marcel
Well-known member
zou goed nieuws kunnen zijn voor Gent als het niet door gaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou goed nieuws kunnen zijn voor Gent als het niet door gaat.
Chelsea ook achter Lavia. 48m pond bod afgewezen gisteren.
Liverpool gaat met niets achterblijven, wat een triestig seizoen gaat het worden.
Wordt nu gewoon duidelijk dat Bellingham gewoon naar Madrid wou, want het geld is er dus wel. Voor mij eveneens duidelijk dat die boden op Lavia gewoon gepoker waren om dan ineens voor Caicedo te gaan.S’nachts eens op zo een Twitter space gegaan van Chelsea fans. Zelden zo gelachen
Het is veel te veel maar beter dat dan 50m pond aan Lavia. Was al voor de zomer de droomtransfer en de enigste buiten Bellingham waar ze van mij 100m mochten aan geven.
Nu Brighton 50m bieden voor Lavia en Chelsea ziet er helemaal debiel uit.. Sinds januari zijn die daar mee bezig, heel pijnlijk dat het zo eindigt.
Jorge mijn held![]()
Ja spreek in pond. Dat komt ervan om altijd op Engelse Twitter te zittenTis bijna 130 miljoen he...

Ik denk dat het vooral het loon was. Liverpool heeft geen probleem met grote transfers te doen, maar de spelers mogen de loonstructuur niet breken. Bellingham betalen was niets, maar 400k per week is onmogelijk voor Liverpool want dan staan er morgen 5 in de bureau van Klopp om opslag te vragen.Wordt nu gewoon duidelijk dat Bellingham gewoon naar Madrid wou, want het geld is er dus wel. Voor mij eveneens duidelijk dat die boden op Lavia gewoon gepoker waren om dan ineens voor Caicedo te gaan.
Het is veel geld. Maar nog maar 21, een echte Jurgen aankoop dus, kent de league en als die nu 10 jaar kan knallen voor Liverpool is die transfersom nog zo zot niet.
)

Als uwe werkgever u geen verlof geeft, kunt ge niet reizen he.Hoezo heeft Kane toestemming nodig van Spurs om maar Munchen te vliegen? Kane woont toch in Europa en niet in Qatar ofzo, waar uw werkgever uw paspoort kan inhouden?
Als uwe werkgever u geen verlof geeft, kunt ge niet reizen he.
Dit. Competitie begint dit weekend en dus volle voorbereiding voor de match.Als uwe werkgever u geen verlof geeft, kunt ge niet reizen he.

Engeland is bezaaid met spelers die veelbelovend begonnen, een paar goals binnenbuffelden en dan traag maar zeker complete shit werden. Barkley was echt een powerhouse, was goed op weg. Maar dan compleet gestagneerd en zelfs achteropgevallen.Ross Barkley (29) gratis van Nice naar Luton.
Dat zijn zo van die spelers waarbij ik denk: wtf is daar eigenlijk mee gebeurd
Gewoon extreem overroepen? Want indertijd was dat toch een toptalent, en international geweest en bij Chelsea gespeeld
Waarschijnlijk de speler die ik het meest "haat" in de (recente) geschiedenis van Everton. Profiteur eerste klas en had beter gewoon bij ons gebleven.. ah jaRoss Barkley (29) gratis van Nice naar Luton.
Dat zijn zo van die spelers waarbij ik denk: wtf is daar eigenlijk mee gebeurd
Gewoon extreem overroepen? Want indertijd was dat toch een toptalent, en international geweest en bij Chelsea gespeeld