Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Nog niks van gelezen eigenlijk.
Pakt dieje wat fatsoenlijk?
Tja, Bayern zoekt een back-up keeper eigenlijk he? Is niet goed genoeg voor eerste keeper te zijn van Bayern. Is voetballend wel vrij sterk en wisselt fantastische saves af met slordigheden. Eigenlijk een beetje zoals Onana, maar is natuurlijk nog maar een halfjaar bij ons.

Tja, Bayern zoekt een back-up keeper eigenlijk he? Is niet goed genoeg voor eerste keeper te zijn van Bayern. Is voetballend wel vrij sterk en wisselt fantastische saves af met slordigheden. Eigenlijk een beetje zoals Onana, maar is natuurlijk nog maar een halfjaar bij ons.
Hmmm :-/
Bayern is eigenlijk verplicht om een dikke keeper te halen.
Neuer zie ik zijn niveau niet meer halen. Ulreich zijn flater in de CL ben ik nog niet vergeten en Yann Sommer is reeds weg.
Bwha we zien wel.

Over een paar jaar zit die dus ook ginder.

Niet slim voor zijn gezondheid.

Neymar ook richting de zandbak blijkbaar.

Allegri net gezegd dat hij geen inkomende transfers meer verwacht. Spurs heeft nog een spits nodig, Lukaku naar daar?

We horen alleen over de transfersoaps van Hazard en Lukaku omdat het Belgen zijn. Maar mmm ...

Je betaalt (absurde) miljoenen om een speler binnen te rijven. Die speler valt dan tegen (Hazard) of de speler valt in ongenade (Lukaku). Hij mag dan NIET meer spelen voor je eigen team. 'Persona non grata'. Maar elders mag hij dan ook niet spelen, want hij heeft veel geld gekost en men wil die speler dan ook niet voor een appel en een ei verkopen. Daar zit je dan met een dure speler die helemaal niet (meer) speelt.

Er wordt toch echt door veel ploegen met geld gesmeten alsof het broodkruimeltjes zijn. En dan spreken we nog niet eens over Saoedi-Arabië.

Kepa naar Real op huurbasis. De voorlopige vervanger van Courtois.
Goede tijdelijk oplossing lijkt me. Al had ik niet verwacht dat Chelsea die zou verhuren na het vertrek van Mendy? Vreemd vind ik.

Topprioriteit was wel Bono (ook van mij), maar Sevilla vroeg blijkbaar meer dan 25m. Wat natuurlijk wat overdreven is voor een keeper die in theorie maar één jaartje gaat keepen.

We horen alleen over de transfersoaps van Hazard en Lukaku omdat het Belgen zijn. Maar mmm ...

Je betaalt (absurde) miljoenen om een speler binnen te rijven. Die speler valt dan tegen (Hazard) of de speler valt in ongenade (Lukaku). Hij mag dan NIET meer spelen voor je eigen team. 'Persona non grata'. Maar elders mag hij dan ook niet spelen, want hij heeft veel geld gekost en men wil die speler dan ook niet voor een appel en een ei verkopen. Daar zit je dan met een dure speler die helemaal niet (meer) speelt.

Er wordt toch echt door veel ploegen met geld gesmeten alsof het broodkruimeltjes zijn. En dan spreken we nog niet eens over Saoedi-Arabië.
Lukaku heeft bij Chelsea uiteindelijk gewoon 1 dom (maar gigantisch overroepen) interview gegeven. De grootste fout lag daar toch in de eerste plaats bij Tuchel en het bestuur. Niet alleen een waanzinnige kapitaalverbranding, maar ook sportief gatachterlijk gezien hun spitsenprobleem.

Dat hij zichzelf bij Inter onmogelijk heeft gemaakt, that's on him, maar bij Chelsea ligt het toch in de eerste plaats aan de club.

Het zal ook wel afhangen van Vlahovic he. Als die vertrekt, moeten ze wel een spits halen, maar zoals het nu is, gaat Allegri tevreden zijn. Was sowieso pas de bedoeling om Lukaku te halen als Vlahovic vertrok.

Op het laatste moment gebeuren nog gekke dingen.

Lukaku heeft bij Chelsea uiteindelijk gewoon 1 dom (maar gigantisch overroepen) interview gegeven. De grootste fout lag daar toch in de eerste plaats bij Tuchel en het bestuur. Niet alleen een waanzinnige kapitaalverbranding, maar ook sportief gatachterlijk gezien hun spitsenprobleem.

Dat hij zichzelf bij Inter onmogelijk heeft gemaakt, that's on him, maar bij Chelsea ligt het toch in de eerste plaats aan de club.
Gigantisch overroepen? In welke zin dan?

Ik zie trouwens niet in wat de beslissing van Chelsea om hem te halen te maken heeft met de uitspraken van Lukaku. Kapitaalverbranding sure, maar dan moet je nog altijd gewoon je mond houden in de media over dergelijke zaken. Even zeggen dat alles beter was bij je vorige werkgever en je terug wilt, dat is gewoon een gigantische red flag en dat zou voor bijna elke voetballer het einde betekenen bij zijn huidige werkgever.

Nee, ik zie niet in wat daar overroepen aan is eerlijk gezegd. Ik vind die stoot persoonlijk even erg (misschien zelfs erger) als die van dit jaar met Inter.

Het zal ook wel afhangen van Vlahovic he. Als die vertrekt, moeten ze wel een spits halen, maar zoals het nu is, gaat Allegri tevreden zijn. Was sowieso pas de bedoeling om Lukaku te halen als Vlahovic vertrok.

Op het laatste moment gebeuren nog gekke dingen.
Maar Lukaku is wel de enige in dit verhaal die eigenlijk niet kan wachten tegen het "laatste" moment, of hij loopt het risico om gewoon het najaar in te gaan zonder club (waar ik kan spelen), dus ik weet niet als dat van zijn kant uit een goed idee is.

Maar Lukaku is wel de enige in dit verhaal die eigenlijk niet kan wachten tegen het "laatste" moment, of hij loopt het risico om gewoon het najaar in te gaan zonder club (waar ik kan spelen), dus ik weet niet als dat van zijn kant uit een goed idee is.
Dat is zeker geen goed idee, maar veel heeft hij niet te willen vrees ik. Ik ga ervanuit dat zijn makelaar druk bezig is met iets te zoeken.

Terug
Bovenaan