden na dit vragenvuur:frown:

 
Als ik erover denk is er eigenlijk geen enkele beroemdheid waar ik naar opkijk, er zijn wel acteurs of zangers die ik goed vind maar daar kijk ik niet echt naar op, eerder een soort van respect voor wat ze doen en hoe ze het doen. Nu ik er zo lang over nadenk vind ik het eigenlijk wel raar van mijn eigen dat ik zo niemand kan opnoemen waar ik graag eens zou mee kennis maken en zou oprecht blij zijn dat ik die heb mogen ontmoeten. :shy:
Straks ga ik mij nog een weirdo vinden na dit vragenvuur:frown:

Gemakkelijkere vraag dan: naar welke andere member ben je het meest benieuwd om deze in het echt te ontmoeten? :p
 
Sowieso @Sylverscythe, die lijkt mij alles in zijn leven wel op een rijtje te hebben of dat is toch hoe ik het aanvoel bij hoe en wat hij post.
Amai bedankt. :unsure:

Ik denk wel dat ik gewoon bij de grote meerderheid op dit forum hoor die zijn leven is begonnen op easy mode en verder gespaard is gebleven van al te grote tegenslagen.
 
Amai bedankt. :unsure:

Ik denk wel dat ik gewoon bij de grote meerderheid op dit forum hoor die zijn leven is begonnen op easy mode en verder gespaard is gebleven van al te grote tegenslagen.
Het gaat niet enkel over hoe het loopt he maar ook uw visie. Maar dat is waarschijnlijk offtopic
 
Het gaat niet enkel over hoe het loopt he maar ook uw visie. Maar dat is waarschijnlijk offtopic
Ik denk dat we over veel zaken het vaak wel eens zijn.

Om inderdaad wat meer on-topic te gaan: how ben je eigenlijk bij barbecue als passie/hobby uitgekomen? Moet ik daar een interesse voor de (deep South) Amerikaanse cultuur bij verwachten, of is dat eerder ooit eens begonnen met een kennis die er wat van afwist?

En hieraan gerelateerd: wat zou je favoriete keuken zijn, als je gewoon eens wil gaan tafelen?
 
Eigenlijk heb ik niets waarvan ik denk:"hopelijk vragen ze dit of dat" maar dat komt eigenlijk omdat ik mijzelf helemaal niet zo interessant vind.
Welke member zou je dan wel interessant genoeg vinden voor een vragenvuur? En als dat ook @Sylverscythe is: Get a fucking room en graag uw 2e keuze.


Nutella sowieso.
Heiden


Je bent eigenlijk pas op mijn "radar" verschenen
Start running boy...


En een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek
    8. Comic / Manga
    9. Game
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Blijkbaar absoluut niks dus :unsure:
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
Altijd al in de bouw-/ landbouwsector gezeten?
Of hoe ben je erin verzeild geraakt?
 
Ik denk dat we over veel zaken het vaak wel eens zijn.

Om inderdaad wat meer on-topic te gaan: how ben je eigenlijk bij barbecue als passie/hobby uitgekomen? Moet ik daar een interesse voor de (deep South) Amerikaanse cultuur bij verwachten, of is dat eerder ooit eens begonnen met een kennis die er wat van afwist?

En hieraan gerelateerd: wat zou je favoriete keuken zijn, als je gewoon eens wil gaan tafelen?
Ik was vroeger al redelijk fan van barbecue maar dan van het klassieke, worsten, brochettes, kippebouten cremeren :shy:, altijd was ik aangetrokken tot dat vuur. En toen we alleen gingen wonen moest ik natuurlijk een barbecue hebben om vrienden te kunnen uitnodigen want niets is zo leuk als een barbecue in de zomer,beetje aperitieven, vlees op de grill, aardappelen in de schil en dan tot savonds laat rond de nog warme barbecue zitten. En dan begon ik het internet af te schuimen op zoek naar een goeie barbecue tot ik opeens op een offset smoker uitkwam. Dat was natuurlijk badass en dat moest ik hebben. Maar ja, de prijs leek mij toen in die tijd echt overdreven dus ik overal op zoek naar alternatieven. En zo kwam ik op het bbqforum en bbqgenootschap terecht. En dan zie je al die foto's van al die creaties op de echte barbecues passeren. Dan beginnen de experimenten natuurlijk. Eens spare ribs proberen op de grill van mijn ouders maar weg van de kolen, in de oven, experimenteren met rook en kruiden, een tweedehands kogelbarbecue op de kop tikken en nog betere resultaten halen. En voor ik het wist had ik een kamado gekocht. En dan probeer je eens een brisket, pulled pork, short ribs en voor je het weet ben je zo zot genoeg om om 12 uur snachts de barbecue aan te steken om de dag erna om 19 uur een stuk vlees er te kunnen af halen. Om dan iedere barbecue site af te schuimen, boeken te kopen, wedstrijden te bezoeken, kortom helemaal zot te zijn van barbecue. En gaandeweg leer je ook die verschillende culturen kennen die erbij horen en de bijhorende geschiedenis. Ik durf zelfs gerust zeggen dat door dit alles ik ook meer respect gekregen heb voor de afro amerikaanse bevolking want het zijn zij die de grondleggers zijn van wat we nu kennen als low en slow barbecue. Dat is voor mij zelfs een vorm van cultureel erfgoed. Jammer dat men zelfs in de VS niet zo stil staat bij die geschiedenis.

