SomeDude
Banned
Tja zijn vrouw en kinderen kosten wel wat geldIk heb mijn twijfels of hij die klik kan maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zijn vrouw en kinderen kosten wel wat geldIk heb mijn twijfels of hij die klik kan maken.
Maar voor elke degelijke tot goed draaiende ploeg blijft hij sportief een meerwaarde. Hij zal vooral zelf de klik moeten maken: ofwel inbinden qua loon en genoegen nemen met het feit dat hij stilaan meer als supersub zal uitgespeeld worden, maar wel aan de slag blijven bij een topclub in een topcompetitie, ofwel zijn loon en/of plek als basisspeler behouden, maar dan ergens in China, Midden-Oosten of de VS ...
Toch ook weer een vreemde keuze, in de vergetelheid van de Segunda Division gaan spelen.Musonda naar Levante blijkbaar.
Toch ook weer een vreemde keuze, in de vergetelheid van de Segunda Division gaan spelen.
Dan lijkt mij Zulte-Waregem nu toch ook niet zo een slechte keuze...
Nochtans blinkt die jongen toch niet meteen uit in de juiste keuzes maken.Spaans voetbal zal hem veel beter liggen dan het Belgische voetbal, en Zulte speelt al een tijdje tegen degradatie en dat zal hem ook niet ontgaan zijn.
Los daarvan zal die het leven in Spanje verkiezen zeker.
Top van Spaanse 2e klasse of onderin JPL, keuze is toch snel gemaakt dan.
Zonder druk in België? Dat lijkt mij onmogelijk, iedereen zal hier nog altijd naar hem kijken alsof hij de nieuwe Hazard moet wordenNochtans blinkt die jongen toch niet meteen uit in de juiste keuzes maken.
En of Levante top van La Liga 2 wordt, dat moeten we nog zien natuurlijk.
Soit, mij lijkt na al die jaren miserie, in je eigen land, zonder druk, aan je herstel en comeback werken logischer dan een nieuw buitenlands avontuur aan te gaan.
Echt? Daar heeft de afgelopen drie jaar of al langer toch niemand nog enige verwachtingen van gehad? Denk dat hij hier in België eerder uitgelachen zal worden of meelijwekkend naar hem gaat gekeken worden.Zonder druk in België? Dat lijkt mij onmogelijk, iedereen zal hier nog altijd naar hem kijken alsof hij de nieuwe Hazard moet worden
Weten dat iedereen met een verwachting zit te kijken dat je zal falen kan ook wel voor een bepaalde druk zorgen.Echt? Daar heeft de afgelopen drie jaar of al langer toch niemand nog enige verwachtingen van gehad? Denk dat hij hier in België eerder uitgelachen zal worden of meelijwekkend naar hem gaat gekeken worden.
Welja, vroeger vond hij onze competitie te min om hier te komen voetballen, nu zal het eerder uit schaamte zijn.Weten dat iedereen met een verwachting zit te kijken dat je zal falen kan ook wel voor een bepaalde druk zorgen.
Dieptriest. Op de vooravond van een WK tegen Janneke en Mieke gaan oefenen.Jason Denayer naar Al Nasr. In Dubai. Heel spijtig.
Als Club Brugge zijnde had je toch echt wel een contract kunnen aanbieden met deftig loon (aangezien die transfervrij was). Inzetbaar, kent Mignolet en Vanaken (en MecheleIk vind het triestig als supporter van de RD. Hij was onze minst slechte backup. Maar ja, hij had nog geen ploeg, dus dat zegt ook al iets. Misschien was dit zijn enige optie? Torino is al een tijd bezig met Schuurs (is nu ook officieel), dus heb mijn twijfels over die geruchten.
), ervaring in CL en ging voor zijn wk beste keuze zijn want zou sowieso wel spelen als ie fit is.Moest ik bij Brugge zitten, had ik ook wel een lijntje uitgegooid naar hem.Als Club Brugge zijnde had je toch echt wel een contract kunnen aanbieden met deftig loon (aangezien die transfervrij was). Inzetbaar, kent Mignolet en Vanaken (en Mechele), ervaring in CL en ging voor zijn wk beste keuze zijn want zou sowieso wel spelen als ie fit is.