Hans Moleman
Well-known member
Aston Villa zou interesse hebben. Zou wel cool zijn, Tielemans en CDK die hun carrière samen herlanceren bij Villa.Toch ook stevige concurrentie voor CDK. Benieuwd hoeveel speeltijd die nog gaat krijgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aston Villa zou interesse hebben. Zou wel cool zijn, Tielemans en CDK die hun carrière samen herlanceren bij Villa.Toch ook stevige concurrentie voor CDK. Benieuwd hoeveel speeltijd die nog gaat krijgen.
Mitrovic van Fulham ook op weg naar daar.Pogba zou ook richting SA gaan. Aardige kwaliteitsinjectie daar !
MitrogoilMitrovic van Fulham ook op weg naar daar.
Zal het wel goed doen. Heeft nog veel gedaan bij ons. Had voor mij nog een jaar mogen blijven.
Blijkbaar wel nog belangrijk geweest voor Villa vorig seizoen dus we zullen zien...
Zal het wel goed doen. Heeft nog veel gedaan bij ons. Had voor mij nog een jaar mogen blijven.
Heb twijfels over Tielemans wel. Wel content over Torres als dc.
Het was ook wel niet het beste idee om hem eerst wat op de bank te laten zitten en te laten invallen bij de rode duivels om hem dan anderhalve dag of zo voor de eerste match naar de beloften te sturen.Ik zie in Openda echt geen spits van 40 miljoen. Wat die heeft gemist op het EK beloften...
Oh well, goed voor hem.
Als het waar is, is hij serieus zijn eigen ruiten aan het ingooien.![]()
Chelsea verwacht Romelu Lukaku pas dinsdag: Engelse topclub laat hem thuis voor Amerikaanse tournée
Chelsea laat Romelu Lukaku nog een dagje langer thuis. De Rode Duivel hoeft zich pas dinsdag aan te melden, wanneer de rest van de kern al in de Verenigde Staten zit voor zijn voorbereiding. Na het afspringen van de transfer naar Inter schreven Italiaanse media dat Roc Nation met ‘Big Rom’ zou...www.hln.be
wasda nu weer...
BwaGa maar snel naar Turijn vriend. In Milaan hebben we u ni nodig.
Fabrizio lijkt het toch te bevestigen.Enkel wat geruchten maar het nieuwe rondje Lukaku bashen is alvast van start gegaan!