En als ik gewoon eens wil tafelen kies ik sowieso voor de gewone vlaamse klassiekers. We hebben zoveel simpele maar echt goeie gerechten waar we zelf veel te weinig bij stil staan. Maar dat zie ik in veel landen, de eigen klassiekers die echt top zijn (een bouillabaisse, paella, griekse gyros etc die bereid zijn volgens de tradities zijn voor mij culinaire hoogstandjes) vergeet men in de drang om vernieuwend te zijn. Terwijl ik grootmoeders keuken een vorm van kunst vind die nooit mag verloren gaan.
 
Welke member zou je dan wel interessant genoeg vinden voor een vragenvuur? En als dat ook @Sylverscythe is: Get a fucking room en graag uw 2e keuze.
@mac-bc, veelal verguisd en gebruikt altijd veel te grote woorden, kom ik altijd ongelofelijk krelig van maar toch zou ik wel eens de man behind al die overdreven praat willen leren kennen.
Heiden



Start running boy...


En een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
Van.
    1. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
Ja, in een job waar ge in het vet en smeer zit en ook een korte broek wil dragen kan je niet anders.
    1. Lang op de wc of kort?
Lang, soms veel te lang, altijd met lectuur
    1. 1 alarm of 37 verschillende op je
37, alhoewel dit gebeterd is met meer regelmaat in mijn leven
Die snap ik niet, als het merk en type is, samsung xcover pro
    1. Saus op de frieten of erlangs?
Erop of erlangs, afhankelijk van de mood. Mijn vaders 2e vrouw had een frituur dus ik heb wel wat frieten gegeten en apprecieer dan ook de afwisseling
    1. Gat afvegen langs voor of achter
  1. (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
Achter
    1. Choco met een mes of lepel?
Mes
    1. Pizza met een mes of schaar?
Mes
    1. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
Errond
    1. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
Van langs.
    1. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
      :evil:
      ):
      1. Band / muziekartiest
Iron maiden
Black album metallica
Blood brothers iron maiden
Rambo, first blood part 2
  1. Regisseur: geef ik geen fuck om
  2. Acteur / actrice Jean Claude Vandamme
  3. Boek : Aaron Franklin a meat smoking manifesto
  4. Comic / Manga :geen interesse in
  5. Game: age of empires
  6. Game designer of company: rockstar games (is ook de enige die ik nog ken)
  7. Comedian: Sarah Millican
  8. ... anything to add? Nope
  9. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven? Doe wat je graag doet in het leven
  10. Hoe voel je je tijdens Covid? Hetzelfde als voor en na covid.
  11. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Blijkbaar absoluut niks dus :unsure:
  12. Welke subfora van BG bezoek je zoal? Algemene en pol en actua en zwam sinds dat ook meer volk zit.

  13. En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt? Waar schaam je je voor.
Sorry voor de mixup van quotes maar dat werkt niet zo goed via smartphone
 
Altijd al in de bouw-/ landbouwsector gezeten?
Of hoe ben je erin verzeild geraakt?
Mijn grootouders waren van de landbouw afkomstig en mijn moeders oom was een landbouwer/grondwerker waar we als kind altijd mochten mee meegaan en daar is de liefde voor machines dan gegroeid.
 
-Als je een eigenschap van jezelf kon veranderen (innerlijk / uiterlijk), wat zou je kiezen?

-Wat is je guilty pleasure op vlak van tv/films?

-Hoe was je al puberende scholier? Strever, flierefluiter, einzelgänger, grijze muis, mister popular, ...? Is er iets waar de 15-jarige nestorius zich over zou verbazen als hij kon zien hoe je leven er nu uitziet?
 
Terug
Bovenaan