Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Lukaku naar Roma gaat toch gebeuren precies.

Ik denk eigenlijk wel dat Mourinho een goeie coach is voor hem, en ze kennen elkaar al natuurlijk. Kan goed komen.

Toch apart, geen wereldspeler maar speelde toch telkens zijn matchen en top qua inzet élke keer.

Idd vreemd, maar paste blijkbaar niet meer in de plannen van de coach.
Is nog maar 24, dus kan gerust nog verder ontwikkelen en over een jaar of 3-4 opnieuw een stap hogerop maken.

Benieuwd naar de transfersom, volgens mij heeft Anderlecht bij deze transfer ook een doorverkooppercentage? Plus de opleidingsvergoeding natuurlijk.

Ik zie die heel graag spelen. Vol overgave, niet te egoïstisch en wat een technische bagage. Hopelijk kan hij zijn matchen spelen.

Toch apart, geen wereldspeler maar speelde toch telkens zijn matchen en top qua inzet élke keer.
Die heeft me eigenlijk positief verrast. Nooit gedacht dat die zoveel en zolang bij Milan ging spelen. Voor de rode duivels natuurlijk goed dat hij een stapje terug doet en elke week gaat spelen (hopelijk).

Castagne zou zijn medische keuring bezig zijn bij Fulham. Dus dat gaat normaal wel rond komen.

Ajax zou Mikautadze bijna binnen hebben. Blijkbaar heeft hij recent nog bij Seraing gespeeld. Iemand die iets over hem kan zeggen? Ik lees dat hij Kudus moet vervangen, maar lijkt toch meer een spits te zijn. Almada was normaal de kandidaat, maar die lijkt te duur te zijn.

Castagne zou zijn medische keuring bezig zijn bij Fulham. Dus dat gaat normaal wel rond komen.

Ajax zou Mikautadze bijna binnen hebben. Blijkbaar heeft hij recent nog bij Seraing gespeeld. Iemand die iets over hem kan zeggen? Ik lees dat hij Kudus moet vervangen, maar lijkt toch meer een spits te zijn. Almada was normaal de kandidaat, maar die lijkt te duur te zijn.
De keren dat ik hem zag spelen is dat een beetje de ‘egoïstische goalgetter’. Niet peioratief bedoeld want hij is heel doelgericht en kan van een halve kans een goal maken. Al weet ik niet of het in het kopje meewil.

Die was in z'n eerst jaar Seraing in 1b ongelooflijk doelgericht. Neus voor goals, dus dat komt wel goed in Holland :D

Heerlijk om te zien hoe Lukaku ontvangen wordt door de fans van AS Roma. Net wat hij nodig heeft om te presteren.

Transfer van Saelemaekers naar Bologna snap ik wat minder. Iedereen was verbaast dat hij zoveel speelde bij Milan, maar hij deed het allesbehalve slecht. Hij kan toch echt wel hoger dan Bologna. Pure middenmoot. Goed, hopelijk van daar een transfer naar een betere ploeg.

Heerlijke (en licht geschifte) fans toch wel in Rome :) Toen indertijd met Dybala ook zo zotte toestanden.
Denk dat Romelu dat ook wel kan appreciëren :unsure:

Goed dat hij nog zo'n club heeft gevonden. Al vind ik het zeer spijtig dat we hem niet bij een van dé topclubs gaan bezig zien. Hopelijk geeft hij Roma dat ene beetje extra...

Laatst bewerkt:
In mijn ogen een type-ploeg waar hij het best gaat renderen (net onder de top). Hij maakt voornamelijk in een competitie het verschil, niet in de grote matchen, waar consistentie belangrijk is. Wie weet maakt hij ze wel kampioen.

Heerlijk om te zien hoe Lukaku ontvangen wordt door de fans van AS Roma. Net wat hij nodig heeft om te presteren.

Transfer van Saelemaekers naar Bologna snap ik wat minder. Iedereen was verbaast dat hij zoveel speelde bij Milan, maar hij deed het allesbehalve slecht. Hij kan toch echt wel hoger dan Bologna. Pure middenmoot. Goed, hopelijk van daar een transfer naar een betere ploeg.
Bologna speelt toch best leuk voetbal? Lijkt mij een goede keuze, kan daar alles spelen en blijft in een grote competitie

Bologna speelt toch best leuk voetbal? Lijkt mij een goede keuze, kan daar alles spelen en blijft in een grote competitie

Goh, ik kijk weinig Serie A voetbal behalve Roma en de Milan-clubs af en toe, maar de laatste keer dat Bologna Europees speelde, kan ik me niet herinneren. Of die nu leuk of saai spelen, Saelemaekers is toch echt wel goed genoeg voor een ploeg die meedoet voor op zijn minst de EL plaatsen.

Als ik de commentaren over Saelemaekers van Milanfans lees, was die nu ook weer niet zo goed voor Milan. Verrichtte heel veel werk en toont veel inzet waardoor hij wel populair was bij de supporters maar er lijken er niet veel het erg te vinden dat hij andere oorden gaat zoeken door een gebrek aan rendement. Vorig seizoen blijkbaar 2 goals en 3 assists in 30 matchen, da's niet erg veel voor een winger. Uiteindelijk 6 goals en 12 assists op 111 competitiematchen.

Blijkbaar is het Chinees geld van Carrasco al op want hij is ook aan't kijken naar meer warme, zanderige oorden.

Als ik de commentaren over Saelemaekers van Milanfans lees, was die nu ook weer niet zo goed voor Milan. Verrichtte heel veel werk en toont veel inzet waardoor hij wel populair was bij de supporters maar er lijken er niet veel het erg te vinden dat hij andere oorden gaat zoeken door een gebrek aan rendement. Vorig seizoen blijkbaar 2 goals en 3 assists in 30 matchen, da's niet erg veel voor een winger. Uiteindelijk 6 goals en 12 assists op 111 competitiematchen.

Blijkbaar is het Chinees geld van Carrasco al op want hij is ook aan't kijken naar meer warme, zanderige oorden.
Triestig. Al een even grote loser als Witsel op dat vlak.

Terug
Bovenaan