Général Zantas
Well-known member
Guerreiro gratis van BVB naar Bayern, @Philharmoniker
Baumgartner voor 24 mil van Hoffenheim naar Leipzig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het gelezen. Ligt blijkbaar gevoelig bij een deel BVB fans vanwege zijn valse verklaarde liefde voor de club.Guerreiro gratis van BVB naar Bayern, @Philharmoniker
Kanté is gekend voor zijn bescheidenheid, wou nooit geen fancy auto's etc..Jep, van Ziyech verbaast het mij niets, die kan shotten maar lijkt me te beperkt voor het hoogste niveau en is ook niet de verstandigste...
Kanté daarentegen, dat is een dubbele, leek mij nooit de speler die voor het geld kiest, langs de andere kant is die bijna een heel seizoen geblesseerd geweest en beseft die wsl ook dat zijn carriëre zo goed als voorbij is en gewoon nog wat gaat cashen.
Uiteraard zouden er veel ja zeggen. Veel hangt ook af van hoe goed je (nog) bent en hoe ver je staat in je carrière. SA is ook gewoon een echt voetballand, met echte fans en enkele héél grote clubs. Je speelt daar niet voor een handvol sjeiks zoals in Qatar. Ik ben er vrij zeker van dat die competitie qua niveau hoger ligt dan de MLS bijvoorbeeld. Van zo'n Ruben Neves die binnen Europa nog stappen had kunnen zetten snap ik het iets minder. En zelfs dan nog: hij zal daar niks tekort komen en ik kan mij ook wel voorstellen dat het daar relaxter is dan in het rotte Europese voetbal met alle zever en drukte die daarbij komt kijken.Hoe meer er naar SA gaan, hoe interessanter het wordt qua niveau.
Is ook niet zo ver als bv in China gaan spelen.
Op zich wat de afstand is tot Dubai.
Zouden jullie allemaal zelf neen zeggen?
Interessanter ... sure omdat er grote namen zijn, maar ga jij die competitie volgen dan?Hoe meer er naar SA gaan, hoe interessanter het wordt qua niveau.
Is ook niet zo ver als bv in China gaan spelen.
Op zich wat de afstand is tot Dubai.
Zouden jullie allemaal zelf neen zeggen?
Blijkbaar een contract van 8 jaar. Stevig.Spits van Villareal, Jackson, zou zijn medical gehad hebben vandaag bij CFC. Geen idee wat er van te denken, speler is mij onbekend
Ik las het ook maar ik dacht dat ze dat achterpoortje (voor spreiden som over contractduur) ondertussen gesloten hadden? Dien Amerikaan is echt vreemde dingen aant doen...Blijkbaar een contract van 8 jaar. Stevig.
Jaren flirten, eindelijk binnen halen om na een jaar te dumpen in de woestijn. What a time to be alive
Gündogan transfervrij naar Barcelona.
Ja dat Foden stilaan de rol van KDB moet overnemen was al langer duidelijk.Kovacic hebben ze al binnen gehaald bij City, ook al is dat geen 1/1 vervanging voor Gundo natuurlijk.
Denk dat Foden ook zowat een KDB vervanger gaat worden, en minder op de flank terecht zal komen.
Heeft daar enkele keren gespeeld en was telkens de beste op het veld, van wat ik heb vernomen van mensen die City van dicht bij volgen.