Vragenvuur Vragenvuur: Kid_C

Ik probeer vanavond te antwoorden, maar zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn. :unsure:
Wanneer komt de Tom Waits thread? Ik zit hier maar met mijn geprepareerde tekstjes
:unsure:
.
 
Top 5 liedjes die onlosmakelijk zijn verbonden aan een film? Vermeld zeker ook welke film en graag woordje uitleg erbij.
Top vijfs zijn relatief, maar hier zijn er vijf!


Openingsnummer van de geniale openingsscène van één van mijn favoriete films. Need I say more?


Mica Levi pas echt leren kennen met deze soundtrack. Ik heb ooit een horror/ambient/drone... mix gemaakt voor mezelf met dit nummer als ankerpunt. Creepy as fuck. :unsure:


Ik ben een sucker voor films als de Before ... series. Before Sunset sluit fantastisch af met dit nummer. Julie Delpy :love:


Spreekt voor zich zeker?


Mulholland Drive! Draai ik ook heel regelmatig is ik eens de dj uithang. Je kan hier gewoon niet mee missen.
 
Je krijgt van @Booka Shade €1000 uit de BeyondGaming kas om een post-corona feest te organiseren voor de muziek sub. Wat doe je, wie speelt er plaatjes en wat is de dresscode?
Geweldige vraag.

Ik zou eerst en vooral zorgen voor een gratis locatie, cafés genoeg in het Gentse die zoiets wel zouden doen. :unsure: De dj's zouden ook gratis draaien, want ik geef ze de eer de om te mogen draaien op de eerste grote BG party.

De lineup:

18-21u: @Obi-Jan b2b @Cerulean met de beste dansbare metalklassiekers, dansbaar door henzelf in te vullen.
21-23u: @Koonut b2b @ElvisP om het tempo wat op te drijven... :evil:
23-03u: Main act, mezelve b2b met @shiftyke , dat zal vonken geven
03-einde: Dikke carte blanche en ik zet @utred achter de decks met @BlackOccult tot iedereen er bij neervalt.

De 1000€ steken we integraal in de drank zodat iedereen een groot deel van de avond gratis kan drinken. :unsure:
 
- Als je één Belgisch massief moet kiezen. Welk zou het zijn?
- Klim je met of zonder sokken in de schoenen?
- Voor of tegen pof?

😛
Moeilijk, puur voor de rotsen Pont-à-Lesse, teveel projectjes hangen voor het moment op die locatie.

Met heel dunne sokken, sorry... :unsure:

Ik heb een semi-lege pofzak aan me hangen, puur mentaal omdat ik er lang mee geklommen heb. Maar ik gebruik liquid chalk voor ik vertrek op zwaardere routes en dat is meestal voldoende.
 
21-23u: @Koonut b2b @ElvisP om het tempo wat op te drijven...
Moest BG hier ooit iets op poten zetten wil ik gerust een uurtje iedereen nerveus krijgen met een Juke/Footwork setje:cool:

On that note. Go2 "feel good" Dj set?
 
Terug
Bovenaan