Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Chelsea ook achter Lavia. 48m pond bod afgewezen gisteren.
Liverpool gaat met niets achterblijven, wat een triestig seizoen gaat het worden.

S’nachts eens op zo een Twitter space gegaan van Chelsea fans. Zelden zo gelachen 😂

Het is veel te veel maar beter dat dan 50m pond aan Lavia. Was al voor de zomer de droomtransfer en de enigste buiten Bellingham waar ze van mij 100m mochten aan geven.
Nu Brighton 50m bieden voor Lavia en Chelsea ziet er helemaal debiel uit.. Sinds januari zijn die daar mee bezig, heel pijnlijk dat het zo eindigt.

Jorge mijn held 🥹
Wordt nu gewoon duidelijk dat Bellingham gewoon naar Madrid wou, want het geld is er dus wel. Voor mij eveneens duidelijk dat die boden op Lavia gewoon gepoker waren om dan ineens voor Caicedo te gaan.

Het is veel geld. Maar nog maar 21, een echte Jurgen aankoop dus, kent de league en als die nu 10 jaar kan knallen voor Liverpool is die transfersom nog zo zot niet.

Tis bijna 130 miljoen he...
Ja spreek in pond. Dat komt ervan om altijd op Engelse Twitter te zitten 😝

Wordt nu gewoon duidelijk dat Bellingham gewoon naar Madrid wou, want het geld is er dus wel. Voor mij eveneens duidelijk dat die boden op Lavia gewoon gepoker waren om dan ineens voor Caicedo te gaan.

Het is veel geld. Maar nog maar 21, een echte Jurgen aankoop dus, kent de league en als die nu 10 jaar kan knallen voor Liverpool is die transfersom nog zo zot niet.
Ik denk dat het vooral het loon was. Liverpool heeft geen probleem met grote transfers te doen, maar de spelers mogen de loonstructuur niet breken. Bellingham betalen was niets, maar 400k per week is onmogelijk voor Liverpool want dan staan er morgen 5 in de bureau van Klopp om opslag te vragen.

Denk niet dat Lavia bluf was maar het om waarde ging. Zou beetje raar zou om 4x te gaan bieden en dan te voorzien dat Chelsea er opeens ging tussenkomen lijkt me.
Het bedrag is zo hoog omdat 1x ze voor caicedo gingen ze hem moesten binnenhalen. Anders loop je het risico om naast Lavia EN Caicedo te grijpen. Lavia moet wel serieus aan het balen zijn… (Tenzij die er ook nog bijkomt natuurlijk 😜)

Hoezo heeft Kane toestemming nodig van Spurs om maar Munchen te vliegen? Kane woont toch in Europa en niet in Qatar ofzo, waar uw werkgever uw paspoort kan inhouden?

Als uwe werkgever u geen verlof geeft, kunt ge niet reizen he.
Dit. Competitie begint dit weekend en dus volle voorbereiding voor de match.
Al kunde u de vraag stellen of het nuttig is dat hij bij de voorbereiding is als hij op vertrekken staat.

Maar eigenlijk wil Levy gewoon vermijden dat Harry daags nadat ie spurs verlaat meteen een prijs pakt

Ross Barkley (29) gratis van Nice naar Luton.

Dat zijn zo van die spelers waarbij ik denk: wtf is daar eigenlijk mee gebeurd :p
Gewoon extreem overroepen? Want indertijd was dat toch een toptalent, en international geweest en bij Chelsea gespeeld

Dat zijn zo van die spelers waarbij ik denk: wtf is daar eigenlijk mee gebeurd :p
Gewoon extreem overroepen? Want indertijd was dat toch een toptalent, en international geweest en bij Chelsea gespeeld
Engeland is bezaaid met spelers die veelbelovend begonnen, een paar goals binnenbuffelden en dan traag maar zeker complete shit werden. Barkley was echt een powerhouse, was goed op weg. Maar dan compleet gestagneerd en zelfs achteropgevallen.

Meestal was het een snelle winger/spits die eigenlijk er geen reet van kon. Welbeck, Lennon, Pennant, Sturridge, ... En zelfs al overstijgen ze de shit tier, dan is het toch steeds slap wanneer het om de knikkers gaat. Foden, Mount en Sterling zijn dat voorlopig, al is Foden nog wel een kanshebbertje om verder te gaan. Mount hopelijk ook nog. Allemaal zeer korte piek. Milner enzovoort zijn uitzonderingen.

Grealish gaat ook niet tot zijn 35 top zijn, gezien zijn wekelijks gefeest en gezuip.

Ik was Barkley zelfs vergeten eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:

Waarschijnlijk de speler die ik het meest "haat" in de (recente) geschiedenis van Everton. Profiteur eerste klas en had beter gewoon bij ons gebleven.. ah ja

Als alles verloopt naar plan. Speelt Harry Kane al morgen mee in de Supercup.
Ze hebben tot 15h morgen de tijd om hem in te schrijven.

Terug
Bovenaan