Vragenvuur Vragenvuur: Bernie.be

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Voor het vragenvuur van deze week hebben we immer goedlachse @Bernie.be kunnen strikken.

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
samenwonend (10jaar) + 2 stiefkinderen
Wat doe je van studies/werk?
Studies: tso handel / Werk: logistiek/ productie/plaatsing van boxspring/matrassen/...
Wat zijn je hobbies?

Veel succes!

Mijn eerste vraag:

Wat is jouw favoriete manier om je vrijdagavond door te brengen?
 
Mijn eerste vraag:

Wat is jouw favoriete manier om je vrijdagavond door te brengen?
Thuiskomen van werk, douchen en het weekend beginnen met gewoon lui iets eten gaan af te halen.
In de winter of met slecht weer een serie of filmpje.
Al gebeurd het ook vaak dat wie hier een gameavond op de switch doen samen met de kids
 
Beste Bernie, ik ben eens naar www.bernie.be gegaan maar ik vermoed dat dat niks met u te maken heeft. Betalen die mensen u om op allerlei forums bernie.be als nickname te nemen?

Wat zijn wat leuke dingen om te doen of bezichtigen in Riemst en omstreken? Eerste wat me zelf te binnen schiet zijn de mergelgrotten en het wijnkasteel van Genoelselderen, nog tips?
 
Hebt ge een goeie band met uw stiefkinderen en hoe hard haat ge ze?
Ik ben nu 11 jaar samen. En de oudste is nu 17
Dus ze waren nog vrij jong.
mijn band is goed te noemen al is dit soms moeilijker nu dat ze puber zijn.
Maar dat heeft niks te maken met stiefvader zijn 😃
Haten? Is een groot woord hé 😃
Maar als je al 10 jaar aant zeggen zijt dat ze het licht moeten uitdoen dan begint het soms wel te koken 😅
 
Je wordt morgen wakker als dictator van België. Welke regels voer je meteen in en welke schaf je meteen af?
 
Beste Bernie, ik ben eens naar www.bernie.be gegaan maar ik vermoed dat dat niks met u te maken heeft. Betalen die mensen u om op allerlei forums bernie.be als nickname te nemen?

Wat zijn wat leuke dingen om te doen of bezichtigen in Riemst en omstreken? Eerste wat me zelf te binnen schiet zijn de mergelgrotten en het wijnkasteel van Genoelselderen, nog tips?
Dat ben ik niet idd 😀
Riemst, ja… Kanne is wel mooi om rond te wandelen.
En vaak hoor je toch zeggen dat het hier mooi is om te wandelen en fietsen
Troef is wel dat we naast maastricht en eben-emael liggen.
Die bunker daar is ook wel de moeite
 
Je wordt morgen wakker als dictator van België. Welke regels voer je meteen in en welke schaf je meteen af?
Regel 1; @Loser geen mod meer op BG 😀
Effe serieus; zonder verder in te gaan in politiek;
Absoluut strengere straffen voor zware misdrijven
Afschaffen: de tweedeligheid van dit land.
Hoe hard dat de trado’s ook roepen dat het schande is dat VB ons land wil splitsen. Ik heb nooit anders geweten thans
Waarom kzn ik als BELG niet op een waal stemmen bvb? Cd&v en CDH? Samenvoegen tot een partij
 
Je vrouw gaat morgen bij je weg. Overweeg je het opnieuw om voor iemand te gaan met kinderen of wil je er liever van jezelf?
 
waarom wil je na 11 jaar samenzijn toch nog trouwen?
Mmm. Trouwen moet eigenlijk nie hé. Maar nadat mijn vriendin drie jaar geleden te horen kreeg dat ze borstkanker had, knapte er toch iets serieus aan mij.
Ik heb haar tijdens haar behandeling toen ten huwelijk gevraagd
Jammer genoeg kwam daarna nog het overlijden van haar mama (medische fout) en corona, dus hopelijk nu volgend jaar
 
Terug
Bovenaan