Vragenvuur Vragenvuur: Bernie.be

Mmm. Trouwen moet eigenlijk nie hé. Maar nadat mijn vriendin drie jaar geleden te horen kreeg dat ze borstkanker had, knapte er toch iets serieus aan mij.
Ik heb haar tijdens haar behandeling toen ten huwelijk gevraagd
Jammer genoeg kwam daarna nog het overlijden van haar mama (medische fout) en corona, dus hopelijk nu volgend jaar
amai, precies ook al uw deel ellende gehad.
Wens je veel geluk met de planning van jullie huwelijk (en het huwelijk op zich ook natuurlijk :p)
 
Waarom is jouw vriendin voor jou gevallen?
🤣 dat zou ge aan haar moeten vragen 😀

Je zou het mss niet zeggen aan mijn posts hier, maar ik kan best charmant zijn 😅

Net gevraagd; omdat ze me knap vond (vindt?), ik kwam blijkbaar stoer en mannelijk over maar niet ‘te’.
En omdat ze met mij goed kon praten
 
Wat is je favoriete game aller tijden?
Oef dat is een moeilijke.
Ik ben wel altijd enkel een console gamer geweest. Vanaf de NES. Dus dat zijn veel games
ik zou zeggen dat de huidige naughty dog games wel heel hoog op mijn lijst staan.
De meeste uren heb ik toch wel in de Mario kart games gestoken denk ik.
En Gears of war heeft bij mij toch ook wel een speciaal plekje
En mijn favo console allertijde is dan weer de Dreamcast
😀
 
: ' ) Dat is de enige vraag dat gij kunt verzinnen?

Soit

@Bernie.be met al uw dillema's dat ge ons gegeven hebt. Hier is een dillema voor u.


Geluk voor uzelf, of geluk voor de kinderen van uw vrouw?

Ge bent onsterfelijk. Zolang gij leeft is er wereldvrede op aarde. Wat zou voor u het punt zijn om uw onsterfelijkheid op te geven, en de wereld in chaos te laten vervallen.

Er komen twee vrouwen naar u, beiden lichamelijk en seksueel even aantrekkelijk. De ene geeft u de blowjob van uw leven. De andere geeft u de prostaatmassage van uw leven. Wie kiest ge?

Hoeveel dwergen met zware obesitas zou je KO kunnen slagen (+- 70kg per dwerg)? De dwergen hebben geen armen, en gij hebt een vol ijzere staaf, diameter 5cm, lengte 60cm

Proper drinkwater voor alle mensen in Afrika, of de wereld vrij van dictators?

Wat is uw lievelings dinosaurus ?

Vanaf morgen moet ge elke dag een illegale substantie consumeren. Wat pakt ge?
 
: ' ) Dat is de enige vraag dat gij kunt verzinnen?

Soit

@Bernie.be met al uw dillema's dat ge ons gegeven hebt. Hier is een dillema voor u.


Geluk voor uzelf, of geluk voor de kinderen van uw vrouw?

Ge bent onsterfelijk. Zolang gij leeft is er wereldvrede op aarde. Wat zou voor u het punt zijn om uw onsterfelijkheid op te geven, en de wereld in chaos te laten vervallen.

Er komen twee vrouwen naar u, beiden lichamelijk en seksueel even aantrekkelijk. De ene geeft u de blowjob van uw leven. De andere geeft u de prostaatmassage van uw leven. Wie kiest ge?

Hoeveel dwergen met zware obesitas zou je KO kunnen slagen (+- 70kg per dwerg)? De dwergen hebben geen armen, en gij hebt een vol ijzere staaf, diameter 5cm, lengte 60cm

Proper drinkwater voor alle mensen in Afrika, of de wereld vrij van dictators?

Wat is uw lievelings dinosaurus ?

Vanaf morgen moet ge elke dag een illegale substantie consumeren. Wat pakt ge?
:laugh: DAT zij nog es vragen se!!
 
: ' ) Dat is de enige vraag dat gij kunt verzinnen?

Soit

@Bernie.be met al uw dillema's dat ge ons gegeven hebt. Hier is een dillema voor u.


1 Geluk voor uzelf, of geluk voor de kinderen van uw vrouw?

2 Ge bent onsterfelijk. Zolang gij leeft is er wereldvrede op aarde. Wat zou voor u het punt zijn om uw onsterfelijkheid op te geven, en de wereld in chaos te laten vervallen.

3 Er komen twee vrouwen naar u, beiden lichamelijk en seksueel even aantrekkelijk. De ene geeft u de blowjob van uw leven. De andere geeft u de prostaatmassage van uw leven. Wie kiest ge?

4 Hoeveel dwergen met zware obesitas zou je KO kunnen slagen (+- 70kg per dwerg)? De dwergen hebben geen armen, en gij hebt een vol ijzere staaf, diameter 5cm, lengte 60cm

5 Proper drinkwater voor alle mensen in Afrika, of de wereld vrij van dictators?

6 Wat is uw lievelings dinosaurus ?

7Vanaf morgen moet ge elke dag een illegale substantie consumeren. Wat pakt ge?
Schitterend. Ik hou van dilemma’s
1 geluk voor de kinderen. Want als zij ongelukkig zijn, is mijn vrouw dat ook. En ze heeft al genoeg meegemaakt

2 ik denk dat de mens al goed van zijn eigen de wereld naar de kloten aant helpen is. Dus ik denk dat ik dan ook niet meer onsterfelijk ben 😓

3 prostaat 😀 1 nog nooit gehad en 2 de beste blowjob heb al gekregen. Ze moeten al vzn goede huizen komen om te overtreffen 😀

4 Alleen maar ko? zo te lezen kunnen die gasten elk moment zelf doodvallen

5 vrij van dictators. Zodat in die landen geen oorlogen meer zijn door die kloten en de hulporganisaties de mensen veilig kunnen bereiken.

6 godzilla 😆

7 iets waar mijn uithoudingsvermogen een serieuze boost van krijgt, zodat mijn madam ervan kan meegenieten
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan