Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Blijkbaar niet meer, ik zie nu ‘Team Lukaku’ staan, zou overeenkomen met de geruchten (Roc Nation brokerde met Inter, Lukaku zijn ‘advocaat’ brokerde een persoonlijk sappigere deal met Juve)
Staat wel nog gewoon op de site van Roc Nation. Die de breuk ook ontkenden. Baseert transfermarkt zich op een soort van database van wie bij welke makelaars zit? Of contacteren die mensen voor die info? Of gaan die af op persberichten?

Staat wel nog gewoon op de site van Roc Nation. Die de breuk ook ontkenden. Baseert transfermarkt zich op een soort van database van wie bij welke makelaars zit? Of contacteren die mensen voor die info? Of gaan die af op persberichten?
Zal een combinatie zijn. Veel zal afhangen van hoe de deal tussen Juve en Team Lukaku er uit ziet. Als Roc Nation een stuk van de taart mist of vreest dat ze in het duister worden gehouden van bepaalde dingen zal er een stevige haar in de boter zitten.

Scamacca officieel naar Atalanta 🥲
Weer een spits die dinosaurus Moyes om zeep heeft geholpen. Zal het nu ongetwijfeld terug goed doen.

We zouden het bijna vergeten, maar het is wel erg stil rond Hazard. Niet dat ik denk dat clubs staan te wachten om hem binnen te halen, maar misschien wel dat hij op pensioen zou gaan of misschien wel een stunt van een Belgische ploeg of het gekke SA.

Ik denk niet dat we Hazard nog op de velden gaan zien, eigenlijk. Ik zie hem niet naar SA gaan. De MLS lijkt me wel absoluut iets voor hem, maar ik denk dat het zelfs daar te laat voor is.

Ik denk niet dat we Hazard nog op de velden gaan zien, eigenlijk. Ik zie hem niet naar SA gaan. De MLS lijkt me wel absoluut iets voor hem, maar ik denk dat het zelfs daar te laat voor is.

Samen met Messi gaan ballen in Miami :love:

Maar ff serieus: akkoord dat de goeie tijden ver achter ons liggen. Maar op het afgelopen WK (toch nog niet zo lang geleden) was Hazard echt nog wel een degelijke speler. Niet meer voor de top, misschien ook niet voor de subtop, maar er zal toch echt nog wel een leuke club zijn voor hem. Het enige is dat je weet dat er een groot risico is dat hij vaak geblesseerd is.

Samen met Messi gaan ballen in Miami :love:

Maar ff serieus: akkoord dat de goeie tijden ver achter ons liggen. Maar op het afgelopen WK (toch nog niet zo lang geleden) was Hazard echt nog wel een degelijke speler. Niet meer voor de top, misschien ook niet voor de subtop, maar er zal toch echt nog wel een leuke club zijn voor hem. Het enige is dat je weet dat er een groot risico is dat hij vaak geblesseerd is.
Ik vrees gewoon voor zijn fysieke staat na twee maanden zonder club.

Dieptriest dit, zo verzadigd door het vele geld dat er eigenlijk nul motivatie nog in zit. Dat hij niet graag trainde, ok maar op deze manier een einde van je carrière willen maken is toch omdat er nog nul liefde voor het spel is.. Je zou toch denken dat hij nu hem nog wil heropladen voor een mooi einde van de carrière.

Terug
Bovenaan