Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar Real is gewoon niet de plaats waar hij dat kan doen. Die moet nu terug naar een subtopper waar hij voldoende speeltijd en vertrouwen (en omkadering) krijgt.

Hij is nog altijd "maar" 31. Daar kan echt wel nog een topspeler terug uit komen, maar dan moet het wel nu gebeuren. Nog eens een seizoen op de bank of in de tribune en dan gaat het niet meer gebeuren.

Mss moet ie bij z'n broer in Dortmund gaan spelen. Duitsland zal em sowieso beter liggen.

Wel veel lopen in Duitsland :unsure:

Maar Real is gewoon niet de plaats waar hij dat kan doen. Die moet nu terug naar een subtopper waar hij voldoende speeltijd en vertrouwen (en omkadering) krijgt.

Hij is nog altijd "maar" 31. Daar kan echt wel nog een topspeler terug uit komen, maar dan moet het wel nu gebeuren. Nog eens een seizoen op de bank of in de tribune en dan gaat het niet meer gebeuren.

Inderdaad, maar de tijd tikt wel. En hangt ook af van speler tot speler... Een KDB is ook 31, en die zit nu op zijn absolute topniveau.

Bij Hazard is alles eigenlijk misgelopen in dat eerste seizoen bij Madrid (te dik na de zomer, en dan zware enkelblessure, en dan iets later Zidane die het afbolt)

De Bruyne zie ik zichzelf ook makkelijker heruitvinden wanneer hij de leeftijd begint te voelen op zijn huidige positie. Beetje zoals Pirlo. Hazard zal het daar ook moeilijker mee hebben.

Als je ziet dat ze Eriksen na 11 wedstrijden bij Brentford alweer werd opgepikt door Man U (I know.. maar toch). Een gelijkaardig scenario met een goeie hazard moet toch ook mogelijk zijn.

Alle problemen ten spijt, maar Hazard is toch gewoon een veel betere voetballer dan Vinicius ooit gaat zijn?
Als Hazard echt goed is, is die toch gewoon eerste keuze. Degryse zegt daar weinig verkeerd mee.
Zelfs als grote Hazard-fan kan ik dit niet serieus nemen. Prime Hazard is absoluut beter dan de huidige Vinicius, maar die versie is jammer genoeg passé en gaat ook gewoon niet meer terugkomen. Hij gaat bij Real nooit maar dan ook nooit deze Vinicius nog uit de ploeg kunnen spelen.

Het grote probleem is dan ook dat Hazard eigenlijk in het systeem van Real enkel deftig uit de voeten kan op zijn positie. Op rechts komen zijn kwaliteiten absoluut niet tot uiting en dat is vrij jammer want dat is juist de zwakste bezette positie bij Real. Het zegt voldoende dat Ancelotti daar in topwedstrijden geregeld Valverde zet, bij gebrek aan beter. Centraal achter Benzema zou hij ook nog wel uit de voeten kunnen, maar dat systeem hanteert Real niet.

En goh, een veel betere voetballer dan Vinicius ooit gaat zijn? Geen idee waar dat op gebaseerd is tbh. Vinicius speelt ondertussen vier seizoenen bij Real waarvan vorig seizoen zijn echte doorbraak met o.a. enkele belangrijke goals in de CL. Op dezelfde leeftijd kwam Hazard net piepen bij Chelsea...

Zelfs als grote Hazard-fan kan ik dit niet serieus nemen. Prime Hazard is absoluut beter dan de huidige Vinicius, maar die versie is jammer genoeg passé en gaat ook gewoon niet meer terugkomen. Hij gaat bij Real nooit maar dan ook nooit deze Vinicius nog uit de ploeg kunnen spelen.
Je kan het niet serieus nemen, maar je zegt inhoudelijk wel identiek hetzelfde als wat ik zeg. Bizar.

Real speelde gisteren natuurlijk ook maar weer met 2 aanvallende spelers he

@Pinkman piepen bij Chelsea? Die heeft Lille kampioen gemaakt he
We gaan nu Lille toch niet vergelijken met Real Madrid?

Ik heb het nu puur over presteren bij een topclub op het allerhoogste niveau hè, dat was zijn periode met Lille toch niet met alle respect.

Je kan het niet serieus nemen, maar je zegt inhoudelijk wel identiek hetzelfde als wat ik zeg. Bizar.
Het gaat niet per se over uw post, maar eerder over die reactie van Degryse. (hoewel je het er wel mee eens bent, maar dat terzijde)

1) De kans dat Hazard überhaupt nog in de buurt komt van zijn topperiode is quasi onbestaande. Je kan 1 verloren seizoen hebben, maar het zijn ondertussen al 3 en die achteruitgang nog goedmaken betwijfel ik zeer sterk.

2) Stel dat Hazard toch nog dat niveau kan bereiken (of in de buurt komen) dan betwijfel ik ook sterk of men Vinicius op de bank gaat zetten. Vinicius is 22 en de toekomst van Real. Hazard is dat met zijn 31 jaar helaas niet.

