Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Tbh ook nooit iets gevonden, zelfs dat seizoen waar je over spreekt was die toch echt matig? Cullen vond ik bvb veel beter en meer impact hebben.

Maar als tegenstander kijk je natuurlijk anders naar bepaalde spelers en valt het niet altijd op hoeveel werk ze opknappen.
Ik denk Idd dat je vooral verdedigers en centrale middenvelders moeilijker kan beoordelen bij een tegenstander. Heb dat seizoen heel intensief gevolgd. En Cullen - Sambi was een heel complementair duo.

De nonchalante stijl van Sambi deed mss ook zijn prestaties wat minder lijken als tegenstander. Maar je wordt gewoon 4de dankzij Sambi en Nmecha.

Ik denk Idd dat je vooral verdedigers en centrale middenvelders moeilijker kan beoordelen bij een tegenstander. Heb dat seizoen heel intensief gevolgd. En Cullen - Sambi was een heel complementair duo.

De nonchalante stijl van Sambi deed mss ook zijn prestaties wat minder lijken als tegenstander. Maar je wordt gewoon 4de dankzij Sambi en Nmecha.
Snap nog altijd niet waarom jullie een ex-coach een bepalende speler op het middenveld laten meepakken voor 3? miljoen. Cullen was echt het dubbele waard.

Sergio Ramos naar Sevilla. Mooi dat hij de oliedollars links laat liggen en terugkeert naar Sevilla.
Met al die transfers naar de zandbak bedacht ik me gisteren: hoe mooi is het eigenlijk voor iemand als Alderweireld om thuis in Antwerpen zijn carrière af te ronden. Kampioen (met heel veel inbreng van Toby) en nu gaan ze gewoon nog wat Champions League spelen ook.
(ja ik weet dat Toby ook heeft 1 jaar in Qatar gevoetbald heeft om geld te scheppen, dat begrijp ik nog wel)

Maar wat loopt een CR7 daar eigenlijk te doen, of Carrasco, of Neymar, of ...

Als die mannen over 20-30 jaar terug kijken op hun carrière, dan kan iemand als Alderweireld toch het meest trots zijn. Wat maakt het dan uit dat die anderen een paar miljoen meer verdiend hebben :unsure:

Goh ja, het is ook wel selectieve verontwaardiging natuurlijk. Er is geen feitelijk bezwaar tegen het signen van Greenwood. Enkel ethische of morele standpunten. En het is niet alsof grote voetbalclubs zich veel aantrekken van ethische zaken... Zolang het de PR niet schaadt is het meestal ok. (zie ook de clubs in Saoedi-Arabië en de spelers die naar daar trekken)

Als hij zich verder ontwikkelt bij Getafe zie ik hem ooit ook gewoon terugkeren naar een topclub, hoor, aangezien de meeste topclubs enkel denken aan geld, hun PR, en het sportieve (in die volgorde). Over pakweg 5 jaar is die misdaad slechts een voetnoot die de meeste fans niet meer interesseert.

Officieel, Carrasco naar Al Shabab voor 15 millekes.

Al-Shabab staat overigens voorlaatste met 2 op 15. Letterlijk zich gaan begraven in de zandbak dus. Als je nu nog zou gaan samenspelen met Benzema of Neymar in de ploeg, tot daaraan toe.

Al-Shabab staat overigens voorlaatste met 2 op 15. Letterlijk zich gaan begraven in de zandbak dus. Als je nu nog zou gaan samenspelen met Benzema of Neymar in de ploeg, tot daaraan toe.
Maar voor het eerst wel de beste van de ploeg 😎

Ach, ik begrijp dat wel . Kassa kassa. En zijn laatste paar voetbaljaren veilig stellen.

Wij weten niet hoe zijn lichaam protesteert elke dag, en op welke manier hij zich voor het spelletje nog kan oppeppen.

Zeker met zijn al gevulde bankrekening. Waarbij hij zich ook minder druk moet maken over wat hij na zijn voetbalcarrière moet doen noch weten we hoe de relatie is met de partner over dat voetballen en woon werk balans. :).

En het is nu ook niet alsof hij geen voldoende bijdrage geleverd had aan de rode duivels.

Rare carrière toch.

Je kan de voetballers niet veel verwijten, enkel het systeem. 3j in de zandbak = euromillions winnen

Terug
Bovenaan