Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Terwijl het lijkt dat er bij Liverpool net een 6 ontbreekt. Iemand (gamer5?) zei het al, MacAllister kan het niet belopen op de 6.
Klopt, gewoon voor het lange contract en geld gekozen. Los van dat ik Liverpool supporter ben, vind ik het een domme keuze.
Op de terugweg van Stamford Bridge naar Earl's Court, Filip Joos tegen het lijf gelopen en die zei het ook dat hij het niet begrijpt dat Caicedo niet voor Liverpool kiest, waar hij écht nodig was. Wat dan gezegd over Lavia.
Idd.
Dom.
Fantastisch :love:.
Liverpool nu achter Amrabat aan. Hopelijk kunnen ze het stilhouden voor Chelsea :unsure:
Ik zou lachen, maar 't is niet grappig :unsure:.
Die transfer kunnen we eigenlijk pas beoordelen op 31/8. Als dit het is en er geen andere DM gehaald wordt is dit gewoon onbegrijpelijk.
Als ze doucoure nog halen dan is het ok. Geslaagd zal de transferperiode al niet meer worden. En ik vrees ervoor of ze nog een CB gaan halen.
Klopp had hem eigenlijk redelijk bovenaan zijn lijstje staan, maar FSG hun beleid liet die aankoop niet toe. Bundesliga watchers zijn toch vol lof, Klopp wou hem en zegt dat hij een laatbloeier is. We zullen zien.

Klopt, gewoon voor het lange contract en geld gekozen. Los van dat ik Liverpool supporter ben, vind ik het een domme keuze.
Op de terugweg van Stamford Bridge naar Earl's Court, Filip Joos tegen het lijf gelopen en die zei het ook dat hij het niet begrijpt dat Caicedo niet voor Liverpool kiest, waar hij écht nodig was. Wat dan gezegd over Lavia.

Idd.

Dom.

Fantastisch :love:.

Ik zou lachen, maar 't is niet grappig :unsure:.

Klopp had hem eigenlijk redelijk bovenaan zijn lijstje staan, maar FSG hun beleid liet die aankoop niet toe. Bundesliga watchers zijn toch vol lof, Klopp wou hem en zegt dat hij een laatbloeier is. We zullen zien.
Dom om het niet te doen inderdaad .

Vind Doku naar City nog wel een goede transfer eigenlijk, zal genoeg speelkansen krijgen, op hoger niveau trainen, beter begeleid worden, tegen betere ploegen spelen en City heeft een veel betere ziekeboeg, ook niet onbelangrijk voor Doku 😂 Lavia naar Chelsea is dan weer moeilijker te begrijpen, geld zeker?

Als Rode Duivel fan is dit toch wel een hoopgevende zomer geweest, misschien dat Onana nog naar Liverpool kan. Als we chance hebben en alle transfers slagen ziet de toekomst er toch rooskleurig uit.

Als Rode Duivel fan is dit toch wel een hoopgevende zomer geweest, misschien dat Onana nog naar Liverpool kan. Als we chance hebben en alle transfers slagen ziet de toekomst er toch rooskleurig uit.

Nu Lukaku nog naar een club waar hij op een degelijk niveau elke week mag spelen zonder al te veel drama :unsure:

Onana naar Liverpool zou ik zo zot nog niet vinden, precies.
Maar de scouts zien precies meer potentieel in Lavia.

Klopp mag dat dan wel zeggen maar kan dat moeilijk geloven. Ook heel toevallig dat het iemand is van de oude club van die Jorg.

Ik hoop alleszins niet dat dit het is voor het middenveld en dat er nog een DM bijkomt. Endo en Bajetic vind ik echt te weinig, zeker omdat je toch wilt dat macca en szobo op hun beste posities uitgespeeld worden.

Vind Doku naar City nog wel een goede transfer eigenlijk, zal genoeg speelkansen krijgen, op hoger niveau trainen, beter begeleid worden, tegen betere ploegen spelen en City heeft een veel betere ziekeboeg, ook niet onbelangrijk voor Doku 😂 Lavia naar Chelsea is dan weer moeilijker te begrijpen, geld zeker?

Da's toch niet het gevoel dat ik heb. Lukaku nog geen club, De Bruyne en Courtois een half jaar geblesseerd. Lavia en Doku beiden een gok genomen door naar een club te gaan waar ze weinig kans hebben om in de basis te geraken (en op die leeftijd moet je gewoon wedstrijden spelen), Castagne en Faes zitten nog altijd vast bij Leicester. Onana zou ik liever ook een stapje hogerop zien zetten, want Everton gaat dit seizoen weer tegen de degradatie vechten vrees ik. Lukebakio wacht ook nog op een transfer.

Welke transfers hebben we dan nog gehad? Tielemans naar Aston Villa, CDK naar Atalanta, Vranckx naar Wolfsburg, Openda naar Leipzig. Dat lijken mij op dit moment wel goede transfers ja, met het oog op de toekomst.

Mis ik er nog? Oh ja, van vorig seizoen nog: Trossard. Gaat weliswaar van goudwaarde zijn voor Arsenal en regelmatig spelen, maar lijkt toch vooral de vaste wissel te worden van Arteta. Dan had ik hem eigenlijk ook liever elke week in de basis bij Brighton gezien. Maar goed.

Da's toch niet het gevoel dat ik heb. Lukaku nog geen club, De Bruyne en Courtois een half jaar geblesseerd. Lavia en Doku beiden een gok genomen door naar een club te gaan waar ze weinig kans hebben om in de basis te geraken (en op die leeftijd moet je gewoon wedstrijden spelen), Castagne en Faes zitten nog altijd vast bij Leicester. Onana zou ik liever ook een stapje hogerop zien zetten, want Everton gaat dit seizoen weer tegen de degradatie vechten vrees ik. Lukebakio wacht ook nog op een transfer.

Welke transfers hebben we dan nog gehad? Tielemans naar Aston Villa, CDK naar Atalanta, Vranckx naar Wolfsburg, Openda naar Leipzig. Dat lijken mij op dit moment wel goede transfers ja, met het oog op de toekomst.

Mis ik er nog? Oh ja, van vorig seizoen nog: Trossard. Gaat weliswaar van goudwaarde zijn voor Arsenal en regelmatig spelen, maar lijkt toch vooral de vaste wissel te worden van Arteta. Dan had ik hem eigenlijk ook liever elke week in de basis bij Brighton gezien. Maar goed.
Vranckx was al van Wolfsburg. Misschien dat die nog naar PSV trekt.

Dest zo goed als zeker naar PSV. Barça blijft 50% betalen en PSV heeft een optie tot koop van rond de 10 miljoen.

Sutalo (centrale verdediger) - 20.5m
Forbs (linksbuiten) - 14m
Akpom (spits) - 12.3m
Avila (linkervleugelverdediger) - 12.5m --> berichten
Tahirovic (centraal middenveld) - 7.5m
Gaaei (rechtsback) - 4.5m
Ramaj (doel) - 4m
Medic (centrale verdediger) - 3m
Van der Boomen (centraal middenveld) - transfervrij

Totaal: 78.3m (inclusief Avila)

Verkocht:

Timber - 40m
Alvarez - 38m
Bassey - 22.5m
Daramy - 12m
Regeer - 0,9m
Sanchez - verhuurd?
Tadic - transfervrij
Grillitsch - transfervrij

Totaal 113.4m (Kudus - optie 47m nog pending)

Toch weer een stevige transferperiode van mijn clubje :unsure:

Terug
Bovenaan