Dan zie ik Ancelotti nog eerder een systeem creëren met Hazard in steun van Benzema, maar Vinicius gaat echt niet uit de ploeg vallen. Dus neen, ik zeg niet identiek hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Belgische bias.
Elk Sporza-artikel van de afgelopen jaren met Real als onderwerp toch zeker een alinea geilen over Hazard en zijn 10 minuten invalbeurt in het beperkt aantal wedstrijden wanneer hij eens niet geblesseerd was. Vinicius is gewoon beter.

Volgens de Spaanse media vindt Ancelotti gewoon dat de Supercup door de spelers van vorig jaar beslecht moest worden, no worries ☝️🤨

Idd nog niet teveel conclusies trekken na enkel de supercup.

Als ik zo kijk naar de huidige kern van Real Madrid, is die qua aanvallers niet erg breed. Bale en Isco zijn weg, en ik zie enkel een zekere "Reinier" (terug van uitleenbeurt) in de plaats.

We mogen als Belgen gewoon hopen dat hij de komende maanden af en toe mag mee doen (goed voor ons WK)

Idd nog niet teveel conclusies trekken na enkel de supercup.

Als ik zo kijk naar de huidige kern van Real Madrid, is die qua aanvallers niet erg breed. Bale en Isco zijn weg, en ik zie enkel een zekere "Reinier" (terug van uitleenbeurt) in de plaats.

We mogen als Belgen gewoon hopen dat hij de komende maanden af en toe mag mee doen (goed voor ons WK)
Ik zie hem toch liever vertrekken. Het huwelijk met Real is gewoon mislukt en het lijkt mij beter om ergens opnieuw te kunnen beginnen. Bale kreeg soms ook weer een opleving, maar daarna stopt het ook weer. Ik zie hem liever een stapje terug doen en weer rustig opbouwen.

Ik zie hem toch liever vertrekken. Het huwelijk met Real is gewoon mislukt en het lijkt mij beter om ergens opnieuw te kunnen beginnen. Bale kreeg soms ook weer een opleving, maar daarna stopt het ook weer. Ik zie hem liever een stapje terug doen en weer rustig opbouwen.

Hazard lijkt me echter de kerel die:

a) het tegen beter weten in toch wil proberen te maken bij Real om iets te bewijzen. Kan niet toegeven dat hij faalt bij de club van zijn dromen.
b) op financieel vlak niet wil inleveren om elders meer speelmogelijkheden te krijgen, zeker omdat hij weet dat zijn plaats bij de Rode Duivels een certitude is.

Hazard lijkt me echter de kerel die:

a) het tegen beter weten in toch wil proberen te maken bij Real om iets te bewijzen. Kan niet toegeven dat hij faalt bij de club van zijn dromen.
b) op financieel vlak niet wil inleveren om elders meer speelmogelijkheden te krijgen, zeker omdat hij weet dat zijn plaats bij de Rode Duivels een certitude is.
Met puntje a ga ik nog wel akkoord, met b totaal niet. Hazard komt bij mij totaal niet over als iemand die het financiële plaatje belangrijk vindt. Wel dat het hem allemaal niet zoveel uitmaakt zolang hij maar plezier heeft. Meer in de zin van "ik speel niet veel, maar amuseer me wel op training, dus laat maar gaan en we zien wel".

Misschien straks Bale achterna richting de VS.
Lekkere hamburgers 😝

Dus jaren op de bank zitten, is niet omwille van het geld maar omdat hij zich amuseert op training? Klinkt een beetje naief eerlijk gezegd.
Neen, zo zwart-wit bedoel ik het niet. Dan zal punt a gewoon de hoofdreden zijn of misschien dat er geen enkele ploeg concreet is geweest in heel die tijd. Ik bedoel gewoon dat Hazard me niet de persoon lijkt waar het financiële doorweegt op de rest.

Met puntje a ga ik nog wel akkoord, met b totaal niet. Hazard komt bij mij totaal niet over als iemand die het financiële plaatje belangrijk vindt. Wel dat het hem allemaal niet zoveel uitmaakt zolang hij maar plezier heeft. Meer in de zin van "ik speel niet veel, maar amuseer me wel op training, dus laat maar gaan en we zien wel".

Lijkt me wel vrij naïef. Dat dan op het begin van zijn carrière het belangrijkste was kan ik geloven maar het financiële zal nu toch wel meer en meer spelen.

Hazard heeft 5 kinderen en een zekere standaard van leven. Het lijkt me geen kerel die in de voetbalwereld zal blijven dus goed poen scheppen nu is belangrijk voor de rest van zijn en zijn gezin hun leven.

Lijkt me wel vrij naïef. Dat dan op het begin van zijn carrière het belangrijkste was kan ik geloven maar het financiële zal nu toch wel meer en meer spelen.

Hazard heeft 5 kinderen en een zekere standaard van leven. Het lijkt me geen kerel die in de voetbalwereld zal blijven dus goed poen scheppen nu is belangrijk voor de rest van zijn en zijn gezin hun leven.
Het gaat wel over een iets minder verdienen en niet over een arbeidersloon te krijgen he. Ik denk dat die, voor een voetballer weliswaar, nog een "bescheiden" leven leidt. Was deze vakantie niet gewoon in Durbuy en andere pretparken in ons land?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan